Oleskelutila
+12
Seemus
Kevin
Angelina Moon
Diana
Simeon
Cornelia Kvieta
Emily
Big Brother
iin-u
Alexandra.
Jane
Alice
16 posters
Sivu 32 / 40
Sivu 32 / 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Vs: Oleskelutila
Joo, mennään vain. *Kävelee myös pöydän luokse, napsien siitä herkkuja suuhunsa. Vilkaisee samalla Corneliaa ja Lawrencea* Oletteko te muuten miettineet yhtään, että tekin olette kuuluisia kun astelette ulos täältä? Tämä on seurattu ohjelma.
JonasCarry- Viestien lukumäärä : 84
Ajattelinkin etten ole nähnyt sinua, mutta tämän talon toimista ei ikinä tiedä. Olen Cornelia Kvieta. -Nainen hymyili kohteliaasti, kuten tälle oli opetettu- Ja en usko... yleensä nämä kappaleet ovat aina jonkun talossa olijan valintoja, luulisin. Joten varmaan vaihteluakin tulee.
-Cornelia käänsi katseensa Jonakseen- Ylämailla on turha pelätä kuuluisuutta -Nainen virnisti ja kurotti ottamaan itselleen pari keksiä-
-Cornelia käänsi katseensa Jonakseen- Ylämailla on turha pelätä kuuluisuutta -Nainen virnisti ja kurotti ottamaan itselleen pari keksiä-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
*Vilkaisi Jonasta, nousten heti kättelemään miestä* oletko sinä se kuuluisa huispaaja? Jonas Carry, olen kuullut sinusta paljon. Ja tosiaan, kyllä tämä on todella seurattu ohjelma. Nimeni on Lawrence Anthony Gisney. Hauska tavata teidät. *Mies oli innostunut Jonasin tapaamisesta, Cornelian unohti täysin*
Lawrence Gisney- Viestien lukumäärä : 31
Kyllä, olen Jonas Carry. *Kättelee miestä* Olen tehnyt lyhyen vierailun taloon kerran aiemmin, ja nyt saan olla täällä vielä vähän aikaa. Mutta tosiaan, hauska tutustua. Täällä on aina mukavaa, ja aika rentoa.
*Katseli kaikkia vuorotellen pienesti hymyillen, kunnes nappasi jälleen yhden konvehdin suuhunsa. Katse pysähtyikin sitten Jonakseen, ja arvosti miestä todella - niin hänen komeutta sekä charmia. Jane sitten nousi ylös, astellen keittiön puolelle ja napaten yhden tuliviskipullon käteensä. Otti myös mukaansa kaksi lasia, jotka molemmat täytti tuliviskillä ja liu`utti yhden laseista Jonaksen eteen.* Ole hyvä.
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
Tosiaan, kuinkas kauan saatte olla täällä? *Kyseli Jonasilta kaikkea mahdollista, Lawrencesta oli aivan kahjoa, että hän jutteli kuuluisan huispaajan kanssa, hän päätti käyttää tilaisuuden kaikin keinoin hyväksi kyselemällä ja ehkä jossain vaiheessa nimmaria kysymällä*
# Hee mahtavaa# -Cornelia vilkaisi huvittuneena Lawrencea, joka niin kovin oli innostunut huispaajan tapaamisesta- # No kaipa jokaisella on omat kiinnostuksen kohteensa. Missäköhän musiikki oikein viipyy?# -Cornelia pälyili ympärilleen odottaen Big Brotherin tekevän jo seuraavan liikkeensä-
*Ottaa lasin vastaan, ja kulauttaa hiukan juomaa kurkkuunsa* Kiitos, Jane. *virnistää, ja painaa huulensa tytön huulia vasten* Sitten kun tulet ulkomaailmaan, on meillä upea elämä edessä, lupaan sen.
En ole varma ajasta, mutta Big Brother ilmoittaa kun pitää lähteä. *vastaa Lawrencelle*
En ole varma ajasta, mutta Big Brother ilmoittaa kun pitää lähteä. *vastaa Lawrencelle*
*Jane punastuen poskiltaan hieman, ja painaen huulensa jälleen pojan huulille, suudellen Jonasta oikein pitkään. Hymyillen Jonakselle nyt niin, että hampaat tulivat esille ja silmät myös pienesti vettyivätkin.* Jonas, minä odotan sitä oikein innolla ja tiedän että siitä tulee upeaa koska saan elää noin ihanan, komean ja charmikkaan miehen kanssa. *Jane nyt kuuli kappaleen, huokaisi syvään onnellisuudesta sillä tämä kuului naisen yksiin lempikappaleisiin.* Voi, tämä on niin ihana. *Jane laski tuliviskilasin takaisin pöydälle, ja nousi ylös seisomaan kunnes risti kätensä rintansa päälle, sulkien silmänsä ja huojuen hieman vasemmalta oikealle.*
Joudun nyt lähtemään. *toteaa kun iltaa on kulunut jonkin verran. Painaa huulensa Janen huulia vasten, ja astelee sitten talon oville* Nähdään! *toteaa, ja astuu aukeavista liukuovista ulos, mustaan kamerakäytävään*
*Jane nopeasti vastasikin Jonaksen suudelmaan, kun oli ajatuksistaan pienellä viiveellä herännytkin.* Nähdään, muru! Onnea vain sinne ulkomaailmaan, Jonas! *Hymyili tuolle, ja vilkutti hieman surullisena, kun Jonas asteli liukuovista takaisin kamerakäytävään.* # Oli kyllä mukava nähdä häntä, sain jälleen uutta energiaa hänen kauttaan. Kiitos, Jonas. #
Nämä juhlat taitavat olla ohi. -Cornelia nousi sohvalta ja venytteli jumiutuneita jäseniään- Taidan hiipiä suihkuun. -Cornelia kipitti makuuhuone ykköseen hakemaan pyyhkeen ja shampoon suihkua varten-
No, en usko.. Vaikuttaa siltä että tänne pitäisi vain itse keksiä jonkinlaista toimintaa.. Mutta en minä siihen yksin kuitenkaan pysty, joten.. *Katsoi Corneliaa nyt todella happamaan sävyyn, kunnes istahti pöydän ääreen jälleen ja katsahti Lawrenceen päin.* No, Lawrence.. Minkalaisesta toiminnasta sinä pidät? Mitä tekemistä haluaisit? Nyt on varmaan aika toivoa, että saisimme tänne edes jotain!
En tiedä, ehkä herkuttelua, laulamista..*Luetteli eri pikku joulujen tekemisiä, jättäen kuitenkin tanssimisen pois, kohta Jane tuskin halusi tanssia Lawrencen kanssa, olihan tällä jo Jonas, ottikin kulhosta konvehtin ja hieman keksiä työntäen ensin konvehtin suuhunsa alkaen pureskelemaan sitä*
*Jane naureskeli Lawrencen ehdotuksille, ja pudisteli päätänsä.* Oikeasti, tuo on melkein sama lista kuin minulla! Sinulta vain puuttui vielä tanssiminen, sillä se on niin hauskaa! Varsinkin porukalla, voi että sitä ilonmäärää kun vain saa tanssia, tanssia ja tanssia sekä juoda tuliviskiä mielin määrin! Oletko tuntenut tätä mahtavaa tunnetta? Uskonpa että olet! *Jane hymyili Lawrencelle pirteään hymyään, samalla kallisti päätänsä ja nyt nosti katseensa kattoon.* Hmmh, Big Brother! Saisimmeko jonkinlaista toimintaa talon puolelle, että emme ihan homehdu tänne?
Kuvittelin, että haluaisit tanssia mieluummin Jonasin kuin minun kanssani. *virnisti työntäen keksiä suuhunsa*. Hmm, voisimme, vaikka pitää kisat ulkona. Big brother voi päättää palkinnoista! Mitä kisoja pitäisimme? Onko ideoita, Jane? Itse tykkäisin luutakilpailusta. *Lawrence oli innostunu juhlista*
Hmm.. Siinä voisi olla jonkinlaista ideaa mutta ei mielellään luutakisaa koska minä olen todella huono luudan kanssa! *Naureskeli huvittuneena, kunnes kallisti päätänsä hieman.* Vai että en halua tanssia kuin Jonaksen kanssa, ja hahah! Ei se ole siitä kiinni, älä huoli ystäväiseni! Totta kai sitä voi tanssia muidenkin kanssa kuin vain rakkautensa kanssa.
*Virnisti* Jane, sinä saat päättää: mennäänkö ensin kisailemaan vai pyörähdelläänkö hieman tanssilattialla vai otammeko hieman mussuteltavaa ja lasilliset tuliviskiä aina humalaan asti. *Nauroi iloisesti, Lawrence oli tällä hetkellä täysissä juhlafiiliksissä, astelikin tuliviskipullon luo, siitä kaatoi hieman omaan lasiinsa*
Tai sitten voisimme tehdä näin; Otamme tuliviskiä niin paljon että olemme ihan sekaisin, tanssimme samalla ja lopuksi kisailemme, että saamme hävetä silmämme päästä kun täältä astelemme pois ja jokainen muistuttaa meitä siitä! *Hymyili Lawrencelle nyt todella salaperäistä ja vihjailevaa sävyä, että mitä Lawrence tykkäisi Janen omasta mielestä mahtavasta ehdotuksesta.*
*purskahti nyt nauruun Janen ehdotukselle, joka oli kyllä ihan hulluutta. En halua lähteä täältä heti seuraavana viikkona. Mutta voisihan sitä kokeilla. *Virnuili Janelle ottaen pienen hörpyn tuliviskilasillisesta nauraen, kuin olisi jo umpihumalassa, mutta ei ollut ottanut edes ensimmäistä lasillista kokonaisena kurkkuunsa*
Kuule, minä ainakin aion viettää ehkä viimeisen iltani oikein kunnolla rellestämällä tai jälkeen päin minua ärsyttää se! *Jane nyt nousi ylös ja asteli keittiöön, napaten yhden tuliviski pullon käteensä ja joi siitä hieman kunnes alkoi lauleskelemaan kaikenlaisia lauluja koska musiikkia ei ollut.* Tule nyt, Gisney! Tehdään tästä illasta jotain niin ennennäkemätöntä ja mahtavaa! Tule tule! *Jane hörppäsi jälleen tuliviskistään ja hyppi innoissaan, välillä nostellen tuubitoppiaan hieman ylöspäin.*
No okei.. *Naurahti* tuopa sitä tuliviskipulloa tännekin päin otan kaksi lasillista sitte tanssimaan! *naureskeli ojentaen tuliviskilasiaan eteensä* sen jälkeen taas lasilliset, sitten taas tanssia ja niin edelleen, sitten umpihumalassa kisaamaan, eikö niin, tällainen on joulu, humalassa nauraen *nauroi*
Tämä on Big Brother.
Hyvää huomenta. Suihkusta tulee nyt lämmintä vettä.
Häätöshow on tänään kello 19.00. eteenpäin.
Hyvää huomenta. Suihkusta tulee nyt lämmintä vettä.
Häätöshow on tänään kello 19.00. eteenpäin.
* Nainen oli käynyt aamusta suihkussa. Eilen, kun Lawrence poli tullut, nainen oli ollut sängynpohalla, kun tähän flunssa oli iskenyt. Nyt istui lämmin kahvimuki kädessä, peittoon kietoutuneena, ja omiin ajatuksiinsa uponneena. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Sivu 32 / 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sivu 32 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa