[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oleskelutila

+12
Seemus
Kevin
Angelina Moon
Diana
Simeon
Cornelia Kvieta
Emily
Big Brother
iin-u
Alexandra.
Jane
Alice
16 posters

Sivu 17 / 40 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Seuraava

Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 17 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 8:45 am

Noo, luulen ettei minustakaan kamalasti pidetä.. Koska.. olen ehkä hieman itseskeinen ja.. No, en tiedä haluatko sinäkään tätä kuulla mutta. Ehdotin yhtenä päivänä viime viikolla ihan ehdotuksena Alicelle että mitä jos saisimme tänne jotain komeita huispaajia opettamaan huispausta? Noo.. Sitten se idea meni eteenpäin, ja saimme tänne sen suositun Jonas Carryn opettamaan meille! Tiedät varmaan hänet, ja hänen komeutensa ah! *Tyttö hymyili onnelliseen sävyyn, kun sai selittää tästä aiheesta pitkään aikaan jollekkin, joka ei tietäisi koko asiasta yhtikäs mitään.* Noo, hän opetti meille jotain ja sitten hän sai valita kenet ottaa sviittiin mukaansa! No, hän otti minut mukaan.. ja tutustuimme ja suutelimme. Ja, lupasimme nähdä toisemme talon jälkeen. Et tiedä kuinka ihana persoona hänellä oikeasti on! Hän jotain niin unelmaa, että! *Jane oli pitkästä aikaa todella onnellinen, ja sen huomasi tämän silmistäkin jo kaukaa sillä ne olivat todella kirkkaat.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 8:48 am

Vau... *henkäisee* Muut olivat varmaan kateellisia, ihan jokainen ei pääsekkään sviittiin Jonas Carryn kanssa. Teillä vaikuttaa olevan paljon toimintaa. Ja usko pois, sinusta varmaan pidetään... Vai oletko ollut kertaakaan häätöäänestyksessä? Se yleensä kielii siitä, kenestä pidetään ja kenestä ei. Mutta joidenkin massaihmisten on vaikea hyväksyä erikoisempia persoonia.
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 8:51 am

No, niimpä! Minä kiljuin ihan onnesta, kun Jonas valitsi minut! Ja Jonas sanoi, että minussa on kauneutta sekä persoonalisuutta niin siksi hän valitsi minut. *Pieni puna nousi tytön kasvoille, Jane tuntien sen joten tämä laittoi kädet poskilleen, mutta jatkoi siitä huolimatta selitystään;* Niin, ja sinähän sen sanoit.. En ole kertaakaan ollut häätöäänestyksessä, olen kyllä todella yllättynyt etten ole ollut, koska luulin että olisin varmaan heti siinä äänestyksessä! Mutta, jes! Meillä alkaa kohta bileet, tulisipa sinne jotain todella komeita ja ihania julkisuuden henkilöitä! Vaikka Jonas, no ei! Kyllä minä kestän ilman Jonasta, mutta en tiedä mikä reaktioni olisi jos näkisin hänet! Muttamutta, etkö sinä näe julkisuuden henkilöitä paljon kun kerran olet toimittaja?
Jane
Jane

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 8:55 am

Näen heitä aika paljon, mutta Jonasta en ole koskaan kohdannut. *hymyilee, puhuen yhä ranskalaisella aksentillaan* Minustakin olisi hauskaa, jos juhliin tulisi paljon ihmisiä myös talon ulkopuolelta. Mutta eniten haluaisin tavata tämän viikon aikana myös muita talon asukkaita, koska olen jutellut vasta kolmen kanssa.
Stacia
Stacia

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 8:58 am

Noo, tässä on viikko aikaa! Joten etköhän ehdi, ja jos et ehdi niin se on harmillista mutta toisaalta ihan hyvä sillä joihinkin ei vain kannata tutustua! Mutta, älä ota tuota ihan kirjaimellisesti koska saatan olla väärässäkin ja en voi sinun ajatuksia ihmisistä muuttaa koska.. olemme kuitenkin varmaan aika erilaisia ihmisiä. *Hymyili tuolle säteilevään sävyyn.* # Kauhea tukka tuolla ainakin on, Cornelia 2# .... #
Jane
Jane

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 9:00 am

Eikä kun kerro vain lisää muista asukkaista, keihin ei sinusta kannattaisi tutustua? *kohottaa kulmiaan* Olisi kiva kuulla näkökulmiasi heistä, se olisi varmasti hyvin mielenkiintoista. Olen kiinnostunut kaikkien mielipiteistä, ehkä se johtuu siitä että olen toimittaja. *Sipaisee hiuksiaan, katsoen Janea silmiin*
Stacia
Stacia

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 9:02 am

Noo, ehkä minä en vain sano mitään! Sano minulle sitten kun olet tutustunut ihmisiin, niin että millaisen käsityksen sait heistä niin voin sanoa heistä sen totuuden! En halua pilata sinun näkemystäsi minun typerillä näkemyksillä. Sillä minulla on todella todella vaativa maku ystävieni suhteen ja niin edelleen. *Naurahti huvittuneena, kunnes käänsi katseensa kattoon hieman hermostuneen oloisena.* # Alkaako ne bileet vai ei .. #
Jane
Jane

Viesti  Big Brother La Joulu 03, 2011 9:03 am

*Huoneessa alkaa soimaan:

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526

http://tpbb.foorumi.biz

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 9:05 am

Ihana kappale! Pakko päästä tanssimaan. *Nousee ylös, ja ryhtyy tekemään tanssahtavia liikkeitä* Laulaisin mukana, jos osaisin sanat. Niin ja niistä ihmisistä, Seemuksesta olen saanut ihan hyvän kuvan. Hän vaikuttaa sellaiselta sopivan rennolta tyypiltä, ja siihen auttaa sekin että hän osaa ranskaa. Corneliasta taas sain myös tosi ihanan kuvan. Tosin koska olen vaihdokki, heidän ei tarvitse nähdä minua kilpailijana ja ehkä he siksi ovat niin kovin ystävällisiä.
Stacia
Stacia

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 9:05 am

*Jane kuuli biisin, ja nyt tyttö nousi samantien seisomaan ja alkoi hieman hyppimään ja tanssimaan innoissaan. * Tämä biisi kuvailee niin minua, olen juuri tälläinen! Kuuntele sanoja ja mieti jos tajuat. *Jane laittoi silmänsä kiinni ja tanssi oikein railakkaasti sillä ei ollut kuullut hänen lempimusiikkiaan pitkään aikaan, ja tämä niin kuvaili Janen persoonaa ja luonnetta.*
Jane
Jane

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 9:07 am

*Hymyilee pienesti* Alan todella viihtymään täällä, tosiaankin paljon rennompaa kuin meidän talossamme, siellä kaikki ovat kokoajan jotenkin oudon kireitä. Melkein käy sääliksi Alicea, kun joutuu olemaan siellä viikon. *Istahtaa sitten alas, kaataen itselleen tuliviskiä* Ainakin sävel kuvaa sinua tosi hyvin. *Sipaisee sitten hiuksiaan, kulauttaen tuliviskiä kurkkuunsa*
Stacia
Stacia

Viesti  Big Brother La Joulu 03, 2011 9:09 am

*Nyt huoneessa alkaa puolestaan soimaan:

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526

http://tpbb.foorumi.biz

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 9:11 am

*Jane nyökkäili vain Stacialle.* Kyllä sinulla pian tulee ikävä Ranskaa, odota vain! Mutta, kyllä me osataan pitää hauskaa täällä, ja siten et halua ikinä lähteä täältä pois! *Jane asteli nyt yhden tuliviskipullon luokse, napaten sen ja avasi pullon ja otti hörpyn pullostaan.* Tämäkin kuvaa minua jotenkin aika hyvin, silloin kun haluan olla tälläinen!
Jane
Jane

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 9:12 am

Tämä on lempikappaaleni, mistäköhän he tiesivät sen? *kohottaa kulmiaan* Varmaan olen kertonut sen jossain haastattelussa ennen taloonmenoa. En tiedä, pystynkö olemaan ranskan talossa kokonaiset kolme kuukautta, uskon että putoan jossain vaiheessa ennen sitä. Mutta jotenkin ajatus kolmesta kuukaudesta eristyksissä tuntuu tosi hankalalta!
Stacia
Stacia

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 9:14 am

Ei ajatella nyt putoamista, vaan nyt juhlitaan kunnolla Stacia! Tämä ilta on tarkoitettu sinulle, ainoastaan sinun vuoksesi saimme nämä mahtavat bileet pystyyn! Kiitos, kun tulit tänne! Tänne on tarvittu juuri sinunlaistasi henkilöä! *Jane kiljahti innoissaan, kunnes otti tuliviskipullosta jälleen hörpyn kurkkuunsa.*
Jane
Jane

Viesti  Seemus La Joulu 03, 2011 9:15 am

* Seemus astelee ulkoata, sillä oli käynyt suihkussa ennen juhlia. Nyt kuitenkin menee noiden kanssa tanssimaan rennossa vaatetuksessa, johon kuului vain lanteilla oleva pyyhe, sillä paitaa tämä kantoi kädessä. Seemus meni hetkeksi keikuttelemaan lanteitaan tuonne, ja sitten meni vaihtamaan rennot shortsit ja rennon t-paidan ja meni uudelleen tanssimaan. *

Mahtava biisi, eikö? Tälläinen musiikki on yleensä minusta melko huonoa, mutta tämä on hyvä.
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 9:17 am

# .... Seemus. # Totta kai totta kai. *Hymyili Seemukselle pirteään sävyyn, kunnes otti tuliviskistään nyt kunnon hörpyn ja tyttö hieman irvisti sillä tuli otettua hieman liikaa - nyt Janen suussa todella oli jotain tulista eikä voinut lopettaa irvistämistään.* # Nyt tuli liikaa, yynh. #
Jane
Jane

Viesti  Kevin La Joulu 03, 2011 9:52 am

// Jes, nyt toimii!!!!

* Kevin asteli makuuhuoneesta harmaissa lökäreissä ja mustassa hupparissa se samainen vihreä pipo päässään sohville istumaan * Hm.. *Katseli ympärilleen kuten aina nojautuen samassa käsinojaan sohvassa haukotellen lyhyesti*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 10:51 am

*Stacia kaataa itselleen lisää tuliviskiä, suoden samalla Seemukselle hymyn* Bonjour, Seemus. *Vilkaisee sitten Keviniä, kävellen pojan luokse* Hei, olen vaihtoasukas ranskasta, nimeni on Anastacia, mutta minua kutsutaan Staciaksi, inhoan nimittäin oikeaa nimeäni. *Hymyilee pojalle ranskalaista hymyään* Mikä sinun nimesi on?
Stacia
Stacia

Viesti  Cornelia Kvieta La Joulu 03, 2011 10:53 am

-Cornelia tanssahteli punainen t-paita päällään ja mustat pussihousut jalassaan oleskeluhuoneen kautta keittiöön. Jääkaapista neiti hamstrasi yhtä sun toista josta saattoi tehdä kerrosvoileivän. Kasattuaan tämän mahtavan hökötyksen, se mukanaan Cornelia tassutteli oleskeluhuoneeseen-
Cornelia Kvieta
Cornelia Kvieta

Viestien lukumäärä : 309

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 10:54 am

*Jane nyt meni aivan yhtä seinää kohti, nojaten seinään kunnes sitä pitkin liukui hitaasti lattialle istumaan. Siemaili hitaasti mutta loppujen lopuksi nopeaa tahtia sitä kurkusta alas. Jane nyt laski pullon lattialle, vierelleen ja katseli talon kaikkia seiniä vuorotellen - aikaansa tappamalla.*
Jane
Jane

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 10:56 am

*Menee sitten istumaan Janen vierelle, havaitessaan tytön olevan yksin* Hei taas, Jane. *Kilistää lasiaan, ja juo siitä sitten taas hieman* Toivottavasti pian tulee taas uutta musiikkia. *naurahtaa* Mietin vähän, että mitenköhän Alice viihtyy siellä Ranskassa... Uskon, että Eric, talon naistenmies saattaisi olla kiinnostunut hänestä. Tai jos Jason etsii uutta naisseuraa Emmetin jouduttua häädetyksi..
Stacia
Stacia

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 10:58 am

*Laski katseensa alas, Staciaan kohdaten.* Hahaaha, niin ja pian käy niin että Alice itkee täällä seuraavan viikon kun joutui päästämään irti tai jotain! No, en tiedä hakeeko Alice miestä vai pelkkiä ystäviä! Mutta mitäs sitä ikinä tietää, kun siellä ei olla me vahtimassa hänen menoaan! *Virnuili vain huvittuneena Stacialle, niin että tytön kauniit ja valkoiset hampaat tulivat esille.*
Jane
Jane

Viesti  Stacia La Joulu 03, 2011 11:00 am

Niinpä, Eric ainakin mainitsi ennen lähtöäni että jos vaihtoasukas on kaunis, hän tuskin voi pitää näppejään erossa. Minä en itseasiassa hae suhdetta täältä, mutta jos kohdalle sattuu joku kiinnostava... Seemus olisi ehkä muuten, mutta hän on ehkä liian vanha minulle, olen kuitenkin vasta 23. Ja sen mukaan mitä nyt olen kuullut, ne kaksi muuta ovat homoja, ja Kevin jää sitten kai vain jäljelle Axelin lisäksi.
Stacia
Stacia

Viesti  Jane La Joulu 03, 2011 11:01 am

Joo-o, ja Seemusta ei kannata ottaa.. Hän on varattu eräälle Angelinalle, joka oli täällä mutta joutui lähtemään viime sunnuntaina! Ja voi olla että Seemus lähtee myös huomenna, sillä hän on häätöäänestyksessä että saa nähdä miten käy! *Hymyili hieman väsyneen näköisenä Stacialle.* Voi että, tunnen itseni niiin nuoreksi täällä!
Jane
Jane

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 17 / 40 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics