Oleskelutila
+12
Seemus
Kevin
Angelina Moon
Diana
Simeon
Cornelia Kvieta
Emily
Big Brother
iin-u
Alexandra.
Jane
Alice
16 posters
Sivu 33 / 40
Sivu 33 / 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Vs: Oleskelutila
*Eilen Jane oli tanssinut sekä rellestänyt niin paljon Lawrencen kanssa, että oli sammunut aamuyöllä sohvalle eikä ollut herännyt vasta kun Big Brother kuulutti nuo perus asiat niin kuin aina. Jane oli noussut todella tokkuraisena ylös, käynyt suihkussa ja vaihtanut ihan erilaiset vaatteet päällensä. Janella oli nyt punainen toppi sekä tummansiniset ja tiukat farkut sekä jaloissa oli valkoiset sukat. Hiukset olivat vaaleammat sillä Jane oli suihkun aikana laittanut vaaleampaa hiusväriä hiuksiisa ja laittanut hienon kampauksen. Jane oli nyt aivan sen näköinen mikä oli avatarissa oli.
Tämän kaiken säädön jälkeen Jane asteli keittiöön ja keitti monet kupit kahvia mutta otti nyt vain yhden kupin käteensä ja asteli istumaan oleskeluhuoneen sohville.* Ah, huomenta Alice. Sinuakin näkee hieman terveenäkin! Hieno homma.. *Jane sanoi todella tokkuraisena ja joi kahvia kädet täristen.*
Tämän kaiken säädön jälkeen Jane asteli keittiöön ja keitti monet kupit kahvia mutta otti nyt vain yhden kupin käteensä ja asteli istumaan oleskeluhuoneen sohville.* Ah, huomenta Alice. Sinuakin näkee hieman terveenäkin! Hieno homma.. *Jane sanoi todella tokkuraisena ja joi kahvia kädet täristen.*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
* Piteli peitostaan kiinni, ettei se liukuisi pois naisen päältä, ja toisella kädellään piteli kahvikuppia, josta kahviaan hörppi. Niiskaisi pari kertaa, hieman yskäisten. Hymyili kuitenkin Janelle ystävällisesti. *
Hei Jane. Ja niin näkee, jos minua nyt niin terveeksi voi sanoa. Toivottavasti paranen pian, koska huomenna tulee uusi viikkotehtävä, enkä halua missata sitä. Mutta, eikös tänne tainnut tulla joku eilen?
* Virnisti, hörpäten vielä lämmintä kahviaan. *
Hei Jane. Ja niin näkee, jos minua nyt niin terveeksi voi sanoa. Toivottavasti paranen pian, koska huomenna tulee uusi viikkotehtävä, enkä halua missata sitä. Mutta, eikös tänne tainnut tulla joku eilen?
* Virnisti, hörpäten vielä lämmintä kahviaan. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
*Jane otti kahvikupistaan jälleen hörpyn ja kohta kuppi olikin aivan tyhjä. Jane nousi ylös sohvalta ja asteli keittiöön hakemaan uutta kuppia itselleen, ja palasi takaisin paikalleen uusi kuppi kädessään. Kallisti päätänsä Alicelle ja vastasi naisen kysymykseen.* Joo, Lawrence.. Meillä meni eilen oikein lujaa ja oli hauskaa! Mutta tiedätkö mitä? Jonas vieraili täällä eilen tunnin ajan. Sain uutta energiaa hänestä. *Hymyili kaunista sekä leveää hymyään, kunnes otti taas pienen hörpyn kahvistaan.*
* Diana tunsi missanneensa lähes kaiken, kun tuli makuuhuoneesta, ja meni istumaan sohvalle, missä Alice ei istunut/maannut. Hän nosti kummastuneena katseensa Aliceen. *
Alice, kauanko oikein olet ollut kipeä? Minä en ole huomannut.
* Diana naurahti ja paransi asentoaan sohvalla. Diana oli päättänyt ottaa kaiken ilon irti mahdollisesti viimeisestä päivästään. *
Alice, kauanko oikein olet ollut kipeä? Minä en ole huomannut.
* Diana naurahti ja paransi asentoaan sohvalla. Diana oli päättänyt ottaa kaiken ilon irti mahdollisesti viimeisestä päivästään. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
Ahaa, sepä kiva.
* Yski hieman, kääntyen sitten katsomaan Dianaan. *
Hei vain sinullekkin, Diana. Ja olen ollut joku pari päivää flunssainen, mutta eilen oli pakko paeta sängyn pohjalle. Olen pahoillani.
* Hymyili, hieman surullisena, ajatukset harhaillen, samoin kuin katse, etsien Keviniä, jonka jostain syystä nainen halusi nähdä. Hörppäsi taas kahviaan. *
* Yski hieman, kääntyen sitten katsomaan Dianaan. *
Hei vain sinullekkin, Diana. Ja olen ollut joku pari päivää flunssainen, mutta eilen oli pakko paeta sängyn pohjalle. Olen pahoillani.
* Hymyili, hieman surullisena, ajatukset harhaillen, samoin kuin katse, etsien Keviniä, jonka jostain syystä nainen halusi nähdä. Hörppäsi taas kahviaan. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Iltapäiviä tytöt.
* Seemus sanoi pirteästi astellessaan ulkoa, kun saapui lenkiltä *
Ihana ilma tuolla ulkona. Olenko missannut jotakin?
Ja tietääkö kumpikaan kuka oli eilen täällä vieraana kun siitä äänestettiin? Itse olin hiukan hmm...humalassa eilen ja nyt on pientä jurrikkaa, niin ei oikein muistu.
* Seemus sanoi melko nolona *
* Seemus sanoi pirteästi astellessaan ulkoa, kun saapui lenkiltä *
Ihana ilma tuolla ulkona. Olenko missannut jotakin?
Ja tietääkö kumpikaan kuka oli eilen täällä vieraana kun siitä äänestettiin? Itse olin hiukan hmm...humalassa eilen ja nyt on pientä jurrikkaa, niin ei oikein muistu.
* Seemus sanoi melko nolona *
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
//äärärä... Sori epäaktiivisuus... Netti ei oo päästäny tänne tai en oo muistanu... Ja koulukin viä.. + se kotiaresti ja konekielto...
Iltaa, huomenta, päivää.. God morgon ja niin. *Asteli pirteän puoleisena hiukset siistittynä farkut ja vihreä huppari päällänsä häätöshowta varten sohville* Olenko jäänyt jostain paitsikin ? *Nousi vielä hetken istuttuaan ja haki juotavaa - astellen takaisin sohvalle juotavaa haettuaan *
Iltaa, huomenta, päivää.. God morgon ja niin. *Asteli pirteän puoleisena hiukset siistittynä farkut ja vihreä huppari päällänsä häätöshowta varten sohville* Olenko jäänyt jostain paitsikin ? *Nousi vielä hetken istuttuaan ja haki juotavaa - astellen takaisin sohvalle juotavaa haettuaan *
Kevin- Viestien lukumäärä : 278
* Diana oli neljän tunnin aikana istunut, syönyt ja tehnyt kaikkea ihmeellistä kun juttuseuraa ei ollut, ja Dianasta tuntui ettei kukaan edes sietänyt hänen seuraansa. Hänellä oli sen verran huono päivä, että nainen oli varma ettei tämän päivän jälkeen talossa hänestä näkynyt hiussuortuvaakaan. Mutta vähät Diana siitä välitti, eihän kukaan talossa edes huomaisi asiaa. Diana oli nyt ikkunan edessä katselemassa ulos viileään ilmaan, muttei ollut niin lähellä ikkunaa että se olisi huurustanut sitä. *
# Ulkona on kaunista, mutta kylmää. En viitsi mennä, vaikka ajatus houkuttaakin. Mutta toisaalta ei ole minkäänlaista juttuseuraa. Mutten missään nimessä aio, en. Ehkä vain tekisin jotain niin kuin viimeiset neljä tuntia.. #
# Ulkona on kaunista, mutta kylmää. En viitsi mennä, vaikka ajatus houkuttaakin. Mutta toisaalta ei ole minkäänlaista juttuseuraa. Mutten missään nimessä aio, en. Ehkä vain tekisin jotain niin kuin viimeiset neljä tuntia.. #
Tämä on Big Brother.
Siirtykää jo valmiiksi sohvaryhmille, sillä häätöshown alkuun on viisitoista minuuttia.
Siirtykää jo valmiiksi sohvaryhmille, sillä häätöshown alkuun on viisitoista minuuttia.
*Jane katseli kaikkia asukkaita vuorotellen hymy huulillaan, samalla pudisteli päätänsä.* Voi voi teitä, te kaikki olette nähtävästi ihan pihalla tämän talon tapahtumista nykyään.. No, selvennykseksi.. Eilen olisi ollut toimintaa, ja täällä kävi Jonas moikkaamassa sekä tapahtui kaikkea.. outoa sanoisinko. Niin, ja olemme saaneet uuden asukkaan.. Miesasukkaan: Lawrence Gisneyn, joka voinee esitellä itsensä paremmin kun tänne puolelle eksyy.. jos eksyy! Mutta, muuten on ollut mahtavaa.. *Jane pyöräytti silmiään pari kertaa ympäri, ja oli jo juonut päivän mittaan ainakin neljä kupillista kahvia joten laski nyt neljännen kupin pöydälle ja odotteli malttamattomana Talk Show:n alkua.*
Rati riti ralla, tuli sade halla. Kuuraparta tuiskutukka, lumiviitta harmaasukka... *Hoilasi naputellen sohvan käsinojaan sormillaan* Mm... Aika hiljaisia olette tänään. *Naurahti vilkaisten muihin asukkaisiin jotka olivat sohville jo tulleet *
Iltaa, Catherine. *Vilkaisi kattoon mistä luuli sen äänen taas tulevan. * # Mistä se ääni aina tulee.. vai tuleeko se jostain reijästä #
Kevin, merirosvoviikkotehtävä epäonnistui. Minkä uskot olleen suurin syy tähän epäonnenpotkuun?
-Cornelia oli laittanut päälleen sen punaisen paratiisilinnun omaavan paidan ja mustat housut. Cornelia tassutteli haukotellen oleskeluhuoneeseen istumaan siihen paikkaan, jossa aina istui- # Tämä onkin aika jännittävää# -Cornelia loi silmäyksen Janeen, joka myöskin istuskeli lähistöllä- Jännittääkö? -Äänensävy ei ollut mitenkään ivallinen, vaan itse asiassa tavallisen kysyvä-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
Ää.. En oikeastaan tiedä. Voin tunnustaa omasta puolestani, että en oikein ollut hereillä tehtävän aikana. *Katseli kattoon* .. En todellakaan tiedä, voi olla siitä haluaako ihmiset saada tehtävän tehtyä vai ei.. *Kohautti olkiansa*
* DIana istui nut sohvalla ja odotteli jo valmiiksi, että kerrotaan kenet häädetään ja Dianaa tosiaan jännitti ja pelotti yhtä aikaa. *
Iltaa, Catherine..
/ anteeks kirjotusvirheet ja lyhyys nut kännyl o vaikee kirjottaa nopeest
Iltaa, Catherine..
/ anteeks kirjotusvirheet ja lyhyys nut kännyl o vaikee kirjottaa nopeest
Olen viihtynyt ihan hyvin. Ihmiset täällä ovat mukavia. -Cornelia nojasi paremmin sohvaan-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
Noh, aikas pettynyt. Toki ymmärrän, jos ihmiset eivät tahdo minua tänne, joka tapauksessa pisteet jakautuivat kahtia ja uskon että kaikki nimesivät minut. Jos edes selviän häädöstä, voisin kyllä kysyä, miksi minä.
Iltoja vaan sinullekkin, Catherine! *Jane oli sanonut ihan ajoissa niin kuin muutkin asukkaat, ja odotteli malttamattomana omaa kysymystään Catherinelta, pienesti hymyillen mutta sekin johtui jännityksestä.*
Jane, eiliset juhlat sujuivat osaltasi biletyslinjalla. Mitä mieltä olet illan tapahtumista?
*Naurahti kysymykselle, samalla pudisteli päätänsä pieni hymy kasvoillaan.* No, niinhän se meni Lawrencen kanssa, mutta hauskaa oli. Ja, minun mielestä illan kohokohta oli tietysti Jonaksen näkeminen! Sain hänestä eräänlaista uutta energiaa, sillä hänen kasvonsa huokuvat tietynlaista voimaa ja se on minusta todella hyvä juttu. *Jane vaihtoi vasemman jalkansa oikean päälle, ja huokaisi syvään mutta hymyili silti - yrittäen peittää jännityksensä.*
Selvä.
Asukkaat. Häätöäänestys on nyt päättynyt, ja tulokset ovat selvillä.
Viidentenä Big Brother talosta häädetään...
// jännitysmusiikkia:
Asukkaat. Häätöäänestys on nyt päättynyt, ja tulokset ovat selvillä.
Viidentenä Big Brother talosta häädetään...
// jännitysmusiikkia:
Sivu 33 / 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Sivu 33 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa