Oleskelutila
+14
Alice
Andrea
iin-u
Seemus
Diana
AxelBond
JonasCarry
Simeon
Jeanne Jac
TedReamey
Alexandra.
Phoebe
Jane
Big Brother
18 posters
Sivu 33 / 40
Sivu 33 / 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Vs: Oleskelutila
Olisi mukava tulla vierailemaan sinne talosta päästyäni. Lähetän vaikka sitten pöllöpostia ilmoitukseksi, kun tulen. Ja todellakin haluan tuollaisen. Mutta nyt, menen nukkumaan, nähdään huomenna. Öitää.
* Sanoi, hymyili naisille, haukotellen sen jälkeen, mutta haukotuksen peitti kädellään. Nousi sitten seisomaan, ja asteli makuuhuone kakkoseen, heilauttaen kättään vielä moikkaukseksi. *
* Sanoi, hymyili naisille, haukotellen sen jälkeen, mutta haukotuksen peitti kädellään. Nousi sitten seisomaan, ja asteli makuuhuone kakkoseen, heilauttaen kättään vielä moikkaukseksi. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Eivät ne ainakaan tuon mukaan ole mitään helyjä. Minusta ne ovat hienoja ja tuon unisiepparin mukaan muutkin ovat hienoja. Itse en oikein perusta mistään koruista, olen lähinnä myymisalalla. * Diana katsoi ihaillen Cornelian unisiepparikorua ja alkoi sitten miettimään omaa rahantienaustaan. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
Ei kuulosta yhtään hassummalta! Ja öitä, oli mukava jutella kanssasi. -Pienesti vilkutti Alicen perään, ele näytti varsinkin aikuisen ihmisen tekemänä huvittavan lapselliselta-
Voi Diana, kuulisin erittäin mielelläni sinusta paljon lisää, mutta minun on pakko mennä nukkumaan. Tiedäthän, unirytmi. Joten jatkamme varmaan keskustelua huomenna? Öitä. -Hymyili Dianalle ja katosi makuuhuone numero ykkösen suuntaan-
Voi Diana, kuulisin erittäin mielelläni sinusta paljon lisää, mutta minun on pakko mennä nukkumaan. Tiedäthän, unirytmi. Joten jatkamme varmaan keskustelua huomenna? Öitä. -Hymyili Dianalle ja katosi makuuhuone numero ykkösen suuntaan-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
* Nainen oli käynyt, nyt jo melkein päivittäisessä suihkussa, ja kihartanut hiukset. Meikitkin olivat huolellisesti laitetut, ja vaatteet puhtaat ja uudet. Alice oli taas virkeä, kuin peippo, ja olikin heti keittiöön päästyään paistanut kananmunia useammallekkin asukkaalle. Itse oli jo syönyt, ja nyt istuskeli sohvilla, hörppien kurpitsamehua pikaristaan - Josta näköjään myös alkoi tulla tapa - , ja lueskellen jotain typerää aikakausilehteä. *
*Jane istuskeli oleskeluhuoneen sohvalla maltamattomana, aivan kuin odottaisi jotain. Ilmeestä pystyi saamaan vain ainoastaan sen selville, että Jane oli nukkunut hyvin* Lalalaa..laa.. *Hyräili hyväntuulisena itsekseen, näpertäen kynsiään vähän väliä, kunnes nappasi Päivän Profeetan pöydältä ja alkoi lukemaan.
*Tänään tytöllä oli vain kiharat laskeutuneena olkapäillä, vaatteina olivat valkoinen löysä paita, ja musta paksu vyö keskellä paitaa, ja pussimaiset - polvien yläpuolelle käärityt farkut. Sekä mustat ohuet nilkkasukat olivat Janen jaloissa. Janen naamassa oli jälleen kevyt meikki - vähän ripsiväriä mutta tänään ei ollenkaan noitien peittämisjauhetta*
Jane taputteli hellästi farkkujensa taskua - taskussa oli pari askia velhosavuketta. Jane ei vielä voinut juosta pihalle, koska se olisi muiden mielestä epäilyttävää* # Ihan kohta, J. Ihan kohta. #
*Tänään tytöllä oli vain kiharat laskeutuneena olkapäillä, vaatteina olivat valkoinen löysä paita, ja musta paksu vyö keskellä paitaa, ja pussimaiset - polvien yläpuolelle käärityt farkut. Sekä mustat ohuet nilkkasukat olivat Janen jaloissa. Janen naamassa oli jälleen kevyt meikki - vähän ripsiväriä mutta tänään ei ollenkaan noitien peittämisjauhetta*
Jane taputteli hellästi farkkujensa taskua - taskussa oli pari askia velhosavuketta. Jane ei vielä voinut juosta pihalle, koska se olisi muiden mielestä epäilyttävää* # Ihan kohta, J. Ihan kohta. #
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
Hei Jane. Anteeksi, en huomannut, että olet siinä, sen takia myöhäinen tervehdys. Ja sekin johtuu vain siitä, että tänään on jotenkin ollut parempi päivä, mutta olen ollut huolimattomampi.
* Huomasi vasta nyt toisen naisen sohvalla, soi tervehdyksen yhteydessä pahoittelevan hymyn, kun tuota ei ollut huomannut. *
* Huomasi vasta nyt toisen naisen sohvalla, soi tervehdyksen yhteydessä pahoittelevan hymyn, kun tuota ei ollut huomannut. *
-Cornelia helyineen päivineen saapui oleskeluhuoneeseen. Tällä kertaa päässä oli hauskannäköinen villapipo ja muuten Cornelia oli sonnustatunut yhtä rentoihin vaatteisiin kuin edellisinäkin päivinä. Samassa luotiin paikalla oleviin henkilöihin pikainen katsaus ja sitten Cornelia istahti samalle paikalle johon oli eilenkin linnoittautunut- Täällä taas -totesi nainen pirteästi venytellen sitten-
Jeps. Hei Corn, nukuitko hyvin?
* Heti tervehdyksen jälkeen kysäisi hymyillen ja kohteliaasti naiselta tuon yöunista. *
* Heti tervehdyksen jälkeen kysäisi hymyillen ja kohteliaasti naiselta tuon yöunista. *
Oo nukuin aika hyvin, kiitos kysymästä. Täällä on niin pehmeät sängyt! Yleensä olen nukkut katsos semmoisella laverilla, jonka päällä on peittoja ja kaikenlaista muuta pehmoista. Ja sitten kun ne peitot liukuvat pois sieltä alta niin kovalla laverilla on ikävää nukkua. Mutta mutta.. miten sinun yösi ja unesi sitten?
Minä nukuin hyvin, samoin kun nukun kotona Liverpoolissakin. Edellisyön univelat korvautuivat tänä yönä, joka on hyvä. On muuten varmasti inhottavaa nukkua laverilla, kun peitot likuvat pois.
Onhan se hieman. Olen miettinyt olkitäytteisen patjan hankkimista, mukavuussyistä tiedäthän. Mutta älä huoli, jos tulet kylään niin pääset nukkumaan joko aittaan tai sitten takan viereen, siinä on mukava nukkua. -Miettikin sitten takan ihanaa lämpöä joka kotopuolessa odottaisi-
* illalla Emily oli hiljaa poistunut makuusaliin vetelemään hirsiä. Aamutoimet suoritettuaan oli mennyt päiväksi lukemaan makuusaliin kirjaansa, ja tullut sitten illalla oleskeluhuoneeseen. Linnoittauduttuaan sohvalle, otti tyynyn syliinsä ja katseli katon rakenteita *
Emily- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 32
Tämä on Big Brother.
Saatte päivätehtävän. Teidän on tästä lähtien puhuttava runollisesti siihen asti kunnes Big Brother toisin ilmoittaa. Jos voitatte, parhaiten suoriutunut saa viettää yön sviitissä mies tai naishuispaajan kanssa.
Alex ja Simeon, te voitte nyt poistua sviitistä.
Saatte päivätehtävän. Teidän on tästä lähtien puhuttava runollisesti siihen asti kunnes Big Brother toisin ilmoittaa. Jos voitatte, parhaiten suoriutunut saa viettää yön sviitissä mies tai naishuispaajan kanssa.
Alex ja Simeon, te voitte nyt poistua sviitistä.
* Oli kuullut BB'n kuulutuksen, tietäen, ettei se naiselta onnistuisi, koska ei ollut ikinä pitänyt runoista, ja karttanut sitä kirjallisuuden alalajia kuin rutto. Irvisti tehtävälle. *
Hei Emily.
* Tervehti, hymyillen. *
En ole ikinä pitänyt runoista..
Hei Emily.
* Tervehti, hymyillen. *
En ole ikinä pitänyt runoista..
* Diana tuli paikalle valmiina runoilemaan edes hetken, ennenkuin Big Brother tulisi ilmoittamaan toisin. *
Miten päivänne on kulunut? Mitä mieltä olette päivätehtävästä, onko se kiva vai hulluuntunut?
* Dianaa itseään alkoi naurattaa oma puheensa istahtaessaan sohvalle, mutta hän piti pokkansa ettei vain ryhtyisi nauramaan. *
Miten päivänne on kulunut? Mitä mieltä olette päivätehtävästä, onko se kiva vai hulluuntunut?
* Dianaa itseään alkoi naurattaa oma puheensa istahtaessaan sohvalle, mutta hän piti pokkansa ettei vain ryhtyisi nauramaan. *
Tahtoisin evästä, tehty ois leivästä menenpä siis haukkaamaan vettä sen seuraksi naukkaamaan. -Cornelia virnuili omille runoilleen ja kipitti keittiöön josta aikoi mennä nukkumaan-
Cornelia Kvieta kirjoitti:Tahtoisin evästä, tehty ois leivästä menenpä siis leipää haukkaamaan vettä sen seuraksi naukkaamaan. -Cornelia virnuili omille runoilleen ja kipitti keittiöön josta aikoi mennä nukkumaan-
* huokaisi, ei liiemmin pitänyt runoista joten sitten lyhyen puoleisen lausahti *
- Tästä lähden koisimaan, jotta huomenna en olisi kiukkuisena.
- Tästä lähden koisimaan, jotta huomenna en olisi kiukkuisena.
Emily- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 32
Öitä Cornelia ja Emily.
* Huikkasi naisten perään. Katseli aikakausilehtiä pöydällä. *
En jaksa lukea, nuo ovat jo vanhoja. Lukenut ne olen jo kotona, ennen tänne tuloa. Varmasti uusin jo kotona odottaa, enkä malta odottaa niitä lukemaan. Uutisia, juoruja, vaatemainoksia upeita kun lehti täynnä on. Horoskooppihömppälehtiäkin lueskelen paljon. Haenpa leivän, sekä kurpitsamehua vähän lisää.
* Nousi pienen riimittelynsä jälkeen, teki nopeasti leivän, ja kaatoi pikariin kurpitsamehua. Tuon jälkeen tuli takaisin sohvalle istuskelemaan. *
Tein iltapäivällä paistettuja kananmunia, toivottavasti maistuu. Niitä luultavasti jääkaapista kun vielä löytyy. Kannattaapi maistaa, ne kun erityisreseptilläni on tehty. Moni niistä aiemminkin on pitänyt.
* Sitten, taas pienen riimittelyn jälkeen, alkoi syömään, ja hörppimään juomaansa. *
* Huikkasi naisten perään. Katseli aikakausilehtiä pöydällä. *
En jaksa lukea, nuo ovat jo vanhoja. Lukenut ne olen jo kotona, ennen tänne tuloa. Varmasti uusin jo kotona odottaa, enkä malta odottaa niitä lukemaan. Uutisia, juoruja, vaatemainoksia upeita kun lehti täynnä on. Horoskooppihömppälehtiäkin lueskelen paljon. Haenpa leivän, sekä kurpitsamehua vähän lisää.
* Nousi pienen riimittelynsä jälkeen, teki nopeasti leivän, ja kaatoi pikariin kurpitsamehua. Tuon jälkeen tuli takaisin sohvalle istuskelemaan. *
Tein iltapäivällä paistettuja kananmunia, toivottavasti maistuu. Niitä luultavasti jääkaapista kun vielä löytyy. Kannattaapi maistaa, ne kun erityisreseptilläni on tehty. Moni niistä aiemminkin on pitänyt.
* Sitten, taas pienen riimittelyn jälkeen, alkoi syömään, ja hörppimään juomaansa. *
- Tyttö asteli sisälle kuultuaan Big Brotherin päivätehtävän. - Nälkä on kuin susilla. Niillä jotka ruokaa eivät saa päivisin tai iltaisin. - TYttö naurahti heleällä äänellään kepeillä askelillaan harppoen keittiöön etsien syötävää-
Angelina Moon- Viestien lukumäärä : 181
Hei Angelina!
* Huikkasi keittiön puolelle. *
Uskon, että nälkä on, kun viettänyt olet tunnit maaten makuuhuoneessa. Mikään ei tietenkään vedä vertoja ruualle maukkaalle, ja juomalle raikkaalle. Mutta minä menen nukkumaan, jotta huomenna oppiminen olisi sujuvampaa. Vaikka osaan lentää luudalla, kaipaan opetusta ammattitaitoisilta huispaajilta. Eli öitä vain siis!
* Sanelunsa jälkeen nousi sohvalta, ja katosi makuuhuone kakkosen ovesta. *
* Huikkasi keittiön puolelle. *
Uskon, että nälkä on, kun viettänyt olet tunnit maaten makuuhuoneessa. Mikään ei tietenkään vedä vertoja ruualle maukkaalle, ja juomalle raikkaalle. Mutta minä menen nukkumaan, jotta huomenna oppiminen olisi sujuvampaa. Vaikka osaan lentää luudalla, kaipaan opetusta ammattitaitoisilta huispaajilta. Eli öitä vain siis!
* Sanelunsa jälkeen nousi sohvalta, ja katosi makuuhuone kakkosen ovesta. *
Öitä Alice, enkelit suojatkoon sinua. - Virnisti tytölle -
Angelina Moon- Viestien lukumäärä : 181
Vaan keitä täällä hereillä on, vai olenko yksin jo? Minua ei väsytä, entä teitä? Milloin tämä riimitys loppuu, vai onko tällä vielä hoppu? Minä tästä lähden hakemaan syötävää, katsotaan mitä jäljelle jää.
* Diana meni hakemaan pikarin ja kaatoi siihen kurpitsamehua, palaten takaisin runoilemaan. *
Tämä mehu on hyvää, vaikka sekin vähän laimeaa on, ilman maun hiventäkään. Ei yhtä makeaa kuin tavallisesti, yleensä maukasta tämä mehu on yli-hirveästi. Mitä mieltä olette, vai maistuuko paremmin tuliviskin polte?
* Diana meni hakemaan pikarin ja kaatoi siihen kurpitsamehua, palaten takaisin runoilemaan. *
Tämä mehu on hyvää, vaikka sekin vähän laimeaa on, ilman maun hiventäkään. Ei yhtä makeaa kuin tavallisesti, yleensä maukasta tämä mehu on yli-hirveästi. Mitä mieltä olette, vai maistuuko paremmin tuliviskin polte?
* Diana hörppi pikarista pitkin siemauksin mehua, kunnes se loppui kokonaan. Diana laski pikarin pöydälle ja alkoi taas runoilla. *
Kappas kappas, mehu loppui kokonaan, eipä sitä ole enää ollenkaan. Enää ei tee mieli juotavaa, suu makea on, eikä tee mieli purtavaa. Väsyttääkö teitä, vai valvotteko pitkin yötä? Itse olen kuin pirteä peipponen, saa nähdä olenko illalla yhtä enkelimäinen. Ennustan että nukahdan vasta keskiyöllä, ellen sitten väsytä itseäni kovalla työllä. Mitä tunteita huispaus teissä nostattaa, vai pelkäättekö että luuta teidät pudottaa?
* Dianaa alkoi jo naurattaa oma litaniansa, mutta jatkoi jälleen itsevarmana. *
Itse saatan pudota luudalta, eilen siitä kerroin jo kunnes nukahdin illalla. Corn ja Alice olivat jo lähteneet, minä menin perässä, en halunnut jäädä yksin tänne kunnes mätänen. Mitä aiotte vielä tehdä, vai aiotko kohta nukkumaan mennä? Lopetan nyt tämän riimittelyn, kunnes joku pitää seuraa tai aloitan jonkun pelottavan herättelyn.
Kappas kappas, mehu loppui kokonaan, eipä sitä ole enää ollenkaan. Enää ei tee mieli juotavaa, suu makea on, eikä tee mieli purtavaa. Väsyttääkö teitä, vai valvotteko pitkin yötä? Itse olen kuin pirteä peipponen, saa nähdä olenko illalla yhtä enkelimäinen. Ennustan että nukahdan vasta keskiyöllä, ellen sitten väsytä itseäni kovalla työllä. Mitä tunteita huispaus teissä nostattaa, vai pelkäättekö että luuta teidät pudottaa?
* Dianaa alkoi jo naurattaa oma litaniansa, mutta jatkoi jälleen itsevarmana. *
Itse saatan pudota luudalta, eilen siitä kerroin jo kunnes nukahdin illalla. Corn ja Alice olivat jo lähteneet, minä menin perässä, en halunnut jäädä yksin tänne kunnes mätänen. Mitä aiotte vielä tehdä, vai aiotko kohta nukkumaan mennä? Lopetan nyt tämän riimittelyn, kunnes joku pitää seuraa tai aloitan jonkun pelottavan herättelyn.
Sivu 33 / 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Sivu 33 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa