Oleskelutila
+14
Alice
Andrea
iin-u
Seemus
Diana
AxelBond
JonasCarry
Simeon
Jeanne Jac
TedReamey
Alexandra.
Phoebe
Jane
Big Brother
18 posters
Sivu 32 / 40
Sivu 32 / 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Vs: Oleskelutila
* Nousi sohvalta, laskien pikarin kädestään, ja askelsi kohti päiväkirjahuonetta. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Olen niiin innoissani! Ja toivottavasti jotkut yhtä komeat kuin Viktor Krum, aaaaaa! *Jane hymyili malttamattomana, istahtaen viimein sohvalle ja haaveillen perjantaista*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
* Asteli takaisin oleskeluhuoneeseen, istuen sohvalle, kuullen kuitenkin mitä Jane sanoi, ja liittyen innoissaan keskusteluun. *
Toivottavasti. Tai Aidan Lynch, Irlannin maajoukkueen etsijä. Tai kumpikin, mutta mitä siitä tulisi..
Toivottavasti. Tai Aidan Lynch, Irlannin maajoukkueen etsijä. Tai kumpikin, mutta mitä siitä tulisi..
* oli nukahtanut eilen illalla sohvalle, päivän profeetta oli jäänyt naaman päälle. Oli kumminkin aamulla herättyään siirtynyt Makuuhuone 1:seen jatkamaan tuhisemista. Tyttö oli jotenkin niin väsynyt ollut, että oli nukkunut pitkälle iltaan saakka. Nyt kuitenkin laahusti villasukat ja rispaantuneet farkut jalassa syömään jotain. Tällä oli päällä myös musta villapaita. *
Emily- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 32
* kipitti nimensä kuultuaan päiväkirjahuoneeseen *
Emily- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 32
//Aaa jään tässä niin jälkeen ku pääsen vaan iltasin!!
-Ilta olikin jo pitkällä ja herkullisen näköistä kerrosvoileipää mussuttava Cornelia istahti oleskeluhuoneen sohvalle-. Tuleeko Viktor Krum tänne? - Vilkaisi sitten neitoon joka selvästi olisi ollut hyvillään kyseisen henkilön saapumisesta- # Huh toivottavasti ei. Turhempaa henkilöä saa hakea. Huispaaja.. Pyh! #
-Ilta olikin jo pitkällä ja herkullisen näköistä kerrosvoileipää mussuttava Cornelia istahti oleskeluhuoneen sohvalle-. Tuleeko Viktor Krum tänne? - Vilkaisi sitten neitoon joka selvästi olisi ollut hyvillään kyseisen henkilön saapumisesta- # Huh toivottavasti ei. Turhempaa henkilöä saa hakea. Huispaaja.. Pyh! #
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
* Kääntyi katsomaan naista, joka oli tullut. *
Ei, arvuuttelemme vain, kuka tulee perjantaina huispausta opettamaan. Olet varmaan Cornelia?
Ei, arvuuttelemme vain, kuka tulee perjantaina huispausta opettamaan. Olet varmaan Cornelia?
Ooh vihaan huispausta -mutisi myrtyneen näköisenä. Samassa ilme vaihtui kymmenen astetta aurinkoisempaan ja kasvoille ilmestyi hullunkurisen kohtelias hymy- Juu olen Cornelia. Cornelia Kvieta. Ja sinä taidat olla Alice, jos en väärin ole kuullut? Kuulen yleensä kaikenlaisia asioita. Metsässä kuulo harjaantuu. -Selitystensä päälle hymyili vielä ja kääntyi nyt Alicen puoleen odottaen juttuseuraa-
-Pyöräytti silmiään ja mietti jo pihalle karkaamista, mutta alistuneen oloisena kipitti päiväkirjahuoneeseen-
* Oli ehtinyt nyökäyttää päätään Cornelialle, ennen kuin tuo kuulutettiin päiväkirjahuoneeseen. *
-Big Brotherin esitettyä asiansa ja Cornelian päästyä karkaamaan päiväkirjahuoneesta, neiti istahti samalle paikalle missä oli istunut ennen lähtöään-. Niin mitä sinä teetkään työksesi? Ja ennen kaikkea missä asut? Olen aina kiinnostunut erilaisista asuinympäristöistä. -Metsähöperöksi Cornelia vaikutti viisaalta. Sama ystävällinen sävy säilyi puheessa, kun tämä kohteliaasti "kuulusteli" Alicea-
* Diana istui sohvalla ja kuunteli muiden puheita. Hän mietti samalla, kuka tulisi valmentamaan naisia huispauksessa. *
Minä itse en oikein huispauksesta perusta, joten jos on saan luvan, voisin jäädä ihan katsojaksi. Tuskin edes pysyn luudan selässä.. * Diana sanoi ja naurahti kuivalle vitsilleen. Dianasta saattoi saada tämän takia vähän oudohkon vaikutelman. *
Minä itse en oikein huispauksesta perusta, joten jos on saan luvan, voisin jäädä ihan katsojaksi. Tuskin edes pysyn luudan selässä.. * Diana sanoi ja naurahti kuivalle vitsilleen. Dianasta saattoi saada tämän takia vähän oudohkon vaikutelman. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
Olen kouluttautumassa auroriksi, ja ammattiin valmistun varmaankin näiden parin vuoden sisällä, ja mahdolinen pomoni on tälläkin hetkellä täällä oleva Seemus. Ja asun Liverpoolissa, joka on ihan mukava paikka. Ja minä pidän huispauksesta, mutta te ilmeisesti ette.
* Hymyili naiselle, ja oli odottanutkin saavansa Corneliasta juttuseuraa. Viimeinen lause oli tarkoitettu molemmille naisille, mutta Alice oli sanonut senkin ystävällisesti, pahaa tarkoittamatta, niinkuin sen varmaan äänestä kuulikin. Kääntyi sitten katsomaan Dianaa. *
Kyllä varmasti pysyt, jos sinua opetetaan.
* Sanoi luottavaisesti, vaikkei ollutkaan varma, miten siinä kävisi, kun Dianan laittaisi luudan selkään lentämään. *
* Hymyili naiselle, ja oli odottanutkin saavansa Corneliasta juttuseuraa. Viimeinen lause oli tarkoitettu molemmille naisille, mutta Alice oli sanonut senkin ystävällisesti, pahaa tarkoittamatta, niinkuin sen varmaan äänestä kuulikin. Kääntyi sitten katsomaan Dianaa. *
Kyllä varmasti pysyt, jos sinua opetetaan.
* Sanoi luottavaisesti, vaikkei ollutkaan varma, miten siinä kävisi, kun Dianan laittaisi luudan selkään lentämään. *
Liverpool. Suurkaupungin sykettä siis? -Naurahti miettien rauhaisaa mökkiään metsän syrjässä- Ja... eikös Seemus ole tässä talossa? -Kysyvän vilkaisun loi Alicelle, asiaa hieman kummeksuen. Tämän huomion jälkeen Cornelia tervehti Dianaa käden heilautuksella ja lausahti muutaman kommentin huispauksesta jotka sisälsivät sanoja "ei ikinä" ja "missään nimessä" huomattavan paljon. Kaiken höpöttämisen aikana Cornelia oli vetäytynyt jonkinmoiseen kippuraan. Nainen siis istui.. kippurassa-
Kyllä kyllä, suurkaupungin sykettäpä hyvinkin. Ja niin kuin sanoin, Seemus on tässä talossa. Entä sinä? Missä sinä asut, ja mitä teet työksesi?
* Kysyi vaihteeksi naiselta. *
* Kysyi vaihteeksi naiselta. *
Ei siitä tulisi yhtään mitään. Nolaisin itseni kuitenkin ja paikka, jossa harjoittelisimme, olisi loppujen lopuksi kuin pommin jäljiltä. Älkää siis laskeko minua luudan selkään, ettette sattumalta joudu pahojen murtumien uhriksi. * Diana sanoi asian kuin se olisi päivänselvä. *
* Käänsi katseen Dianaan. *
Jaa-a, kyllä sinut jollain harjoituksella saadaan pysymään luudan selässä, olen varma siitä.
Jaa-a, kyllä sinut jollain harjoituksella saadaan pysymään luudan selässä, olen varma siitä.
Skotlannin ylämailla. Kuvittele vain rauhallinen, seesteinen ympäristö, pieni mökki ja järvi niin olet kartalla asuinpaikastani. En voisi kuvitellakaan asuvani missään muualla. Mökki on aina ollut suurin unelmani. -Hymyili hieman ikävöivän näköisenä ajatellessaan kotipaikkaa, joka tosiaankin on kovin erilainen verrattuna esimerkiksi Liverpooliin- Ja työkseni.. Olen tämmöinen vapaiden ammattien harjoittaja. Teen käsitöitä ja vähän mitä milloinkin huvittaa -Naurahti hieman epäviralliselle ammattinimikkeelleen. Ja Cornelian kaulassa roikkuikin hieman intiaanityylinen unisiepparia hämärästi muistuttava riipus, josta näki selvästi sen olevan käsintehty, vaikka taidokkaasti se olikin valmistettu- Ja Diana, kuten Alice sanoi, en olisi lainkaan huolissani! Jopa minä opin lentämään luudalla sen verran että pääsin ihmisten pariin. Mitä siitäkin tulisi ilman luutaa. -loppu mutistiin itsekseen
Äsh, ei siitä tule mitään, tiedän sen. Näen yölläkin varmaan painajaisia, kun törmään teitä päin ja putoatte luudalta! * Diana vastusteli huispauksen pelaamista omalta kannaltaan jääräpäisesti. * Maakin on varmasti liukas, ja ponkaistessani maasta liukastun ja kaadun naama edellä kuraan!
Olisi varmasti upeaa asua Skotlannin ylämailla. Voin vain kuvitella.. No, itse asiassa ei minun tarvitsisi kuvitella, kun voin tulla käymään. Ja tuo on todella upea unensieppari. Voitko tehdä tuollaisen minullekkin? Olet todella hyvä käsitöissä. Myytkö niitä tienataksesi elantosi?
* Sanoi, melkeinpä innoissaan Skotlanti - ajatuksesta. *
* Sanoi, melkeinpä innoissaan Skotlanti - ajatuksesta. *
Uu Corn, näperrä minullekin tuollainen! Tuo on hieno! * Diana älysi hetkessä vaihtaa puheenaiheen Corniin ja hänen elämäänsä. * Siellä Skotlannin ylämailla on varmaan ihana asua. Täydessä hiljaisuudessa ilman häiritseviä naapureita? * Diana kuvitteli itsensä asuvan jossain Cornelian kotipaikan tapaisessa paikassa, mutta hylkäsi pian ajatuksen. Diana keskellä metsää asumassa punaisessa mökissä?! *
Ooh se vasta olisikin näky! -naurahti hyväntuulisesti- Mutta älä huoli, en usko että olet ainoa jolla ei ole hyviä lentotaitoja. En minäkään osaa kovin hyvin lentää. Juuri ja juuri Wickiin ja takaisin. Huispaus onkin sitten eri asia. -Kuitenkaan Cornelia ei osannut huolestua asiasta sen enempää, vaan tuntui nauttivan tällä hetkellä tarjolla olevasta mahdollisuudesta tutustua kiinnostaviin ihmisiin-
-Asiansa tosiaan oli ensin höpöttänyt Dianalle, sitten käännyttiin taas Alicen puoleen-
Ottaisin mielelläni vieraita! Wickistä ei ole kovinkaan pitkä matka kun lennät linnuntietä. Ja tämä koru on aika vanha jo. -Samalla kädellään hipaisi korusta roikkuvia sulkia, jotka näyttivät kanalinnun sulilta- Ja jos välttämättä haluat, voin tehdä samantyylisen. Näissä on se hauska, että kaikista tulee erilaisia, persoonallisia. Ja kuten jo sanoin, teen vähän kaikkia käsitöitä, osan myyn, osa tulee omaan käyttöön ja sitten tietysti jakelen niitä sukulaisilleni ja tutuilleni lahjoiksi. He ovat varmaan korvia myöten kyllästyneet kaiken näköisiin hiluihin. -Naurahti sitten jälleen kerran-
-Asiansa tosiaan oli ensin höpöttänyt Dianalle, sitten käännyttiin taas Alicen puoleen-
Ottaisin mielelläni vieraita! Wickistä ei ole kovinkaan pitkä matka kun lennät linnuntietä. Ja tämä koru on aika vanha jo. -Samalla kädellään hipaisi korusta roikkuvia sulkia, jotka näyttivät kanalinnun sulilta- Ja jos välttämättä haluat, voin tehdä samantyylisen. Näissä on se hauska, että kaikista tulee erilaisia, persoonallisia. Ja kuten jo sanoin, teen vähän kaikkia käsitöitä, osan myyn, osa tulee omaan käyttöön ja sitten tietysti jakelen niitä sukulaisilleni ja tutuilleni lahjoiksi. He ovat varmaan korvia myöten kyllästyneet kaiken näköisiin hiluihin. -Naurahti sitten jälleen kerran-
Sivu 32 / 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sivu 32 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa