Oleskelutila
+14
Alice
Andrea
iin-u
Seemus
Diana
AxelBond
JonasCarry
Simeon
Jeanne Jac
TedReamey
Alexandra.
Phoebe
Jane
Big Brother
18 posters
Sivu 31 / 40
Sivu 31 / 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Vs: Oleskelutila
* kun oli hetkeksi suunnannut katseensa muualle, vaipui omiin aatoksiinsa, joista kumminkin palasi takaisin maanpinnalle kun tuon puhui *
- En tiedä Seemusta ... Sen kanssako olet naimisissa?
# Ihmeellinen nimi ...
- En tiedä Seemusta ... Sen kanssako olet naimisissa?
# Ihmeellinen nimi ...
Emily- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 32
Sen komistuksen kanssa olen naimissa, joo. Mutta ei takerruta siihen.
Mitä teet työksesi? Missä asut? onko sinulla lemmikkejä? . - Tyttö esitti kysymyksiä koska halusi tietää ketä talossa asusteli -
Mitä teet työksesi? Missä asut? onko sinulla lemmikkejä? . - Tyttö esitti kysymyksiä koska halusi tietää ketä talossa asusteli -
Angelina Moon- Viestien lukumäärä : 181
* tällä kertaa oli jättänyt katseensa Angelinan viereen, ainakin luuli niin *
- Asun Manchesterissa, Englannissa. Ja minulla on lemmikki, katti jonka nimi on Kurpitsa.
- Asun Manchesterissa, Englannissa. Ja minulla on lemmikki, katti jonka nimi on Kurpitsa.
-Cornelia, joka oli koko aamun haahuillut vähän siellä sun täällä, syönyt kaapista sitä sun tätä ja miettinyt niitä näitä tunsi olonsa kovinkin epätavalliseksi. Normaalistihan aika kului lähinnä punaisen hirsimökin (tädin peruja) lähimaastossa. Tämän seikan saattoi tarkkaavainen ihminen huomatakin.-
-Ja kun päivä oli ehtinyt kääntyä jo illan puoleen, oli Cornelia siirtynyt seuraamaan oleskeluhuoneen puolelle huvittuneena toisten keskusteluja Seemuksen komeudesta, jonka nainen kyseenalaisti-.
Mitä te täällä yleensä teette? Tämä paikka vaikuttaa kovin sieluttomalta! Ei puita, sammalia... ei mitään jännittävää. -Selittäessään Cornelian ranteissa olevat korut, jos erilaisia kierrettyjä riipuksia ranteeseen voi koruiksi sanoa, heiluivat vimmatusti käsien tahtiin niiden säestäessä puhetta-.
-Ja kun päivä oli ehtinyt kääntyä jo illan puoleen, oli Cornelia siirtynyt seuraamaan oleskeluhuoneen puolelle huvittuneena toisten keskusteluja Seemuksen komeudesta, jonka nainen kyseenalaisti-.
Mitä te täällä yleensä teette? Tämä paikka vaikuttaa kovin sieluttomalta! Ei puita, sammalia... ei mitään jännittävää. -Selittäessään Cornelian ranteissa olevat korut, jos erilaisia kierrettyjä riipuksia ranteeseen voi koruiksi sanoa, heiluivat vimmatusti käsien tahtiin niiden säestäessä puhetta-.
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
Olet oikeassa Corn.. - Katseli nyt tarkemmin huonetta -
Mutta hei. Mitä sinä Corn teet työksesi tai missä asut?
Öhm ... Tuotah ... Ajattelin opiskella johonkin velhokouluun professoriksi ...
* änkyttää vastauksen, eihän tosin tiennyt mitä elämältään aikoi *
* änkyttää vastauksen, eihän tosin tiennyt mitä elämältään aikoi *
* Kääntyi katsomaan naiseen, Corneliaan, jota ei tuntenut. Oli kuunnellut jonkin aikaa kahden muun naisen keskusteluja, niinkään kuuntelematta. *
Hei, olen Alice, Alice Brown.
* Sanoi Cornelialle, esittäytyen. Kääntyi sitten katsomaan Angelinaa. *
Jottei sinun erikseen tarvitse kysyä, niin olen kouluttautumassa auroriksi, ja koulutus varmaan päättyy pian. Seemus luultavasti tulee olemaan pomonani. Ja minulla ei ole eläimiä. Olen elänyt lapsuuteni Rookleyssa, Wightsaarilla, mutta nyt asun Liverpoolissa, kuitenkin siis Isossa-Britanniassa, vielä.
* Kertoi naiselle hymyillen ystävällisesti, kääntyen sitten katsomaan Emilyä, edelleen ystävällinen hymy kasvoillaan. *
Johonkin velhokouluun professoriksi? Tulee varmasti olemaan mukavaa, veikkaisin.
Hei, olen Alice, Alice Brown.
* Sanoi Cornelialle, esittäytyen. Kääntyi sitten katsomaan Angelinaa. *
Jottei sinun erikseen tarvitse kysyä, niin olen kouluttautumassa auroriksi, ja koulutus varmaan päättyy pian. Seemus luultavasti tulee olemaan pomonani. Ja minulla ei ole eläimiä. Olen elänyt lapsuuteni Rookleyssa, Wightsaarilla, mutta nyt asun Liverpoolissa, kuitenkin siis Isossa-Britanniassa, vielä.
* Kertoi naiselle hymyillen ystävällisesti, kääntyen sitten katsomaan Emilyä, edelleen ystävällinen hymy kasvoillaan. *
Johonkin velhokouluun professoriksi? Tulee varmasti olemaan mukavaa, veikkaisin.
Alice- Viestien lukumäärä : 544
*Alexandra löhöili väsyneenä sohvalla. Hän kuunteli muiden keskustelua, mutta ei osallistunut siihen*
Alexandra.- Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 25
* Diana tuli keittiöstä istumaan sohvalle ja heilautti tervehdystä tarkoittaen kättänsä. * Ne harvat jotka eivät tiedä nimeäni, olen Diana Alonson. * Diana tervehti iloisesti. * Ja terve te muut.
// AINO AINO AINO!! Siis tohon Angst-Seesaminsiemen -hommaan, säännöissähän lukee että _KUKAAN_ BB-talossa ei tunne ketään ennestään?
// AINO AINO AINO!! Siis tohon Angst-Seesaminsiemen -hommaan, säännöissähän lukee että _KUKAAN_ BB-talossa ei tunne ketään ennestään?
Diana- Viestien lukumäärä : 216
*Jane käveli nyt keittiöön laittamaan itselleen jonkinlaista sapuskaa - salaattia tms, ja kaatoi pikariin kurpitsamehua. Tyttö otti molemmat käteensä, asteli takaisin muiden luokse ja istahti lattialle - laskien pikarin pöydälle ja alkaen mutustamaan salaattiaan*
// Just olin Dannu sanomas tosta samasta asiasta, että eikö se ollu näin.. Mutta ei vissii ;o
// Just olin Dannu sanomas tosta samasta asiasta, että eikö se ollu näin.. Mutta ei vissii ;o
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
/Niin se kai oli, mut jollei siit tuu Ainolta mtään huomautuksia, niin jatkan edelleen et ne seurustelee, koska jo ennen tätä hommaa olin selittäny sen silleen.
Hei tyypit.
*Seemus asteli tuonne, meni Angin luo, suuteli tätä pikaisesti*
Olen kai saamassa flunssan. Hiukan kipeä olo nimittäin. Menen varmaankin silti nukkumaan vielä. Hyvää yötä!
*Antoi angille taas uuden suukon, kunnes poistue ovesta makuuhuone 1´seen*
Hei tyypit.
*Seemus asteli tuonne, meni Angin luo, suuteli tätä pikaisesti*
Olen kai saamassa flunssan. Hiukan kipeä olo nimittäin. Menen varmaankin silti nukkumaan vielä. Hyvää yötä!
*Antoi angille taas uuden suukon, kunnes poistue ovesta makuuhuone 1´seen*
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
// Mietin ny vaa, ko onha Corn ja Dianaki sukulaisia mutta silti ne ei tunne D:
* Diana asteli makuuhuone ykkösestä haukotellen ja istahti sohvalle. *
* Diana asteli makuuhuone ykkösestä haukotellen ja istahti sohvalle. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
*Jane oli eilen illalla syömisensa jälkeen painunut pehkuihin sillä nuori nainen oli ollut todella väsynyt. Mutta aamulla tämä oli iltaisen vastakohta eli pirteä kuin peipponen. Jane oli laittanut hiuksensa korkealle ja tiukalle poninhännälle ~ kiharoineen. Janen päällä oli vaalean harmaat collegehousut, valkoiset villasukat sekä mustavalkoinen t-paita.* Huomenta, Di. *Hymyili Dianalle pirteästi, kunnes istahti sohville rentoutuneena. Tänään Janen naamassa oli ainoastaan ripsiväriä sekä vähän puuteria.* Tehdäänkö tänään jotain hauskaa? Tämä on tylsää vain istua ja jutella. Voisi ehdottaa Big Brotherille huispausta, että jotkut komeat miehet tulisivat opettamaan! *Tämä nyt kiljahti innoissaan*
* Oli istunut aamupäivästä ästi sohvalla, kääntyen katsomaan Janeen hymyillen. *
Hei, Jane. Tuo on hyvä idea, minun mielestäni, vaikken olekaan Diana.
Hei, Jane. Tuo on hyvä idea, minun mielestäni, vaikken olekaan Diana.
Niin minustakin! *Tyttö lipaisi ylähuultaan virnuillen* Se on enemmän kuin hyvä idea, haluan ehdottaa tätä jo Big Brotherille - uskon että suostuu! Mutta, meillä ei ehkä jotkut miehet innostu siitä mutta.. minkäs teet kun naisvalta! *Tyttö nousi nyt seisomaan sohvalta, ja veti pari tanssi askelta ja istahti jälleen* Olen niin innoissani, ehkä saan muitakin mukaan tähän!
Miehet eivät voi mitään naisen tahdolle, hih. Minä olen ainakin mukana hommassa, jo toivottavasti saat muut innostumaan asiasta.
* Hymyili, ja laski katseen vanhaan Päivän Profeetta - lehteen, jota alkoi selailemaan. *
* Hymyili, ja laski katseen vanhaan Päivän Profeetta - lehteen, jota alkoi selailemaan. *
Enköhän minä saa, täytyy vain esitellä asia oikein niin kyllä se tästä! *Tyttö virnuili innoissaan, hieroen käsiään yhteen - lämmitellen niitä* Kyllä, kyllä.. *Tyttö virnuili vain ajatuksillensa; # Alex ja Simeon ainakin suostuvat, Di myös.. Alice on jo mukana. Mutta haastavinta ehkä on saada mukaan Emily ja Ang. Mutta kyllä he lähtevät mukaan jos lupaan heille oikeita asioita.. Voisin sanoa, etten nimeä heitä ollenkaan kun taas tulee sen aika.. #
* Laski lehden käsistään pöydälle, huokaisten tylsyydestä, ja asteli tekemään itselleen pari leipää, kun pieni nälkä yllätti. Kun oli saanut nuo pari leipää itselleen valmistettua, asteli takaisin toisten seuraan, istuen samalle paikalle kuin äskenkin, ja syöden leipiään, sekä hörppien vähän väliä kurpitsamehua pikaristaan, jonka oli jättänyt pöydälle *
*Jane kiljahti onnesta, hyppelehtien päiväkirjahuonetta kohti ja kun pääsi sisälle, tytöllä oli virne naamalla*
*Jane hyppi tasajalkaa tullessan pois pk-huoneesta, iloinen virne naamallaan kunnes huusi kovaan ääneen, että koko talo kuulisi huudon;* KAIKILLE TIEDOKSI, ETTÄ MEILLE TULLAAN OPETTAMAAN HUISPAUSTA OIKEIN KÄDESTÄ PITÄEN. TÄMÄ OLI MINUN TOIVEENI JA TÄMÄ TOTEUTUU PERJANTAI-ILTANA ASUKASKOKELAIS VIIKON TAKIA. Naiset saavat miesopettajaan ja kyllä miehet saavat naisopettajan mutta tämä oli ilmoitettava kaikille, KIITOS. *Tyttö lopetti huutamisen, mutta edelleen hyppeli ympäri oleskeluhuonetta innoissaan*
* Seemus tuli nyt makuuhuoneesta ulos ja lösähti sohvalle.*
Moi kaikki.
/Ja juu, nyt mul on IRL-kiireit joten en ehi kunnol tänne. Yritän joten kuten kuitenkin päästä. Enköhän viim. viikonloppuna pääse.
Uuu...Mahtavaa! Odottelinkin jotakin tälläistä mielenkiintoista. Nuorempana pelasin harrastelija joukkueessa Huispuasta. Joukkue oli muistaakseni Marseillen Kiitäjät.
# Toivottavasti opettajamme on hyvän näköinen...
Moi kaikki.
/Ja juu, nyt mul on IRL-kiireit joten en ehi kunnol tänne. Yritän joten kuten kuitenkin päästä. Enköhän viim. viikonloppuna pääse.
Uuu...Mahtavaa! Odottelinkin jotakin tälläistä mielenkiintoista. Nuorempana pelasin harrastelija joukkueessa Huispuasta. Joukkue oli muistaakseni Marseillen Kiitäjät.
# Toivottavasti opettajamme on hyvän näköinen...
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
Jes! En malta odottaa. Hyvä, kun sait ideasi läpi, ja että siihen suostuttiin.
* Hymyili Janelle innostuneena, malttamattomana odottamaan perjantaihin. *
Ketkäköhän meitä tulevat opettamaan..
* Hymyili Janelle innostuneena, malttamattomana odottamaan perjantaihin. *
Ketkäköhän meitä tulevat opettamaan..
Sivu 31 / 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sivu 31 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa