Oleskelutila
+14
Alice
Andrea
iin-u
Seemus
Diana
AxelBond
JonasCarry
Simeon
Jeanne Jac
TedReamey
Alexandra.
Phoebe
Jane
Big Brother
18 posters
Sivu 30 / 40
Sivu 30 / 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Vs: Oleskelutila
* Kääntyi katsomaan juuri sisään tullutta naista, jolle hymyili ystävällisesti. *
Heip. Olet kenties kolmas niistä uusista asukkaista. Olen Alice, mukava saada taloon uusia tuttavuuksia. Ja niinkuin Diana ehtikin jo kysyä, kuka sinä olet?
Heip. Olet kenties kolmas niistä uusista asukkaista. Olen Alice, mukava saada taloon uusia tuttavuuksia. Ja niinkuin Diana ehtikin jo kysyä, kuka sinä olet?
Alice- Viestien lukumäärä : 544
* vilkaisi toiseen naispuoliseen henkilöön tuntien olonsa hämmentyneeksi *
# Näin lämmintä vastaanottoa EN odottanut. Parempi tämä kuin ystävällisyyden vastakohta.
- Huomenta. Olen Emily. Saa sanoa miksi vaan paitsi kusipääksi ...
* mutisi viimeisen hiljaa, mutta katseensa pian maasta nosti. *
# Näin lämmintä vastaanottoa EN odottanut. Parempi tämä kuin ystävällisyyden vastakohta.
- Huomenta. Olen Emily. Saa sanoa miksi vaan paitsi kusipääksi ...
* mutisi viimeisen hiljaa, mutta katseensa pian maasta nosti. *
Emily- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 32
Hauska tavata. * Diana meni istumaan takaisin sohvalle. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
* nyökkäsi punahiuksiselle tytölle ja meni istumaan sohvalle itsekin, mutta sitten siirsi katseensa keittiöön, josta ajatteli saada jotain syötävää kamalaan nälkäänsä *
# Leipää ... Suklaasammakoita ... Tuliviskiä? .. Ääh, en ole niin alkoholin perään.
# Leipää ... Suklaasammakoita ... Tuliviskiä? .. Ääh, en ole niin alkoholin perään.
Selvä, mukava tavata, Emily. Sinä taidat sitten nukkua makuuhuone ykkösessä, ihan vain vinkkinä, joten sinne voit viedä tavarasi. Itse olen kakkosessa. Toivottavasti sinulla tulee olemaan mukavaa täällä.
* Suu täynnä leipää nyökkäsi Alicelle, ja lähti raahaamaan noin tuhatkiloista laukkuaan makuuhuone ykköseen *
* Seemuskin tervehti Emilya*
Seemus McSlyther, Aurori.
Minäkin nukun makuuhuone 1´sessä.
Seemus McSlyther, Aurori.
Minäkin nukun makuuhuone 1´sessä.
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
# Vai että homoja. No onneksi en ole täällä miesten metsästysreissulla# . -Cornelia virnuili itsekseen- Hei minä en vieläkään tiedä missä nukun! Pitääköhän minun vallata itselleni koko sohva. -Tämän jälkeen neitonen kaappasi itselleen pari tyynyä ja esitti linnoittautuvansa sohvalle-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
Hei sinä siinä jonka nimeä en tiedä. * Diana sanoi Cornelialle, joka oli ollut linnoittautuneena sohvalle jo yli tunnin(?) . * Taidat nukkua makuuhuone ykkösessä.
Ai.. No siinä tapauksessa menen sinne. Kiitos -hymyili punatukkaiselle- Ja olen muuten Cornelia -Nopeasti neito nappasi reppunsa ja kipitti makuuhuone 1:seen-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
* Diana asteli haukotellen makuuhuone ykkösestä. Hän oli mennyt nukkumaan myöhään, ja oli herännyt vasta tunti sitten. Päällään Dianalla oli mustavalkoraitainen paita, maastohousut ja jalkoja lämmittivät värikkäät villasukat, jotka olivat kuin olivatkin Dianan suosikkisukat. Diana oli meikannut kevyen päivämeikin. Hiukset olivat luonnonkiharat, ja ne oli harjattu huolellisesti ja olivat nyt kahdella letillä. Diana meni keittiöön tekemään itselleen kolme leipää ja kaatoi mehua pikariin. Hänestä näki, että nälkä oli kesken aamutoimien yllättänyt. Tämän jälkeen hän laittoi leivät yhdelle lautaselle ja kantoi lautasen ja mehupikarin pöydälle ja istahti sohvalle syömään. *
* Emily melkein taas paiskasi oven seinään, kun oli tottunut riuhtomaan kotosalla ovia. Emilyn jalassa oli rispaantuneet mustat farkut, ja päällään musta toppi, ja käsivarsia peittivät säärystimet. Huolettomasti roikkuvien hiusten päälle oli vedetty sininen karvalakki ja silmäluomia peittävät tummat meikit korostivat hiusten sävyä *
- Jaa, huomenta Diana. Keskustellaanko täällä hyvin nukkumisesta?
* istahti Dianaa vastapäätä pöytään, ja kaatoi itselleen pikarillisen vettä kannusta. *
- Jaa, huomenta Diana. Keskustellaanko täällä hyvin nukkumisesta?
* istahti Dianaa vastapäätä pöytään, ja kaatoi itselleen pikarillisen vettä kannusta. *
*Jane asteli makuuhuone ykkösen puolelta todella pirteän näköisenä. Jane hymyili aurinkoista hymyään muille, ja hyvä olo saattoi tarttua muihin* Iltapäiviä taloon! *Janen hiukset oli kiharat, niin kuin ne oikeasti olivatkin - muina aamuina tyttö oli harjannut kiharruksen pois. Janella oli päällään tumman siniset farkut, joita oli hieman revitty ja ne näyttivät tarkoituksella vanhoilta. Farkkujen kaverina tytöllä oli ruskea toppi ja sen päällä V-aukkoinen turkoosi paita. Janen naamalla oli tavallista kevyempi meikki, joka oli todella yllättävää.* Ai sinua en ole nähnytkään aikaisemmin. Olen Jane Beatric, kenties talon kuopus. *Virnisti virkkeen lopuksi ja ojensi kättään Emilylle. Janen kynnet oli lakattu valkoisiksi, ja sen päällä mustia pieniä kukkia - kynsitarroja. Kynsistä näki että niitä oli aina hoidettu todella hyvin*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
- Tyttö askelsi oleskelutilaan kädet löysien college housujensa taskuissa sohvaölle istumaan, ottaen käteensä pöydältä Me noidat- lehden. -
Angelina Moon- Viestien lukumäärä : 181
*Jane nopeasti käänsi katseensa toiseen tuntemattomaan tyttöön, kallisti päätään hieman* Sinuakaan minä en ole nähnyt aiemmin. Minä olen Jane, Jane Beatric ~ kaiketi talon kuopus. *Hymyili aurinkoisesti Angelinalle, samalla ojentaen ystävällisesti kätensä naista kohti*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
- Vastasi iloisesti Naisen hymyyn.- Moi olen Angelina Moon, mutta voit sanoa Ang.
* Nainen asteli makuuhuoneesta oleskeluhuoneeseen sohvalle istumaan. Hän ei ollut nukkunut kovin hyvin, joka näkyi hieman tummissa silmänalusissa. Meikit olivat jääneet laittamatta, ja hiukset laitettu pikaiselle poninhännälle taakse. *
Iltaa. Turha edes kysyä, nukuin huonosti, kyllä. Ja minulla on ollut hieman epävakaa olo koko päivän, joten olen viettänyt aikaa makuuhuoneessa. Olen varmaan saanut joltain jonkun flunssan tai jotain. Onko teillä ollut mukavaa?
* Katseella kävi jokaisen paikallaolijan läpi, kipaisten keittiössä hakemassa pikarin, johon kaatoi kurpitsamehua, ja tuli takaisin oleskeluhuineeseen, istuen sohvalle. *
Iltaa. Turha edes kysyä, nukuin huonosti, kyllä. Ja minulla on ollut hieman epävakaa olo koko päivän, joten olen viettänyt aikaa makuuhuoneessa. Olen varmaan saanut joltain jonkun flunssan tai jotain. Onko teillä ollut mukavaa?
* Katseella kävi jokaisen paikallaolijan läpi, kipaisten keittiössä hakemassa pikarin, johon kaatoi kurpitsamehua, ja tuli takaisin oleskeluhuineeseen, istuen sohvalle. *
Moi Alice. - Tyttö tervehti neitoa hymyillen sädehtien -
- Neitonen heilautti oikean jalkansa vasemman yli naisellisesti, katsellen vasemmassa nimettomassä kiiluvaa sormusta -
* ojensi viileän kätensä Janelle ja soi tuolle pienen hymyn tarttuessaan tytön käteen *
- Hauska tutustua, Jane. Nimeni on Emily.
* kun oli kauan viettänyt aikaansa pöydässä, hiilasi lyhyen, mutta rotevan ruumiinsa sohvalle, johon lösähti makoilemaan. Vetaisi pöydältä käteensä Päivän Profeetan joiden hulluille jutuille rupesi tuhahtelemaan *
- Hauska tutustua, Jane. Nimeni on Emily.
* kun oli kauan viettänyt aikaansa pöydässä, hiilasi lyhyen, mutta rotevan ruumiinsa sohvalle, johon lösähti makoilemaan. Vetaisi pöydältä käteensä Päivän Profeetan joiden hulluille jutuille rupesi tuhahtelemaan *
- Vilkaisi tuntemattomaan tyttöön sohavlla hymyillen sitten tuolle - Moi. Kukas sä olet. Olen Angelina Moon, mutta ajattelin vaihtaa sukunimeäni.
* laskee lehden kasvojensa edestä katsoen tummilla silmillänsä angelinaan *
- Mm. Olen Emily...
# Perhana tätä on ärsyttävää hokea, mutta kohta tunnen kaikki talon asukkaat...
- Ja miksi muuttaisit sukunimesi? Sehän on aivan hyvä.
* tokaisi hetken pohdiskeltuaan asiaa *
- Mm. Olen Emily...
# Perhana tätä on ärsyttävää hokea, mutta kohta tunnen kaikki talon asukkaat...
- Ja miksi muuttaisit sukunimesi? Sehän on aivan hyvä.
* tokaisi hetken pohdiskeltuaan asiaa *
Olen katsos yhden talon asukkaan kanssa naimisissa ja niin. - Sanoi iloisesti muttei mitenkään itserakkaan kuuloisesti -
* käänsi katseensa taas lehdestä tyttöön *
- Aijaha ...
- Aijaha ...
- Neitonen sipaisi ruskeita hiuksiaan joiden latvat olivat himmeän siniset. Tyttö veti jästien urheilujoukkue pipoa syvemmälle päähän, että ytön etuhiukset hapsottivat sen sisältä -
Ömh.. tiedätkö muuten missä seemus on tai no.. tiedätkö edes seemusta täältä?
Ömh.. tiedätkö muuten missä seemus on tai no.. tiedätkö edes seemusta täältä?
Sivu 30 / 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Sivu 30 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa