Oleskelutila
+12
Seemus
Kevin
Angelina Moon
Diana
Simeon
Cornelia Kvieta
Emily
Big Brother
iin-u
Alexandra.
Jane
Alice
16 posters
Sivu 19 / 40
Sivu 19 / 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Vs: Oleskelutila
* Diana asteli haukotellen makuuhuone ykkösen puolelta päällään musta pitkähihainen paita ja farkut. Dianan poissaolon syy oli ollut se, että Diana oli ollut niin väsynyt, ettei ollut jaksanut nousta ja tulla oleskelutilaan. Nyt kuitenkin Diana oli jaksanut, ja hiuksetkin oli koottu siististi nutturalle. Vain pari hiussuortuvaa oli karannut nutturasta, ja se tekikin siitä siedettävämmän.. Dianan mielestä. Hän meni ottamaan jotain purtavaa ja juotavaa ja lähti sitten sohville syömään nälkäisenä. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
Hei. *Stacia tervehtii Dianaa, ja laskee puoliksi syödyn leivän käsistään* Toivottavasti Seemusta ei häädetä tänään... Hän on talolle enemmän hyödyksi kuin se Axel, joka ei ole edes kuulemma vaivautunut osallistumaan tehtäviin.
Stacia- Viestien lukumäärä : 141
*Jane oli noussut ylös jo monia tunteja sitten ja tehnyt rauhallisesti aamutoimensa. Käynyt suihkussa, pedannut jopa vuoteensa jota yleensä Jane ei tee. Jane oli myös laittanut hennosti violettia väriä luomiinsa, sekä mustaa väriä löytyi ripsistä. Janella oli päällään sellainen mekko, jossa oli musta yläosa, sininen keskiosa ja helmaosa oli violetin värinen, jaloissa oli ihonväriset sukkahousut sekä mustat korkokengät. Korkokengät kopisi oleskeluhuoneen lattiaa vasten, ja Jane istahtaen oleskeluhuoneen sohvalle nätisti odottelemaan Talk Show:ta sekä muita asukkaita.*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
*Stacia istahtaa sohvalle, nainen on jo pukenut mekkonsa ylleen. Nyt hän keskittyy odottamaan päälle tunnin kuluttua alkavaa talk showta. Naista jännittää yhä kovasti kieliasiat, ja hän hengittää syvään. Ottaa kuitenkin rennomman asennon, ja nappaa yhdestä suklaarasiasta suklaan*
*Katsahti nyt Anastaciaan pieni hymy kasvoillaan, kunnes nappasi myös itse pari suklaata suuhunsa ja tervehti naista ystävällisesti, kuten aina.* Hei, Stacia. Miten nukuit yösi? Toivottavasti et jännittänyt Talk Show:ta, sillä en usko että sinulla tulee ongelmia sen kanssa! Ihan oikeasti. Mutta, sinä olet niin kaunis tänään ja tuo sinun mekkosi! Ai että! *Kallisti tuolle päätänsä, ja siisti hieman mekkoaan, kun se oli hieman rypyssä.*
*Kevin istuskeli sohvalla kuten tavallista käsinojaan nojaten. Poika oli pukeutunut häätöshowta varten harmaisiin farkkuihin ja kauluspaidan tyyliseen tummahkoon paitaan tällä kertaa Robin Hood- tyylinen hattu päässään eikä se vihreä pipo mikä yleensä pojalla oli päässä* Tadadamtadam.. Ihmeen hiljaista..
Kevin- Viestien lukumäärä : 278
Kiitos, sinäkin olet kaunis. *Hymyilee pienesti* Nukuin ihan hyvin, ei minua sitten jännittänytkään niin hirveästi. En usko, että kielen kanssakaan tulee ongelmia, saan varmasti kysymykset ranskaksi tai sitten Seemus tulkkaa. *kohauttaa olkiaan, vilkaisten ympärilleen, kovin monihan ei vielä ole saapunut sohville*
*Sitten nyökkää Kevinille* Niin, kohta varmaan riittää meteliä. Olen muuten Anastacia, vaihtoasukas Ranskasta. Emme ole tainneet tavata vielä.
*Sitten nyökkää Kevinille* Niin, kohta varmaan riittää meteliä. Olen muuten Anastacia, vaihtoasukas Ranskasta. Emme ole tainneet tavata vielä.
*Jane säpsähti, sillä ei ollut huomannut ollenkaan Kevinin tuloa Oleskeluhuoneen puolelle. Jane käännähti nyt Kevinin puoleen, kallisti päätänsä huvittunut ilme kasvoillaan.* Tuo hattu on kyllä aika suloinen, mistäs sinä olet tuollaisen hatun oikein löytänyt? Se on todella.. ihastuttava! *Katsahtaen nyt ensin Anastaciaan ja sitten jälleen Keviniin, että nousisiko Kevin herrasmiehenä ylös ja astelisi Stacian luokse kättelemään tai muuta sellaista. Tämän takia Jane loi varoittavan katseen Keviniin, ja pienesti nyökkäsi Stacian puoleen.* # Mene nyt, Kevin! #
Ihmettelinkin missä se vaihtoasukas luuraa, kun en ole huomannut... Olen Kevin. Ja totta.. Kohta sitä meteliä on, kun kaikki pääsevät tänne asti missä sitten täällä talossa piilevätkään.. Minua jännittää ainakin tämä ensimmäinen häätöäänestys, vaikka itse en taitanut olla siinä osallisena * Naurahti *
*Paiskasi nyt kämmenen otsalleen, ja pudisteli päätänsä Kevinille. Jane käännähti nyt katselemaan suoraan eteensä, alkaen napsimaan suklaata nyt todella rivakkaan tahtiin. Viimein kun oli syönyt viisi suklaapalasta, nousi ylös ja asteli keittiön puolelle mustat korkokenkien korot kopisten lattiaa vasten.* Stacia, otatko kurpitsamehua? Vai jotain muuta? *Huikkasi Anastacialle hymyillen, Kevinin täysin ulkopuolelle jättäen - tarkoituksella.*
*Vilkaisi sitten Janeen * Sain tämän yhdeltä kaverilta en löytänyt ja kiitos kehuista.. Ja niin mukava tavata Anastacia. *Nyökkäsi nousten kättelemään vaihtoasukasta Anastaciaa * Mitä teet työksesi vai opiskeletko vain ?
Niin, minun käsittääkseni Seemus ja Axel ovat häätöäänestyksessä. Luulen ettei Seemusta häädetä, mutta eipä ole luulo tiedon väärti. *puristaa käsiään tiukasti yhteen, jännityksen vallatessa taas tytön mielen* Ja tänään joku Ranskankin talosta häädetään... Ainut asia mikä harmittaa tässä on se, että en pääse hyvästelemään sitä henkilöä. Jos Donna häädettäisiin ranskassa, muut olisivat siellä kyllä tosi tyytyväisiä.
*Kättelee sitten Kevinin kohteliaasti* Olen toimittaja. Eräässä ranskalaisessa lehdessä.
*Katsoo sitten Janea* Otan, mielelläni, kiitos.
*Kättelee sitten Kevinin kohteliaasti* Olen toimittaja. Eräässä ranskalaisessa lehdessä.
*Katsoo sitten Janea* Otan, mielelläni, kiitos.
*Jane pudisteli itsekseen päätänsä Kevinin tyhmyydelle, kunnes kaatoi kurpitsamehua kannusta kahteen pikariin, ja laski kannun takaisin pöydälle. Otti pikarit molempiin käsiinsä, ja lähti takaisin oleskelutilaa kohti, jälleen korot kopisten kohti lattiaa. Ojentaen ystävällisesti Anastacialle toista pikaria, samalla istahtaen varovasti takaisin sohvalle.* Ole hyvä, rakas ystäväni. *Hymyili tuolle pirteää hymyään.*
Oliko tämä Donna läheinenkin Ranskan talossa ? Ei toki ole pakko kertoa. *Kättelyn jälkeen asteli takaisin paikallensa vilkaisten nopeasti Janeen, mutta vei katseensa taas kerran kiertämään taloa * Mm.. En minäkään luule, että Seemus tippuu tänään. Seemus on mukava ja muutenkin Axelia ei oikein näy tai huomaa...
*Pysäytti katseensa tyttökaksikkoon kommenttiensa jälkeen* No olisi se kuitenkin kiva tutustua paremmin Axeliinkin ennen hänen lähtöänsä silti.
*Pysäytti katseensa tyttökaksikkoon kommenttiensa jälkeen* No olisi se kuitenkin kiva tutustua paremmin Axeliinkin ennen hänen lähtöänsä silti.
*Ottaa toisen pikarin vastaan, ja vie sen huulilleen* Kiitos, Jane. *Hymyilee* Oletteko te kummatkin alkuperäisiä asukkaita? Vai onko jompikumpi tai molemmat tulleet kesken kauden taloon? *Ottaa paremman asennon, ja juo hiukan kurpitsamehua*
No siis, Donna on vähän sellainen tyyppi että hän vihaa kaikkia ja sitten muille on tullut se asenne että he vihaavat Donnaa.
No siis, Donna on vähän sellainen tyyppi että hän vihaa kaikkia ja sitten muille on tullut se asenne että he vihaavat Donnaa.
*Jane otti pienen kulauksen kurpitsamehustaan, kunnes vastasi ystävällisesti jälleen Anastacian kysymykseen.* Minä olen alkuperäinen, eli olen ollut ihan alusta asti. Mutta Kevin tuli myöhemmin, itseasiassa.. viime viikolla! Eli, olen tässä joukossa nyt se konkari! *Hymyili molemmille pirteään hymyään, kunnes nappasi jälleen yhden suklaan ja laittaen sen suuhunsa, ja pienen kulauksen otti jälleen pikaristaan.* Entäs sinä, Stacia? Miten on sinun laitasi?
Minä tulin .... Viimeviikolla ? No kuitenkin kesken kauden. Hm.. Eli Donna ei ole erikoinen tyyppi sielä talossa ? * Utelias ilme melkein hehkui pojan kasvoista, koska Kevin oli muutenkin utelias. * # Voisi hakea juotavaa.. #
*Nyökkää* Olen myös alkuperäinen asukas. Meidän kautemme tosin on kestänyt vasta jotain parikymmentä päivää. Teillähän on kohta jo ensimmäinen kuukausi "lusittu". *Naurahtaa, ja ottaa paremman asennon* Eiliset bileet olivat kyllä mahtavat. Harmi etteivät Seemus ja Axel osallistuneet, olisin luullut että he olisivat halunneet ottaa kaiken irti mahdollisesta viimeisestä illastaan.
Ja Donna ei ole kovin erikoinen, tosin sellainen aika räväkkä tyyppi.
Ja Donna ei ole kovin erikoinen, tosin sellainen aika räväkkä tyyppi.
-Käytyään aamusella suihkussa oli Cornelia miettinyt tätä päivää. Eikös tänään ollutkin häätöäänestys? Vai koska se olikaan.. Tämä seikka jäi naista häiritsemään koko aamupäivän ajaksi ja päivän kääntyessä iltaan ja ulkona jo maiseman hämärtyvän laskevan auringon johdosta hermostuneisuus kävi melkein sietämättömäksi. Hermostuneisuus kuitenkin kätkettiin varsin hyvin, taitoa vai vain hyvää näyttelijänkytkyä, sitä ei Cornelia itsekään tiennyt. Tyynen ulkokuoren omistava nainen istahti tavalliselle paikalleen ja nappasi tyynyn syliinsä kuin antamaan tukea ja turvaa-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
*Jane katsahti nyt hieman ihmetellen Staciaan.* Ai täh? Olenko ollut täällä jo niinkin pitkään, mitä hittoa? Tämä tuntuu ihan hirveän vähältä ajalta, oikeasti! Ei ole voinut mennä vielä kuukautta, ei sitten mitenkään! *Jane nyt joi loput kurpitsamehustaan, kunnes laski sen takaisin pöydälle.* No huhhuh! En olisi uskonut. *Jane nyt käänsi katseensa Corneliaan, joka saapui juuri keskuuteen.* No hei Corn, sinua ei ole hirveästi näkynyt! Missäs sitä on oltu?
Hei Cornelia! *tervehtii* Häätöshow alkaa sitten seitsemältä, joten silloin kannattaa olla sohvilla. *Laskee tyhjän kurpitsamehulasin kädestään, sipaisten sitten oransseja hiuksiaan* Huh, enää arviolta 40 minuuttia... Seemusta ja Axelia kuitenkin varmaan jännittää kaikista eniten, luulisin.
Räväköitä ihmisiä maailmassa riittää... * Nousi sohvalta hakemaan vettä juomapikariin ja asteli takaisin paikalleen istumaan napaten matkalla suklaanpalaisen ja heittäen suuhunsa * Mm... Olen vahvasti sitä mieltä, että Axel tippuu. * Totesi vain, vaikka tästä asiasta ei puhuttu*
Oi, siellä sun täällä. Onhan tämä talo aika iso, pihatila mukaan laskien. -Cornelia hymyili tavanomaista, puolitutuille suomaansa hymyä- Ja jos et huomannut, istuinhan minä tässä eilenkin. Sinulla vain sattui olemaan kovin kiire Stacian kanssa. -Nainen naurahti hyväntuulisesti ja nappasi viereiseltä pöydältä viinirypäleen jos toisenkin. Katse kääntyi sitten Staciaan- Niin tosiaan... Toivottavasti Seemus ei putoa!
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
Hei, voisin tässä odotellessa opettaa teille vähän ranskaa! *hymyilee, ja ottaa paremman asennon, työntäen tyynyn taakseen nojaksi* Jotain yksinkertaisimpia sanoja, joita voitte sitten minun lähdettyäni puhella toisillenne.
Iltaa sinullekkin Cornelia taasen. *Hymähti kaataen kurkkuunsa vettä pikaristansa * Olen satavarma, että Seemus jää tänne, vaikka voihan se hyvin ollakkin, että Axel jää tänne ja Seemus tippuisi, mutta.. Noh ei sitä ikinä tiedä mitä tämä maailma tuo tullessaan
Sivu 19 / 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Sivu 19 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa