Oleskelutila
+12
Seemus
Kevin
Angelina Moon
Diana
Simeon
Cornelia Kvieta
Emily
Big Brother
iin-u
Alexandra.
Jane
Alice
16 posters
Sivu 29 / 40
Sivu 29 / 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Vs: Oleskelutila
*Jatkaa kannen kuuraamista*
Alexandra.- Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 25
Tämä on Big Brother.
Lähestytte Pam-Pam saaria. Saaren lähettyvillä on vaarallisia karikoita, joten tähystäjän ja kapteenin on oltava tarkkoina.
Lähestytte Pam-Pam saaria. Saaren lähettyvillä on vaarallisia karikoita, joten tähystäjän ja kapteenin on oltava tarkkoina.
*Jane katsahti Seemukseen hieman virnuillen, kunnes päätti avata suunsa huomauttaen Seemuksen tekemästä virheestä;* Seemus hei! Sinä varastat minun hommani, sillä minun hommani on käskyttää ihmisiä ja katsoa että he tekevät hommansa.. Keskity sinä vain siihen, ettemme aja karille! *Virnuili tuolle, kunnes katseli muita asukkaita nyt todella tarkkaavainen ilme kasvoillaan.* Noni, Alexandra kuuraa vähän paremmin sillä siinä näkyy likaa! Alice, hienosti menee jatka samaan malliin! Ja, yrittäkää tehdä parhaanne niin onnistumme tässä tehtävässä! *Yhtäkkiä Jane kuulee Big Brotherin kuulutuksen ja hymyillen innoissaan.* # Vai että Pam-Pam saaria.. Kuulostaa todella mielenkiintoiselta saarelta! # Kapteeni Seemus, katsokaa ettemme varmasti joudu karille, sillä siitä koitunee meille ongelmia myöhemmin!
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
Jane voin sanoa sinulle, että kapteeni on se ylin käsi. Mutta hienoa, että otat tehtävän tunnollisesti!
* Seemus huuteli tuolle ylempää kannelta, jossa ohjaili ja yritti tutkia missä karikot ovat, kun Cornelia ei niistä nyt ilmoittele *
* Seemus huuteli tuolle ylempää kannelta, jossa ohjaili ja yritti tutkia missä karikot ovat, kun Cornelia ei niistä nyt ilmoittele *
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
Tiedän, mutta käskyttäminen on oikeastaan minun päätehtäväni. Onhan nimikkeeni "Käskyttäjä", mutta miten vaan jos haluat tämän epäonnistuvan.. *Mutisten itsekseen mutta-sanan jälkeen, sillä ei halunnut enempää väitellä Seemuksen kanssa. Jane nyt käveli laivaa edestakaisin katsellen että varmasti kaikki tekisivät töitänsä yhtä tunnollisesti kuin tämä itse sekä Seemus. Jane risti kätensä selkänsä taakse, pieni hymy mutta samalla tarkkaavainen ilme kasvoillaan.*
Cornelia perkele ilmota niistä kareista! En näe niitä täältä!
* Seemus kiljuu Cornelialle täyttä kurkkua *
# Vittu. Tekispä kaikki yhtä hyvin öitä ku minä ja Jane
* Seemus kiljuu Cornelialle täyttä kurkkua *
# Vittu. Tekispä kaikki yhtä hyvin öitä ku minä ja Jane
Tämä on Big Brother.
Olette saapuneet Pam - Pam saarille. Voitte nyt oleskella ulkotiloissa. Matka jatkuu huomenna heti aamusta, jolloin saatte käsiinne myös aarrekartan.
Olette saapuneet Pam - Pam saarille. Voitte nyt oleskella ulkotiloissa. Matka jatkuu huomenna heti aamusta, jolloin saatte käsiinne myös aarrekartan.
*Jane oli nyt innoissaan, ja alkaen esittämään että laittoi ankkurit alas veteen. Jane laskien myös lankun alas, jotta asukkaat pystyisivät astelemaan alas merirosvolaivasta. Jane asteli jo ensimmäisenä alas, haukotellen pienesti ja katsellen ympärilleen mietteliään näköisenä - aivan kuin etsiskelisi jotain tiettyä asiaa.*
*Seinälle on ilmestynyt kartta:
*Sen alareunassa lukee myös: Muistakaa varoa muita merirosvoja! Jatkakaa matkaanne ja vetäkää ankkurit ylös!*
Matkustatte siis seuraavaksi Takasaaria kohti!
*Sen alareunassa lukee myös: Muistakaa varoa muita merirosvoja! Jatkakaa matkaanne ja vetäkää ankkurit ylös!*
Matkustatte siis seuraavaksi Takasaaria kohti!
* Seemus asteli virkeänä kapteenin kajuutasta ja iloisena, kun olivat selvinneet hengissä tänne *¨
Komentaja mikä tilänne?
* Seemus kysyi arvokkaasti *
Komentaja mikä tilänne?
* Seemus kysyi arvokkaasti *
Mistä ihmeen kareista? -Cornelia vilkaisi Seemusta hymyillen autuaan tietämättömänä tehtävästään karien tarkastajana- # Päiväunet olivat tosiaankin poikaa# -Cornelia mietti ja vilkuili ympäriinsä väsyneen oloisena-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
Cornelia olisit lukenut maissa silloin viikkotehtäväilmoituksen. Olet tähystäjä, jonka tehtävä on roikkua mastossa ilmoittamassa kareista.
* Seemus sanoen hiukka närkästyneenä ja nyt mennen laivaan kannelle ja sieltä kajuuttaansa *
* Seemus sanoen hiukka närkästyneenä ja nyt mennen laivaan kannelle ja sieltä kajuuttaansa *
Ai hupsista. No nyt minä voin tähystää kareja. Seemus hei mihin sinä oikein menet? -Vilkaisi miehen perään kallistaen päätään. # Hän taisi vetää herneen nenäänsä #. -Olkiaan kohauttaen Cornelia virnisti itsekseen ja päätti harjoitella mastoon kiipeämistä omatoimisesti. Nainen taisi olla jonkinmoinen apina jo muutenkin, joten montaa yrityskertaa ei tarvittu onnistumiseen kun Cornelia jo kiipesi mastoon ja siellä nököttävään koriin. # Täältähän on ihan kivat näkymät #
*Talo on siis lavastettu merirosvolaivaksi niin että sinne on pystytetty tähystystorni, ja rakennettu kansia ja muuta, sekä kiipeilyverkko ja kapteenin kajuutta. Muuten talo on melko ennallaan*
* Oli ollut hommissa koko päivän, vähän väliä käynyt syömässä, ja hieman lepäilemässä. Naisella oli tänään aika tummat meikit, ja hiukset samanlaisella poninhännällä, kuten eilenkin. Hänellä oli tänään päällään mustat caprit, ja musta huppari. Syystä tai toisesta naisella ei ole ollut kovin hyvä päivä, ja se näkyi. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
* Seemus asteli Kajuutasta pk-huoneeseen *
Jahas jahas mitähän siellä on minulle.
Jahas jahas mitähän siellä on minulle.
* Seemus asteli pk-huoneesta kannelle ja huhuillen Janea *
Jane! Tiedätkö milloin matkamme jatkuu?
Jane! Tiedätkö milloin matkamme jatkuu?
*Jane oli mennyt eilen viikkotehtävän suorituksen jälkeen nukkumaan vaihtamatta vaatteitaan ja oli noussut aikaisin ylös, astellen suoraan kannelle kunnes oli saanut kartan käteensä niin heti nosti ankkurit ylös.* Ja, let's mennään! Meillä on aikataulussa paljon kirittävää antaa mennä vain. Ja, Cornelia - enemmän hereillä, ja muutenkin muut vähän enemmän reippautta sekä vauhtia hommiin! *Jane huuteli roolinsa takia oikein todellisen kuuloisena.*
Pitäisiköhän meidän nostaa ankkurit vai odottaa bb´n käskyä?
No odotellaan tässä ihan rauhassa sitten vaan...Varmaan.
* Seemus sanoi samalla kun käveli kajuutastaan ulos hiukan haukotellen *
No odotellaan tässä ihan rauhassa sitten vaan...Varmaan.
* Seemus sanoi samalla kun käveli kajuutastaan ulos hiukan haukotellen *
#Hih Takasaarille# -Cornelia kiikkui kiipeilyverkossa tähystellessään mukamas kareja ympäristöstä. #Mikäköhän se aarre sitten mahtaa olla. Kenties.. joku uusi huone taas? Tai jotain muuta. Tai ehkä se on... syötävää# -Miettiessään mahdollisia aarteen "olomuotoja" Cornelia kiikkui kuin pieni marakatti kiipeilyverkossa-
Tämä on Big Brother.
Olette nimenneet häätöäänestykseen seuraavat henkilöt...
JANE!
....
DIANA!
....
Ja nimeämisvelvollisuutensa laiminlyönyt ALEX!
Nimeämisissä ovat siis Alex, Jane ja Diana. Yksi heistä häädetään sunnuntain suorassa häätöshowssa.
// Niin ja tässä nyt kyselen että ilmottakaa kaikki joku ajankohta vaikka ens viikonlopulta, mikä ois paras jonkinlaiselle toiminnalle, et saadaan kisaajiin vähän puhtia ja aktiivisuutta silleen et ois mahd. moni paikalla, Aliceteemaisten juhlien tapaan :p sanon täskin et kisan päävoitto on 66 kolikkoa, joten kaikenlainen aktiivisuus ja innostuneisuus on tarpeen, jos haluaa päästä finaaliin asti!
Olette nimenneet häätöäänestykseen seuraavat henkilöt...
JANE!
....
DIANA!
....
Ja nimeämisvelvollisuutensa laiminlyönyt ALEX!
Nimeämisissä ovat siis Alex, Jane ja Diana. Yksi heistä häädetään sunnuntain suorassa häätöshowssa.
// Niin ja tässä nyt kyselen että ilmottakaa kaikki joku ajankohta vaikka ens viikonlopulta, mikä ois paras jonkinlaiselle toiminnalle, et saadaan kisaajiin vähän puhtia ja aktiivisuutta silleen et ois mahd. moni paikalla, Aliceteemaisten juhlien tapaan :p sanon täskin et kisan päävoitto on 66 kolikkoa, joten kaikenlainen aktiivisuus ja innostuneisuus on tarpeen, jos haluaa päästä finaaliin asti!
# Olen varmaan häätöäänestyksessä sen takia, koska olen niin epäyrittävä ja epäaktiivinen. Pitää varmaan yrittää kunnolla. Minua vain ahdistaa, että minut häädetään, koska Jane on aina se enkeli ja Janen pitää aina voittaa.. #
* Dianaa ajatteli tullessaan istumaan jonnekin istumapaikalle ja vahtimaan muita, jos he sitten olivat paikalla puuhissaan. *
# Voih. #
// Ja Aino, mua alko harmittamaan ko tääl ei oo mitään Jouluista viikkotehtävää D: Ko se olis just niin Diana koska Diana rakastaa Joulua!! .. Jos se nyt selvii häätäristä
* Dianaa ajatteli tullessaan istumaan jonnekin istumapaikalle ja vahtimaan muita, jos he sitten olivat paikalla puuhissaan. *
# Voih. #
// Ja Aino, mua alko harmittamaan ko tääl ei oo mitään Jouluista viikkotehtävää D: Ko se olis just niin Diana koska Diana rakastaa Joulua!! .. Jos se nyt selvii häätäristä
Diana- Viestien lukumäärä : 216
Sivu 29 / 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Sivu 29 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa