Oleskelutila
+8
Diana
Cornelia Kvieta
Kampaajatar
Angelina Moon
Alice
Big Brother
Lawrence Gisney
Seemus
12 posters
Sivu 38 / 43
Sivu 38 / 43 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43
Vs: Oleskelutila
* Kevin oli ollut jo kauan hereillä ja tehnyt jo ruokaa valmiiksi pöydälle muita varten, koska itse oli jo syönyt tänään, pojalla oli tänään päällänsä vihreäruudullinen kauluspaita ja farkkushortsit taas ihan random syystä hiukset pienessä pörrössä. Tällä hetkellä poika istui tutulla sohvapaikallaan missä aina*
Kevin- Viestien lukumäärä : 278
* Asteli sisään päällään mustat pillifarkut, valkoinen huppari, ja hopeinen, hieman kimmeltävä toppi. Hiukset olivat kiepsautettu nätille poninhännälle. Nainen oli laittanut hieman meikkiä, joka korosti hänen kasvonpiirteitään. Hymyillen istahti Kevinin viereen. *
Hei rakas.
* Sanoi virnistäen. *
Hei rakas.
* Sanoi virnistäen. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Hei kulta. * Hymähti tytölle antaen tuolle piitkästä aikaa suukon poskelle* Jännittääkö sinua ilta ? Eikös kaikki ollut häädössä ? * Poika kallisteli päätänsä puolelta toiselle hymyillen tällä kertaa tytön ottaen tuttuuntapaansa kainaloonsa*
* Nojasipa sitten mieheen, kun tämä kainaloonsa naisen oli ottanut. *
Ainahan se jännittää, mutta olen iloinen siitä, että olen päässyt näin pitkälle, joten putoaminen ei haittaa. Ja siis kyllä, kaikki ovat häädössä.
* Sanoi, edelleen hymyillen. *
Ainahan se jännittää, mutta olen iloinen siitä, että olen päässyt näin pitkälle, joten putoaminen ei haittaa. Ja siis kyllä, kaikki ovat häädössä.
* Sanoi, edelleen hymyillen. *
Toivon nyt sitä, että en tipu pois.. Tai, että sinä et tipu ! En tahtoisi jäädä tänne yksin ilman sinua. * Poika muutti hymynsä tutuksi virnistykseksi ollen hiljaa hetken kunnes sai päähän piston ja ihan kiusaksi alkaen kutittamaan Alicea muutaman minuutin ja lopettaen sitten virnuillen vieläkin*
Et sinä putoa, Kevin. En minäkään haluaisi jäädä tänne ilman sinua, jos putoaisit.
* Sanoi, sipaisten hiussuortuvan kasvojen edestä. Kun mies alkoi kutittamaan tätä, alkoi - totta kai - nainen kikattaa. Kun mies lopulta lopetti kutittamisen, nainen tökkäsi Keviniä hellästi kylkeen. *
Ei saa kutittaa, Kevin.
* Sanoi, yrittäen kuulostaa toruvalta, mutta virnisti miehelle, koska pokka ei pitänyt. *
Rakastan sinua.
* Sanoi, hymyillen. *
* Sanoi, sipaisten hiussuortuvan kasvojen edestä. Kun mies alkoi kutittamaan tätä, alkoi - totta kai - nainen kikattaa. Kun mies lopulta lopetti kutittamisen, nainen tökkäsi Keviniä hellästi kylkeen. *
Ei saa kutittaa, Kevin.
* Sanoi, yrittäen kuulostaa toruvalta, mutta virnisti miehelle, koska pokka ei pitänyt. *
Rakastan sinua.
* Sanoi, hymyillen. *
Tiesin, että ei pokkasi kestä. *Virnisti tytölle* Ja kutitan siksi, koska tökit minua. *Naurahti silitellen tällä kertaa tyttöä kädestä* Ja kyllähän minäkin rakastan sinua, toivottavasti kukaan ei vain tippuisi tänään.. *Mutisi loppulauseensa tytölle*
Jaa, tiesit vai. Ja tökin sinua vainn koska kutitat
* Tokaisi miekkoselle virnistäen. *
Minäkin toivon samaa, mutta kai jonkun on pakko pudota.. Mutta jos putoan, olen sinua heti vastassa, kun pääsette pois.
* Sanoi hymyillen. *
* Tokaisi miekkoselle virnistäen. *
Minäkin toivon samaa, mutta kai jonkun on pakko pudota.. Mutta jos putoan, olen sinua heti vastassa, kun pääsette pois.
* Sanoi hymyillen. *
Jos minä tipun minä juoksen tuonne kaappiin piiloon, että en joudu lähtemään. *Virnisti osoittaen lähintä kaappia, joka oli ruokakaappi*.. Pitäisiköhän se tyhjentää jo valmiiksi jos tipunkin ? * Katsahti Aliceen huvittuneesti*
Jaahas.. No enpä usko että putoat. Olet talon ainoa miesasukas, totta kai kaikki haluavat sinun jäävän, joten kaapin tyhjentäminen olisi turhaa. Ellet sitten halua, että kuitenkin varmuuden vuoksi tyhjennämme sen.
* Katsahti kaappia, jota Kevin oli osoittanut, kääntyen sitten katsomaan taas miekkosta, virnistäen. *
* Katsahti kaappia, jota Kevin oli osoittanut, kääntyen sitten katsomaan taas miekkosta, virnistäen. *
Niin, kaikki varmasti äänestävät minut pois, että talossa on akkavalta. Eihän tämä talo pysy kasassa silloin ! Tehän tuhoisitte tämän kolmisin. *Poika virnuili katsahtaen tyttöön kaapin sijasta* Tyhjennetään se myöhemmin..
Eivätkä äänestä. Ja varmasti pysyisi kasassa silloinkin, mutta minä en, koska alkaisin ikävöimään sinua.
* Lausahti hymy huulillaan. *
Hyvä on, tyhjennetään myöhemmin, mutta mitäs teemme nyt?
* Lausahti hymy huulillaan. *
Hyvä on, tyhjennetään myöhemmin, mutta mitäs teemme nyt?
Sinä saat ensimmäisenä ehdottaa katsos kun... Hmm... Miten sanoisin. * Virnuili pitkittäen sanomistaan tahalteen* Hmm... Katsos.. Naiset ensin. * Tökkäisi Alicea mahaan hellästi vain kiusatakseen* Ja niin.. Kaappiurakka siirtyy myöhempään
En minä keksi mitään.. Keksi sinä jotain.
* Tokaisi, edelleen hymyillen, tällä kertaa hieman ilkikurisesti. *
Ja hyvä on. Kaappiurakointi saanee odottaa.
* Sanoi. *
# Kaappimorsoja siellä täällä.. #
* Tokaisi, edelleen hymyillen, tällä kertaa hieman ilkikurisesti. *
Ja hyvä on. Kaappiurakointi saanee odottaa.
* Sanoi. *
# Kaappimorsoja siellä täällä.. #
Aa, paljonkohan häätöön on vielä aikaa ? Aletaanko nyt purkamaan kaappia.. On mennyt varmaan parituntia tässä istumassa ? * Kevin kysyi Alicelta naamallaan hymy virneen sijasta * # Tulin minä kaapista ulos.. #
Veikkaan, että kello on piakkoin kuusi, jos en väärässä ole.. Joten häätöön on kai joku tunti.. Ja voidaanhan me sitä alkaa purkamaan.
* Sanoi. Nousi, ja asteli kaapin luo, avaten sen. *
# Paaljon tavaraa.. #
* Sanoi. Nousi, ja asteli kaapin luo, avaten sen. *
# Paaljon tavaraa.. #
* Nousi sohvalta vähä jälkeen Alicen ja astellen kaapille katsahtaen sinne. * Aaapua, mihin saamme nämä sen ajaksi ? Meinaan tuossa on sitten paljon paaljon tavaraa... Noh, kuitenkin. * Nappasi syliinsä tavaraa ja kuljettaen niitä ruokapöydälle*
Pöydälle, tietenkin.
* Tokaisi, alkaen heti rahtaamaan tavaroita pöydälle. Pian lyhyt urakka olin valmis, kun kumpikin oli tavaroita siirrellyt. *
Siinä sinulle kaappi piiloutumiseen.
* Sanoi, virnistäen miehelle. *
* Tokaisi, alkaen heti rahtaamaan tavaroita pöydälle. Pian lyhyt urakka olin valmis, kun kumpikin oli tavaroita siirrellyt. *
Siinä sinulle kaappi piiloutumiseen.
* Sanoi, virnistäen miehelle. *
Kokeilen sitä.. *Virnisti mennen kaappiin ja sulkien oven perässään pitäen jonkinmoisen minuutin hiljaisuuden ja sai päähänsä jotain tyhmää.* ..Tulin minä kaapista ulos ja arvaa mikä oli lopputulos ?* Astui kaapista ulos virne naamallaan*
Selvä. Kokeile sitten.
* Kun mies astui kaappiin, ja sulki oven perässään, jäi nainen odottamaan kaapin ulkopuolelle. *
# What take so long.. #
* Sitten kun miekkonen viimein pikku laulun saattelemana asteli ulos, nainenpa virnisti hänelle. *
Kerro toki, mikä lopputulos oli.
* Kun mies astui kaappiin, ja sulki oven perässään, jäi nainen odottamaan kaapin ulkopuolelle. *
# What take so long.. #
* Sitten kun miekkonen viimein pikku laulun saattelemana asteli ulos, nainenpa virnisti hänelle. *
Kerro toki, mikä lopputulos oli.
Hui.. Jännittää.. Toivottavasti et putoa. Jos putoat, putoan puolestasi.
* Sanoi hymyillen. Nainen oli astellut jo istumaan sohville, ja luultavasti niin myös mieskin. Katseli hetken tavarakasaa pöydällä kääntäen sitten katseen mieheen. *
* Sanoi hymyillen. Nainen oli astellut jo istumaan sohville, ja luultavasti niin myös mieskin. Katseli hetken tavarakasaa pöydällä kääntäen sitten katseen mieheen. *
*Jane hyppellehti iloisesti makuuhuone ykkösen puolelta pitkän ajanjakson jälkeen. Tänään nuorella naisella oli päällään punainen korkeavyötäröinen hame, jossa oli edessä mustat isot napit koristamassa ulkonäköä. Tämän hameen niin sanotusti alla oli musta pitkähihainen paita, sekä ihoa myötäilivät mustat legginsit. Jane meni suoraan nuoren parin viereen ja hymyili noille pirteästi.* Heippati hei, kyyhkyläiset. Jännittääkö? Minua on jännittänyt koko eilinen ja tämä päivä, saa nähdä kuka lähtee tänään..
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
* Käännähti vaistomaisesti katsomaan Janea, hymyillen totta kai. *
Iltaa, Jane. Totta kai jännittää, mutta olen iloinen, että olen päässyt tänne asti, joten putoaminen ei haittaa.
Iltaa, Jane. Totta kai jännittää, mutta olen iloinen, että olen päässyt tänne asti, joten putoaminen ei haittaa.
..Ja muuten jännittää. Ja Alice, et putoa puolestani. Minä menen tuonne kaappiin piiloon jos tipun. *Virnisti astellen Alicen perässä kävellen sohville tytön viereen istahtaen* Ja hei Jane... Voin olla satavarma, että tipun..
Sivu 38 / 43 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43
Sivu 38 / 43
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa