[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oleskelutila

+8
Diana
Cornelia Kvieta
Kampaajatar
Angelina Moon
Alice
Big Brother
Lawrence Gisney
Seemus
12 posters

Sivu 20 / 43 Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Seuraava

Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 1:14 am

Niin. Oi niitä aikoja kun oli vielä nuori. Vaikka onkin tämäkin todella ihanaa...
# Ja niin romanttista... ja ihanaa ja kaikkea mahdollista rakkauteen liittyvää...
* Seemus hieroi tuon selkää tämän isoilla hiukan karvaisilla käsillään ja suuteli tuota antautumuksellisesti *
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Big Brother Pe Tammi 06, 2012 1:19 am

Tämä on Big Brother.

Hyvää huomenta. Suihkusta tulee nyt lämmintä vettä.

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526
Join date : 26.09.2011

http://tpbb.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Angelina Moon Pe Tammi 06, 2012 1:27 am

- nainen avasi hupparinsa vetoketjun auki,
heivaten sen sitten myös lattialle suudellen edelleen tuota. -

Mh.. muistan elävästi ne kerrat kun olimme
kellotornin pihamaalla kuhertelemassa,
oli aamu tai ilta. - hymähti hiljaa -
Angelina Moon
Angelina Moon

Viestien lukumäärä : 181
Join date : 20.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 1:39 am

Minäkin. Ja joskus nukahdit syliini ja annoin sinun nukkua siinä sylissäni, ja kun näit painajaista, niin herätin sinut.
* Muisteli samalla kun katseli tuon kauniita silmiä ja saattoi näyttää siltä, että tämä katsoi tuon silmistä menneitä tapahtumia *
* Sitten suudellen tuota taas tuon pehmeitä huulia vasten
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Stacia Pe Tammi 06, 2012 2:04 am

*Stacia istuskelee baarijakkaralla keittiössä vähän väsyneen näköisenä. Oli seurannut aika tarkasti Seemusin ja Angelinan keskustelua, nyt ryhtyi kampaamaan hiuksiaan haukottelen. Laskee kamman kädestään, ja räpäyttää silmiään. Sitten siirtyy istumaan nojatuolille*
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 2:07 am

*Nuori nainen oli eilen illalla nukahtanut toiselle sohvalle, joten oli herännyt aamulla Seemuksen sekä Angelinan kuherteluun. Janen tuli välittömästi ikävä Jonasta, kun näki tuon parin niin onnellisena, mutta oli astellut suihkuja päin kun Big Brother oli kuuluttanut lämpimästä vedestä. Tämän jälkeen Jane oli hipsinyt makuuhuone ykkösen puolelle ja vaihtanut vaatteensa. Oleskeluhuoneeseen tullessaan Janella oli päällä löysä valkoinen villapaita ja sen alla musta pitkä toppi. Jaloissaan oli mustat tiukat farkut, ja jaloissa oli pelkät valkoiset nilkkasukat.
Jane tiesi että sohvien luokse ei kannattanut mennä, joten suuntasi keittiöön napsimaan suuhunsa vähän sitä sun tätä. Nuori nainen joi myös tuliviskiä yhden pikarillisen - ikävään. Jane istahti nyt keittiön tasolle, selkä sohville päin. Katseli eteensä täysin ilmeettömänä ja huokaisi vähän väliä todella syvään.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 3:00 am

* seemus ja Angelina olivat nyt lopettaneet Kuhertelun ja angelina lähti jonnekkin ja Seemus meni vaihtamaan vaatteitaan. Tuli kuitenkin vihreässä t-paidassa ja mustassa hupparissa. Tällä oli myös mustat farkut joissa oli niittivyö. Hiukjset tällä olivat hiukan sekaisin angelinan kanssa kuhertelusn takia. Oli hiukan nolona Janen takia ja pahoillaankin. Meni nyt sohvalle istumaan, koska halusi että Jane palaa, että voisi pyytää anteeksi. *
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 3:24 am

*Nuori nainen hyppäsi alas keittiön tasolta, ja käännähti ympäri. Ensin asteli Stacian luokse hymy huulillaan, ja suukottaen naisen molempia poskia - ranskalaiseen tapaan.* Huomenta, Stacia. *Tervehdyksen jälkeen Jane asteli sohville, nappasi sohvapöydältä jonkinlaista pergamentin näköistä ja tuntuista ja istahti rennosti sohvan nurkkaan. Nyt Jane otti tuon pergamentin jalkojensa päälle, johon alkoi sormellaan piirtelemään - ilman minkäänlaista jälkeä totta kai. Jane kallisteli päätänsä vähän väliä - ihan kuin tekisi muotokuvaa jostain.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Stacia Pe Tammi 06, 2012 3:46 am

Hei Jane. Mitä mietit? *hymyilee pienesti, ja ottaa rennomman asennon* Tai anna kun arvaan - Jonasta. *sipaisee hiuksiaan, katsoen tyttöä silmiin* Ja muuten, mistä virheestä puhuit eilen? Sanoit, että olet tehnyt jonkin virheen.
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 3:48 am

Huomenta Stacia ja Jane.
* Seemus sanoi pirteästi *
Ja Jane... anteeksi se öh...Aiempi. Toivottavasti se ei haitannut asinua kpvin. Ajattelimme että olisit nukkunut pidempään. Toivottavasti et pahastunut.
* Seemus selitti nolona *
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 4:32 am

*Jane nosti nyt katseensa "pergamentista" ja katsahti Staciaan pieni hymy huulillaan kunnes huokaisi onnellisesti syvään.* Ja, heti meni oikein. Hienoa Stacia, taidat tuntea minut enemmän kuin paremmin! Jonas tulee varsinkin nyt mieleeni kokoajan kun Alice sekä Kevin ovat poissa.. Mutta sen virheen kerron myöhemmin, malta odottaa. *Iski vasenta silmäänsä lauseen jälkeen, kunnes käänsi katseensa Seemukseen ja tuolle väläyttäen hymyn.* Ei se mitään, olisin muutenkin jo noussut ylös.. Joten turhaan murehdit että oisitte pahoittaneet mieleni. # Vaikka Jonasta tuli hiton iso ikävä.. #
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 4:59 am

Hyvä ettemme aiheuttaneet sinulle mielipahaa. Vaikka uskon, että sinulla on Jonasta ikävä. Mutta pitää vain ajatella jotakin mukavempaa tai olla ajttelematta asiaa. Ja luulen, että Jonas tulee vielä käymään täällä josssakin välissä.
* Seemus sanoi pirteästi samalla kun hörppösi vesilasinsa tyhjäksi *
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 5:10 am

No totta kai minulla on kokoajan ikävä häntä, mutta kyllä minä osaan ajatella muutakin kuin häntä! *Hymyili Seemukselle jälleen valloittavalla hymyllään, johon ei voinut olla vastaamatta samanlaisella tai jollain tavalla hymyilemällä. Jane nyt nousi ylös sohvalta, astellen keittiöön ja alkaen keittämään itselleen kahvia - piristyäkseen edes hieman.* No, Stacia ja Seemus otatteko kahvia? Keittäisin tässä samalla, jos haluatte! *Kääntyi ympäri noihin ja nojasi keittiön tasoa vasten kyynerpäillään ja kallisti päätänsä suloisesti oikealle.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 5:15 am

Juu kiitos Jane. Mielelläni.
* Seemus laski vesilasinsa pöydälle ja nosti pöydältä päivän Profeetan ja alkoi sitä lukemaan *
# Taikaministeri melkein kuoli...
#" Taikaministeri Jonathan Cyron melkein kuoli kun hän asteli Taikaministerilön tiloista pois. Silminnäkijän mukaan punainen Mazda melkein ajoi hänen ylitseen kun hän oli ylittämässä tietä palatessaan lontoon Virka-asuntoonsa..."

# Ohhoh.
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 5:22 am

*Jane nyökkäsi hitaasti, kunnes kahvi oli tippunut kannuun. Nuori nainen nappasi kannun oikeaan käteensä ja alkoi kaatamaan kahvia kahteen kuppiin ja laski kannun takaisin eräänlaiselle mustalle alustalle. Nappasi kaksi kuppia käsiinsä, ja asteli takaisin sohvien luokse. Jane istahti ihan Seemuksen viereen, ja ojensi vasemmassa kädessään olevaa kuppia Seemukselle.* Ja, kas näin olkaa hyvä herra McSlyther. *Kallisti päätänsä jälleen suloisesti oikealle ja naurahti heleään sävyyn, kunnes hörppäsi oikeassa kädessään olevasta kahvikupista.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Stacia Pe Tammi 06, 2012 5:27 am

Ai, mutta älä huoli. Enää jotain kuukausi, niin tämä loppuu ja näet hänet taas. *naurahtaa, sipaisten sitten hiuksiaan* Teille tulee varmasti mahtavaa sitten ulkomaailmassa, ja voit sitten tulla ranskaankin käymään luonani.
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 5:28 am

* Ottaa Kupin itselleen * Kiitoksia Neiti Beatric. Vai onko se pian Neiti Carry? * Naurahti pirteästi itselleen ja Janen kommentille samalla kun hörppäsi kahvistaan *
Tämä tekee hyvää flunssan jälkeen.
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 5:32 am

Sanoppa muuta, Stacia.. Minä odotan sitä niin paljon, että voin vain halata ja suudella häntä niin että hän menee ihan sanattomaksi! *Jane sulki silmänsä ja hymyili todella säteilevään ja pirteään sävyyn, kunnes avasi silmänsä ja katsahti Seemukseen.* Seemus, tiedä vaikka olen kuuluisa tulevaisuudessa! Ja, MeNoidat kirjoittaa näin; "Huippuhuispaajalla ja hänen uuden vaimonsa häät menivät hyvin.. Vaimon nimeksi on varmistunut Jane Carry. Voi kun söpöä, J ja J." *Jane alkoi nauramaan kuvitelmalleen tekstille nyt itsekin.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 5:40 am

Niin. No minun ja Angelinan elämästäkin sai suhteen alkuaikoina lukea useasti, kun olin historian nuorin Auroriviraston päällikkö. Olin 22 kun pääsin virkaan. siitäkös vasta hehkutettiin. Ja kun saimme lapsia siitä hehkutettiin kun olin eräänlainen kuuluisuus silloin. Mutta kyllä teistä tulee hyvä pari vielä Jane. Usko pois.
* Seemus alkoi nyt muistelemaan oman suhteensa alkuaikoja *
# Oi niitä aikoja...
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 5:43 am

*Jane pudisteli päätänsä huvittuneena, kunnes hörppäsi kahvikupistaan jälleen ja avasi suunsa sanoakseen jotain.* Kohta sinä alat selittämään minulle "silloin kun minä olin ikäisesi.." plaaplaa? Eikö? Kyllä minä mielellään niitä kuuntelen toisin kuin omia selityksiäni, koska niissä ei ole minkaanlaista tolkkua.. Niin kuin ei missään muussakaan mitä sanon. Mutta kerro toki miten tapasitte ja ihan kaikki! *Jane käännähti nyt kokonaan Seemukseen päin risti-istunnassa istui sohvalla ja odotti mielenkiintoisena Seemuksen "tarinan" alkamista.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 5:50 am

Hmm...Mistä minä alottaisin?

Hmm...Se oli joskus kun olimme kolmetoistavuotiaita ja olimme molemmat [Tylypahka]´ssa. Itse olin Luihuinen ja Angelina Korpinkynsi. No se alkoi siitä, kun pyysin tuota kaunista nuorta tyttöä, eli Angelinaa Tylyahoon kermakaljalle. Siellä sitten juttelimme aikamme, tutustuimme, ystävystyimme ja ajan kanssa aloimme seurustelemaan. Sitten seurustelimme jonnekkin kuudennelle tai viidennelle luokalle, että olimme kuustoista-seittemäntoista vuotiaita. Kun pääsimme Tylypahkasta, molemmat asuskelimme kodeissamme, kunnes sitten 22 vuotiaana minä sain paikan taikaministeriön Auroriviraston johtajana. Olimme menneet naimisiin 20 vuotiaina. sitten Angelina sai ensimmäisen lapsemme pojan 23 vuotiaana. iloitsimme molemmat siitä ja itse olin kotona niin paljon kuin mahdollista. Sitten mentiin kaksi vuotta eteenpäin ja saimme tyttären. Pienen Carolinemme, joka oli perinyt äitinsä silmät ja kasvonpiirteet, kun taas Mike poikamme, oli perinyt minun piirteeni.
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 5:53 am

*Jane kallisti päätänsä söpösti oikealle, ja kyynel oli selvästi tippunut nuoren naisen silmäkulmasta poskelle. Jane äkkiä pyyhki sen pois ja alkoi taputtamaan käsiään yhteen sillä oli todella vakuuttunut Seemuksen tarinasta.* Voi, tuo on kyllä suloinen rakkaustarina! Ainakin suloisempi kuin minun ja Jonaksen.. "Joo näimme tuolla BB-talossa, kun Jane oli siellä ja siitä se sitten lähti.." Joo, hei ihan mahtavaa.. Teidän lapset saa olla onnekkaita, kun heillä on noin rennot ja mahtavat vanhemmat.. *Hymyili onnellisena, kunnes otti kahvikupin jälleen käteensä ja hörppäsi siitä.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 5:54 am

Sitten elettiin siinäm kunnes ensin Mike sai Tylypahkan kirjeensä, ja hän pääsi minun tavoin Luihuiseen. Toivoimme sitten molemmat, että Caroline olisi päässyt Korpinkynteen tai Luihuiseen. Hän kuitenkin pääsee vasta ensivuonna Tylypahkaan. Sitten olemme elelleet ihan normaalia parin elämää. Ang hiukan enemmän kotona Carolinen kanssa kuin minä, kun kuitenkin olen Lontoossa töissä. Siksi olemme harkinneet sinne muuttoa Marseillesta. Työpaikallanihan oli tästä mainos ja kiinnostuin niin tulin tänne. Ja sitten kun tuli mahdollisuus Angille hänkin tuli tänne kertomatta minulle mitään. Ja kitos Jane. Uskon että sinustakin tulee hyvä äiti.

* Seemus hörppäsi kahvinsa loppuun kysyen sitten Janelta, ottaisiko tuo lisää kahvia. *
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Pe Tammi 06, 2012 6:00 am

*Jane pudisteli päätänsä, kunnes ojensi kahvikuppiaan Seemukselle pienesti hymyillen.* Voi kiitos, ottaisin mielelläni lisää että pysyy hereillä ihan iltaan asti.. Saa nähdä millainen iltavillitys tulee sitten, mutta ehkä se on liian aikaista miettiä sitä koska ei ole vielä edes myöhä! *Jane nousi sohvalta ylös, astellen ulko-ovelle ja laittaen saappaat sekä talvitakkinsa päälle. Nappasi myös mustavalkoiset käteensä ja sujautti ne käsiinsä.* Seemus, tule sitten ulos niiden kahvien kanssa! *Jane astui ovesta ulos raikkaaseen ulkoilmaan.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Seemus Pe Tammi 06, 2012 6:03 am

* Seemus meni täyttämään kahvikupit ja katsoi Janen perään. kahvikupit laittoi hetkeksi pöydälle kun nappasi naulakosta lämpimämpää päälle ja puki ne *
Uh ulkonahan on hiukan lunta!
* Seemus nappasi kahvit ja lähti ulos *
Seemus
Seemus

Viestien lukumäärä : 293
Join date : 06.11.2011
Ikä : 43
Paikkakunta : Marseille

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 20 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 20 / 43 Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa