[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oleskelutila

+8
Diana
Cornelia Kvieta
Kampaajatar
Angelina Moon
Alice
Big Brother
Lawrence Gisney
Seemus
12 posters

Sivu 36 / 43 Edellinen  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43  Seuraava

Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Cornelia Kvieta Su Tammi 15, 2012 9:29 am

Meille. -Cornelia lausahti juhlallisesti, kilautti lasin lähimmäistä vasten ja hörppäsi kurpitsamehua- Mm hyvää. Mistäköhän tämä on hankittu? -Cornelia huljutteli mehua ja nuuhkaisi sitä, kuin viininmaistijaisissa-
Cornelia Kvieta
Cornelia Kvieta

Viestien lukumäärä : 309
Join date : 20.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alice Su Tammi 15, 2012 9:31 am

Upeaa!

* Nosti Janen antaman pikarin ylös, lausuen naisten perässä. *

Meille!

* Lausui innoissaan. *

Tämä käy jännittäväksi.. Onkohan ensiviikoksi viikkotehtävää.. Tai no, totta kai on, miksi ei olisi.
Alice
Alice

Viestien lukumäärä : 544
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Tammi 15, 2012 9:32 am

*Jane naurahti Cornelian kommentille, kunnes otti myös hörpyn tuliviskistään ja katseli Cornelian naamaa. Hän huomasi että nainen oli todella onnellinen, että sai jäädä taloon.* Voi Cornelia, mahtavaa nähdä sinut noin hyvällä tuulella! Ja, tiedätkö mitä? Minun mielestä tuo kurpitsamehu on tuotu suoraan Vuotavasta Noidankattilasta, ainakin luulen niin.. Yhtä hyvältä se on ainakin maistunut! *Kääntäen sitten katseensa Aliceen hymyillen.* Sanoppa muuta, ensi viikosta tulee todella jännittävää! Mutta eniten minua jännittää tällä hetkellä finaaliviikko!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Cornelia Kvieta Su Tammi 15, 2012 9:33 am

Ja.. tällä kertaa me onnistumme siinä tehtävässä. On se sitten mikä vain! -Cornelia hörppi kurpitsamehusta lisää juotavaa ja kulautti lopulta koko pikarillisen kurkkuunsa. Pikari aseteltiin sitten pöydälle ja Cornelia alkoi kuuntelemaan muiden keskustelua-
Cornelia Kvieta
Cornelia Kvieta

Viestien lukumäärä : 309
Join date : 20.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Kevin Su Tammi 15, 2012 9:33 am

Olemme ainakin nyt jotain saavuttanut ! * Otti pikarinsa vastaan nousten sohvalta pystyyn astellen Alicen viereen virnuillen hieman tytölle ja muille* Seuraava viikkotehtävä vedetään täysillä oli se mikä hyvänsä ? *Kulautti suuhunsa tuliviskiä sanojensa jälkeen*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Tammi 15, 2012 9:35 am

Kyllä, ensi viikolla tehdään ihan mitä vaan että saadaan se onnistumaan! Ja, jos jollakin alkaa palaa hermot.. Tällä tarkoitan lähinnä itseäni, niin sanokaa ihan oikeasti että rauhoitu jotta se onnistuu koska en halua että minun takiani epäonnistuttaisiin. Ja, me tehdään se! Me pystymme siihen! *Hymyili noille jälleen, niin että nuoren naisen valkoiset ja kauniit hampaat tulivat esille.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alice Su Tammi 15, 2012 9:36 am

Mahdollisesti, Jane, mahdollisesti.

* Sanoi naiselle virnistäen. Nojautui Keviniin, kun tämä oli tullut istumaan Alicen vierelle. *

Todellakin. Me kyllä onnistumme siinä, ihan varmasti! Ainakin aion tehdä kaikkeni sen puolesta.

* Lupasi hymyillen. *
Alice
Alice

Viestien lukumäärä : 544
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Cornelia Kvieta Su Tammi 15, 2012 9:36 am

-Cornelia tassutteli ilmotustaululle huomattuaan sinne tulleen uuden viikkotehtävän kuvauksen- Voi ette usko tätä! Joudumme kahliutumaan toisiimme! Mahdetaankohan se arpoa? -Cornelia kääntyi takaisin muihin päin, kysyvä ilme kasvoillaan-
Cornelia Kvieta
Cornelia Kvieta

Viestien lukumäärä : 309
Join date : 20.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Kevin Su Tammi 15, 2012 9:37 am

Se joka hermostuu niin hänelle saa tehdä jotain ? Esim Jane ja Alice... Teitä saa kutittaa 10 minuuttia putkeen ? *Virnisti viekkaasti* Ja Cornelialle ja minulle jotain muuta inhottavaa. Käykö kaikille ? * Pojan virneestä selvästi huomasi pojan pitävän ideasta ainakin itse*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Tammi 15, 2012 9:39 am

*Katsahti Corneliaan todella epäuskottava ilme kasvoillaan, ja nopeasti menikin Ilmoitustaulun luokse ja alkoi nauramaan.* Voi eii, tästä tulee vaikeaa mutta kyllä me pärjäämme! Ihan varmasti.. *Käännähti nyt katsomaan Keviniä pieni virne naamallaan.* Vai että aiot oikeasti kutittaa minua kymmenen minuuttia? Minä luulen, että se menee niin että sinä joudut häviämään minulle ja Alicelle. *Näytti kieltänsä Kevinille, kunnes asteli istumaan Kevinin toiselle puolelle - mutta ei liian lähelle eikä liian kauas.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Big Brother Su Tammi 15, 2012 9:40 am

*Asukkaiden käsiin ilmestyvät yhtäkkiä kahleet, jotka kahlitsevat kaikki yhteen*

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526
Join date : 26.09.2011

http://tpbb.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alice Su Tammi 15, 2012 9:40 am

Oikeasti? Mutta saako niitä kahleita yöksi irti? Tai silloin, kun käy suihkussa?

* Kysäisi Cornelialta, toivoen, että lapulla lukisi lisäohjeistusta, kääntäen sitten katseen Keviniin. *

Ei saa kutittaa. Jotain muuta.

* Sanoi virnistäen. *

Mutta entäs sinulle? Mitäs sinulle pitäisi sitten tehdä?

* Kysyi ilkikurisesti. Säpsähti, kun naisen ranteisiin ilmestyi kahleet. *

Jaajaa..
Alice
Alice

Viestien lukumäärä : 544
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Tammi 15, 2012 9:42 am

*Jane katsahti käsiinsä, ja kaikkien muidenkin käsiin, samalla hieman virnistäen.* Vai että tästä hetkestä lähtien.. Ja, Alice luulempa että ei.. Meidän täytyy tästä lähtien tehdä kaikki YHDESSÄ, ei YKSIN.. No, me kestämme tämän! Ihan varmasti, minä luotan siihen. *Katsahti nyt Keviniin myös hieman ilkikurinen virne naamallaan.* Niiiiin, mikäs se sinun rangaistuksesi on?
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Kevin Su Tammi 15, 2012 9:43 am

Te päätätte sen. *Virnisti* Mutta minä kutitan teitä kielsitte tai ette, mutta jos ei Janelle niin ainakin Alicelle. *Kääntäen katseensa Aliceen huvittavasti* cornelian naamalle heitetään vaikka piirakka ? * Naurahti * Eikä minua haittaa, vaikka ei otettaisi irti kahleita ! * Julisti samantien* Ja olenko muuten ainut jätkä talossa nyt ?
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Cornelia Kvieta Su Tammi 15, 2012 9:43 am

Hmh? -Cornelia säpsähti rajusti kahleiden ilmestyttyä- Ööm.. miten me oikein nukumme? Entäs syömme? # ENTÄS SUIHKU?# No tästä taitaa tulla mielenkiintoinen viikko. Ja erittäin hankala sellainen.
Cornelia Kvieta
Cornelia Kvieta

Viestien lukumäärä : 309
Join date : 20.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Tammi 15, 2012 9:45 am

*Katsahti Keviniin ja pudisteli päätänsä hymyillen.* No minä en ihmettele yhtään vaikka et pistä pahaksesi, kun saat olla kiinni Alice-rakkaassasi nyt koko viikkotehtävän ajan ja ihan kuin et olisi jo. *Näytti kieltänsä pienesti kunnes vastasi Kevinin kysymykseen.* Taidat muuten olla, joo-o olet sinä! Seemus ja sinä olitte viimeisimmät ja sinä olet viimeinen! Onneksi olkoon, Kevin. *Katsahti nyt Corneliaan toisella puolellaan ja nyökkäsi monia kertoja.* Jep, olet oikeassa.. Mielenkiintoinen sekä hankala!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alice Su Tammi 15, 2012 9:47 am

Eääh. Miten saa vaihdettua vaatteet? Ja entä suihkussa käyminen? Ja et tasan kutita, Kevin. Ja olet.

* Kyseli ensin mietiskellen pari kysymystä, sitten vastaten ja vastaan väittäen Kevinille. *

# Kahleet, kahleet, ne meitä yhdistää.. Kahleet, kahleet, ei mitkään muutkaan.. #
Alice
Alice

Viestien lukumäärä : 544
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Kevin Su Tammi 15, 2012 9:49 am

Ai saanko olla Alicessa kiinni ? *Kysyi naamassa sekoittuneena virnistys ja uteliaisuus tähän, mutta tarkoitus oli lähinnä vitsi aiheinen kysymyksessä, vaikka poika sitä tahtoi* Eikä minua haittaa, vaikka joutuisinkin nukkumaan Alicen vieressä. *Hymyili viattomasti kaikille* Katsotaanko kultaseni ? *Katsahti sitten Aliceen hymy muuttuen virneeksi*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Cornelia Kvieta Su Tammi 15, 2012 9:51 am

Voi herrranjestas sentään -Cornelia naurahti huvittuneena, mutta oikeastaan tilanne lähinnä kauhistutti häntä, ties mitä tulevan viikon aikana tapahtuisi- #Tästä tulee pitkä.. liian pitkä viikko. Tosin olemmehan me ennenkin selvinneet viikkotehtävistä, joten miksei nytkin?#
Cornelia Kvieta
Cornelia Kvieta

Viestien lukumäärä : 309
Join date : 20.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Tammi 15, 2012 9:53 am

*Katsahti Kevinin sekä Alicen pieneen kuherteluun, ja hieman tökkäsikin Keviniä Aliceen päin virne naamallaan. Yritti vihjata Kevinille, että suutelisi Alicea sillä sitä varmasti nainen halausikin. Nopeasti Jane käänsikin katseensa eteensä, ettei muka olisi tehnyt mitään ja loi kasvoilleen todella uskottavan enseminäollut -ilmeen.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alice Su Tammi 15, 2012 9:53 am

Saat olla minussa kiinni, ja itse asiassa oletkin jo.

* Sanoi, virnistäen perään. *

Ja ei minuakaan haittaa, vaikka nukunkin näköjään sinun vieressäsi. Mietin vain suihkussa käymistä, ja vaatteiden vahtia, josta voi tulla ongelmia.

* Sanoi hymyillen. *

Et kutita.

* Tokaisi vielä perään, ei mitenkään ilkeästi. *
Alice
Alice

Viestien lukumäärä : 544
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Kevin Su Tammi 15, 2012 9:57 am

En ihan kuitenkaan vielä. *virnisti jotenkin ehkä tajusi Janen vihjeen olemattomilla telepaattisilla kyvyillänsä ja päätti suudella tyttöä eli Alicea of course, koska ketä muutakaan*

// Nyt tulee lyhyt anteeksi vain Sad
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alice Su Tammi 15, 2012 10:03 am

* Hymyili miehelle, ja yllättyi - taas kerran - hieman, kun miekkonen tätä suuteli. Vastasi kuitenkin suudelmaan iloisena siitä, että tuo tätä oli päättänyt suudella semifinaaliviikolla heti alkuunsa. *

# Wihihihii.. #

* Irroittautui sitten tuosta lempeästi, kun tuon kanssa hetken oli suudellut, virnistäen. *
Alice
Alice

Viestien lukumäärä : 544
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Cornelia Kvieta Su Tammi 15, 2012 10:05 am

-Cornelia oli kääntänyt ylimääräisen imuttelun ajaksi katseensa jonnekin seinälle, nimittäin naista ei oikein huvittanut katsella, se sai tämän olon erittäin vaivaantuneeksi- # Voivoi tästä kahlehommelista taitaa tulla aika soppa #
Cornelia Kvieta
Cornelia Kvieta

Viestien lukumäärä : 309
Join date : 20.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Tammi 15, 2012 10:10 am

Voii että te olette kyllä niin ihana pari, onneksi satuitte molemmat tulemaan taloon! Niin, jos ette olisi tulleet, ette olisi ehkä tavanneet! *Virnisti noille hyväntuulisena, ja katsoi kuinka onnellisia nuo kaksi todella olivatkaan.* Minä ainakin olen todella onnellinen puolestanne, että huhhuh! Mutta toivottavasti tuota lääppimistä ei nähdä sitten koko ensi viikkoa. *Iski molemmille silmää, pieni virne naamallaan.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 36 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 36 / 43 Edellinen  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa