Oleskelutila
+8
Diana
Cornelia Kvieta
Kampaajatar
Angelina Moon
Alice
Big Brother
Lawrence Gisney
Seemus
12 posters
Sivu 35 / 43
Sivu 35 / 43 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 43
Vs: Oleskelutila
*Kevin juoksi tällä kertaa pirteänä tummanvihreä huppari ja mustat lökärit päällänsä oleskeluhuoneeseen hypäten lähimmän sohvan selkänojan ylitse istumaan tutulle - vapaalle paikalleen* Terve ! * Sanoi nopeasti kunnes jo Catherine huuteli* Iltaa, Catherine !
Kevin- Viestien lukumäärä : 278
*Jane juoksi nopeasti sohvien luokse, ja jättäen kulhon keittiööön ja tervehtien Catherinea ystävällisesti.* Heipä hei Catherine!
Viimeinen muokkaaja, Jane pvm Su Tammi 15, 2012 9:02 am, muokattu 1 kertaa
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
Ei siihen koskaan totu. Se on aina yhtä ikävää ja inhottavaa -Cornelia mutristi suutaan-
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
Jane, olet aivan loppusuoralla talossa. Mitkä ovat tunnelmat, kun on pari viikkoa jäljellä?
Hei Kevin. Missäs sinä olet viipynyt?
* Kysäisi virnistäen. *
Haluatko kurpitsapiirakkaa?
* Tarjosi sitä sitten miehelle. *
* Kysäisi virnistäen. *
Haluatko kurpitsapiirakkaa?
* Tarjosi sitä sitten miehelle. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Niinhän minä olen, mutta minusta se on tavallaan aika outoa mutta samalla todella jännittävää.. Minä luulin, että olisin tippunut jo melkein alkumetreillä.. Mutta tänne sitä ollaan vain jouduttu ja minusta se on todella hienoa. *Hymyili ystävällisesti vastauksensa lopuksi, ja otti nyt lautaselleen kurpitsakakkua jota oli juuri valmistettu, alkaen sitä hitaasti syömään.*
Alice, jos saisit valita, asuisitko mielummin ranskan vai iso-britannian talossa? Ja perustelut.
Öö, voin ottaa. Ja hukkasin itseni taas omiin maailmoihini. *Virnisti ottaen itselleen kurpitsapiirakkaa ja maistaen palaisen* Kuka tämän teki ? * Mussutti piirakkaa puhuessaan hieman * Hyvää tämä on. *Lipaisi huuliansa jatkaen vähän suuremmilla haukuilla piirakan syöntiä*
Sen tein minä, tuon toisen Jane. Ja selvä, Kevin.
* Kuunteli sitten Big Brotherin kysymyksen, vastaten. *
Asuisin mielummin täällä. Onhan Ranskankin talossa todella, todella mukavaa, mutta täällä on hyvin läheisiä ihmisiä minulle. Kyllähän sinne on ikävä, mutta silti valitsisin tämän.
* Sanoi, vilkaisten hymyillen Keviniin. *
* Kuunteli sitten Big Brotherin kysymyksen, vastaten. *
Asuisin mielummin täällä. Onhan Ranskankin talossa todella, todella mukavaa, mutta täällä on hyvin läheisiä ihmisiä minulle. Kyllähän sinne on ikävä, mutta silti valitsisin tämän.
* Sanoi, vilkaisten hymyillen Keviniin. *
Kevin, jos sinun pitäisi valita, kumman asuinkumppaneistasi haluaisit jäävän taloon - Cornelian vai Seemuksen?
# Huoh nämä kysymykset ovat liiankin tuttuja# -Cornelia kävi pöllimässä kakkulapion avulla palasen Alicen piirakasta-
Öööööö.. * Mussutti piirakkansa suustansa loppuun * Ömm.. En tiedä.. Kaiketi Cornelia, kun häneen en ole niin tutustunut häneen ja... No niin, Seemus on vähän omissa maailmoissaan tuolla ja ei oikein näy täällä välillä..
Asukkaat.
Häätöäänestys on päättynyt, ja tulos selvillä.
Seemus, Cornelia. Toinen teistä häädetään nyt.
Seuraavana talosta häädetään...
Häätöäänestys on päättynyt, ja tulos selvillä.
Seemus, Cornelia. Toinen teistä häädetään nyt.
Seuraavana talosta häädetään...
* Seemus juoksi äkisti tänne *
Joko häädetyt julistettiin?
* Seemus kysyi hengästyneenä *
Joko häädetyt julistettiin?
* Seemus kysyi hengästyneenä *
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
*Jane nielaisi todella kuuluvaan äänee, katsoen hieman pelokkaana Corneliaan päin. Puristi samalla kättänsä nyrkkiin, ja toivoi että Seemus putoaisi tällä viikolla sillä Corneliasta olisi vielä hyötyä tällä viikolla vaikka kuinka paljon.* # Sano että Seemus, Seemus, Seemus.. Please, Catherine.. Sano että Seemus. #
....SEEMUS!
Seemus, sinulla on muutama minuutti aikaa poistua talosta.
// jos ehdit, niin voit tulla tohon häädettyjen muistolle - niin talk show studioon ropettaa, mis haastatellaan pikasesti XD
Seemus, sinulla on muutama minuutti aikaa poistua talosta.
// jos ehdit, niin voit tulla tohon häädettyjen muistolle - niin talk show studioon ropettaa, mis haastatellaan pikasesti XD
* Seemus istahti sohvalle, olettaen ettei vielä ja piti peukkuja itselleen *
# Corn corn corn!!!
* Seemus hikoili paniikista *
Eih!
* Seemus lähti aukeutuvista ovista studioon *
Nähdään tyypit! Ja Ang lupaan pitää lapsiosta huolen ja vien terveisiä!
/On aika
# Corn corn corn!!!
* Seemus hikoili paniikista *
Eih!
* Seemus lähti aukeutuvista ovista studioon *
Nähdään tyypit! Ja Ang lupaan pitää lapsiosta huolen ja vien terveisiä!
/On aika
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
* Käänsi katseen Seemukseen, joka ilmoitettiin häädetyksi. *
Voi sinua. No, hyvät jatkot sitten. Toivottavasti näemme ulkomaailmassa.
* Sanoi hymyillen lohduttavasti. *
Voi sinua. No, hyvät jatkot sitten. Toivottavasti näemme ulkomaailmassa.
* Sanoi hymyillen lohduttavasti. *
*Jane nousi nopeasti ylös, hyppelehtien Cornelian luokse ja halasi naista todella tiukkaan sävyyn.* Onneksi sinä et lähtenyt, en olisi kestänyt sitä ollenkaan! Olet minulle niin tärkeä ystävä. Huuhhuh, minä pelkäsin sinun puolestasi niin paljon äsken, Corn. Mieti, saat nyt jäädä vielä! Mahtavaa, eikö?
-Cornelia huokaisi ja oli hieman hämmentynyt tilanteesta. Nainen vain tapitti vastapäistä seinää ja naputteli polveaan. Pian kuitenkin Cornelia havahtui ja vilkaisi pahoittelevasti Seemukseen ennen kuin tuo karkasi studioon. Sen jälkeen Cornelia käänsi päänsä Janen puoleen- Oo niin tosiaan sain jäädä. Mutta minun käy sääliksi Seemusta. Hän joutuu lähtemään kotiin ja Angeliina jää tänne.
* Hymyillen sitten kääntyi katsomaan Corneliaa. *
Et pudonnut! Hienoa. En todellakaan halunnut sinun putoavan.
* Sanoi innoissaan. Itse asiassa oli aika iloinen, että Seemus putosi, koska hänestä ei ollut kamalasti pitänytkään. *
Et pudonnut! Hienoa. En todellakaan halunnut sinun putoavan.
* Sanoi innoissaan. Itse asiassa oli aika iloinen, että Seemus putosi, koska hänestä ei ollut kamalasti pitänytkään. *
Tämä on Big Brother.
Te olette tämän vuoden Big Brother - semifinalistit. Semifinaali on ensi viikolla, jolloin selviävät finalistit.
Te olette tämän vuoden Big Brother - semifinalistit. Semifinaali on ensi viikolla, jolloin selviävät finalistit.
Heh ja kukakohan joutuu taas pudotukseen -Cornelia virnisti, tosin se oli vasta ensiviikon murhe. Neitonen nimittäin tiesi joutuvansa pudotukseen, ikävä kyllä- Onnea semifinalisteille. Ja nyt, meillä on aikaa syödä piirakkaa.
*Jane kiljahti kuullessaan Big Brotherin kuulutuksen, ja hyppelehti suoraan keittiötä päin. Jane nappasi tuliviskipullon ja kaatoi sitä kolmeen pikariin sekä neljänteen laittoi kurpitsamehua. Ne laittoi nyt tarjottimelle, ja lähti kävelemään kohti muita asukkaita. Antaen aina yhden pikarin yhdelle asukkaalle, kurpitsamehu meni tietysti Cornelialle kun nainen ei tulviskistä ennenkään ollut välittänyt.* Rakkaat ystävät, olemme semifinalisteja! Mahtava homma, eikö? *Virnisti, kunnes otti pikarinsa käteensä ja nosti sitä hieman ilmaan.* Meille!
Sivu 35 / 43 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 43
Sivu 35 / 43
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa