Oleskelutila
+12
Seemus
Kevin
Angelina Moon
Diana
Simeon
Cornelia Kvieta
Emily
Big Brother
iin-u
Alexandra.
Jane
Alice
16 posters
Sivu 26 / 40
Sivu 26 / 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Vs: Oleskelutila
* Salaoven ilmestyttyä Diana kuitenkin nousi ylös ja asteli oven luo. Vaikka Diana oli masentunut, hänen silmissään oli silti utelias pilke. Hän asteli Janen perässä sala-alueelle pelokkaana. *
Jännittävää!
* Diana nielaisi, häntä jännitti uteliaisuudesta ja masentuneisuudesta huolimatta. *
Jännittävää!
* Diana nielaisi, häntä jännitti uteliaisuudesta ja masentuneisuudesta huolimatta. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
*Jane asteli oleskeluhuoneen sohville todella hämmentynyt ilme kasvoillaan, istahti sohville ja napaten tyynyn syliinsä.* Siis, mitä tämä tarkoittaa? Mitä hän tarkoitti "isommalla porukalla"? Olen ihan... hämmentynyt! Siis, tämä on jotain todella outoa! Mitä hittoa? *Jane vain toisteli kysymyksiään, johon tuskin saisi vastausta ennen sunnuntaita.*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
*Tyttö hypähti sohvalle, hiuksiaan sipaisten* Mitä ihmettä hän tarkoitti, kun sanoi että tavataan sunnuntaina ja isommalla porukalla? *kysyy mietteliäänä* Onkohan tänne tulossa vielä lisääkin uusia asukkaita... *Stacia ottaa esiin pienen kamman, ja kampailee sitten mietteliäänä hiuksiaan, onhan naisen mielessä monta kysymystä*
Stacia- Viestien lukumäärä : 141
Niin, se voi tarkoittaa sitäkin! Mutta.. mitä mitä täällä tapahtuu? Jos Frans ei ollut se uusi miesasukas niin kuka sitten? Koska.. siis meille sanottiin että uusi miesasukas astelee tiistai-iltana jossain vaiheessa! Mutta.. aivan! Hän ei astellut tuosta ovesta sisään, joten hän ei ole uusi miesasukas! Tarkoittaako tämä nyt sitä?! *Jane puristi tyynyä entisestään sylissään, edelleen alahuultansa purren ihmetyksestä.*
* Diana juoksi sala-alueelta sohvalle Janen viereen. Hän ehti juuri parahiksi kuulla Janen mietteet ja hän päätti vastata niihin. *
Frans varmaan tarkoitti sitä, että tänne on tulossa muitakin kuin vain hän. Jännittää hieman. Tai sitten hän tarkoitti jotain muuta.
# Ääh, pelottaa vieläkin se laatikkojuttu. #
Frans varmaan tarkoitti sitä, että tänne on tulossa muitakin kuin vain hän. Jännittää hieman. Tai sitten hän tarkoitti jotain muuta.
# Ääh, pelottaa vieläkin se laatikkojuttu. #
Diana- Viestien lukumäärä : 216
Niinpä, todella outoa. Ja jos hän ei ole se uusi asukas, niin mitäköhän hän sitten teki täällä... *puree huultaan, ja katselee talon liukuoville mistä asukkaita aina poistuu ja tulee, aivan kuin odottaisi niiden yllättäen aukenevan* Minua jännittää hirveästi. Tekisi taas mieli purkaa energiaa johonkin, niinkuin sinun eilen.
*Vilkaisee sitten Dianaa* Diana, mitä sinä veikkaat? Oliko Frans oikea asukas?
*Vilkaisee sitten Dianaa* Diana, mitä sinä veikkaat? Oliko Frans oikea asukas?
No älä, minä tulen kohta hulluksi! *Nyrkillä löi tyynyä minkä jaksoi, lopulta kiljahtaen minkä kurkustaan vain saikin.* Oikeasti, miksi meitä pitää tällä tavalla hämmentää? Eilen oli ihan positiivista täynnä, mutta nyt ihmetystä.. Tämä on ihan tahallaan tehty meille, epäreiluaa! Minä en tykkää tälläisestä yhtään. *Kunnes katsahti Dianaan, ja kuullen Big Brotherin kuulutuksen.* Onnea matkaan, Diana. Se saattaa olla se laatikko-juttu!
Tämä on Big Brother.
Diana on valinnut neutraalin laatikon, ja näinollen hän sai oikeuden vapauttaa yhden asukkaan häätöäänestyksestä.
Vapautettu asukas on Cornelia. Hän on siis ainut, joka ei ole vaarassa pudota sunnuntaina.
Diana on valinnut neutraalin laatikon, ja näinollen hän sai oikeuden vapauttaa yhden asukkaan häätöäänestyksestä.
Vapautettu asukas on Cornelia. Hän on siis ainut, joka ei ole vaarassa pudota sunnuntaina.
*Stacia oli aiemmin kuunnellut Big Brotherin ilmoituksen, ja makoili nyt sohvalla, oranssit hiukset silmiensä edessä* Pitäisiköhän minun puhua välillä ranskaa, etteivät taidot ala ruostumaan! *naurahtaa, ja nousee sitten istumana* Hei muuten, kertokaa minulle Alicesta, en olekkaan tainnut vielä kuulla hänestä paljoakaan. Millainen ihminen hän on?
Arvasin, että kysyisit sitä vielä! Mutta kuten näit silloin aikaisemmin - kaunis nuori nainen ja todella ihana. Hänellä on ehkä vähän saman tyyppinen luonne kuin sinulla! Olette todella paljon samanlaisia, ja sinusta tulee kyllä Alice mieleen. Mutta, hän on ystävällinen ja todella rauhallinen. Mutta lähtee minun hulluihin ideoihin mukaan! *Naurahti huvittuneena, Jane oli selvästi jo rauhoittunut aiemmasta käytöksestään.*
*Stacia on syönyt aamulla aamiaisen ja käynyt suihkussa. Nyt hän saapuu pihalta, ja laittaa takin yltään naulakkoon. Sen jälkeen nainen istahtaa sohvalle, ja ottaa rennon asennon, odotellen muita asukkaita*
/Sori epäaktiivisuus, syynä se, et meil paljon kokeit näin lopussa, et niihin on luettava, joten en pääse pariin päivään aktiivisesti. Toivon, ettei tää vaikuta teidän nimeämispäätökseen.
* Seemus on ollut jo pari päivää nukkumassa, koska on sairas. *
* Seemus on ollut jo pari päivää nukkumassa, koska on sairas. *
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
Tämä on Big Brother.
Tänään ei ole viikkotehtävän suoritusta, vaan se jatkuu huomenna.
Huomenna on myös kello 18.00. alkaen Stacian läksiäisjuhlat.
Muistakaa kaikki nimetä tänään. Jos joku ei nimeä, saattaa hän joutua suoraan häätöäänestykseen.
Tänään ei ole viikkotehtävän suoritusta, vaan se jatkuu huomenna.
Huomenna on myös kello 18.00. alkaen Stacian läksiäisjuhlat.
Muistakaa kaikki nimetä tänään. Jos joku ei nimeä, saattaa hän joutua suoraan häätöäänestykseen.
Tämä on Big Brother.
Aikaa nimetä on yhdeksään asti. Silloin nimetyt paljastetaan. Jos tarpeeksi moni ei nimeä, joutuvat kaikki nimeämisen laiminlyöneet häätöäänestykseen.
Aikaa nimetä on yhdeksään asti. Silloin nimetyt paljastetaan. Jos tarpeeksi moni ei nimeä, joutuvat kaikki nimeämisen laiminlyöneet häätöäänestykseen.
Tämä on Big Brother.
Häätöäänestykseen on nimetty...
JANE!
ALEX!
SEEMUS!
CORNELIA!
ALEXANDRA!
KEVIN!
JA.... JEANNE!
Häätöäänestykseen on nimetty...
JANE!
ALEX!
SEEMUS!
CORNELIA!
ALEXANDRA!
KEVIN!
JA.... JEANNE!
*Stacia puree huultaan* Toivottavasti tuo ei kamalasti varjosta huomisia läksiäisjuhliani... Vaikea kuvitella, että lähden täältä tosiaan huomenna! *toteaa* Haluan olla tiiviisti kanssanne viimeisen päivän, teistä on muodostunut minulle äärettömän tärkeitä, ja on vaikea kuvitella että lähes kaikki ovat häätöäänestyksessä.
Tämä on Big Brother.
Juhlat on siirretty kello kahdeksalle.
//koska luen kokeisiin kuudelta
Juhlat on siirretty kello kahdeksalle.
//koska luen kokeisiin kuudelta
*Pöydille on kasattu perunalastuja, kinkkupizzan palasia ja kaikkea muuta mahdollista herkkua. Ylhäällä on banderolli: Näkemiin Stacia*
*Stacia saapuu oleskeluhuoneeseen melko hienossa, leopardikuvioisessa mekossa. Hän vilkaisee ympärilleen haikeasti hymyillen, ja istahtaa sitten sohvalle, kääntyen muiden paikalla olevien puoleen* Minun tulee teitä hirveä ikävä. Mutta toivottavasti onnistutte kameliviikkotehtävässä... *sanoo hiljaisesti*
* Nainen asteli hieman itkeneen näköisenä ovista, jotka avautuivat. Katse kiersi kaikki talon paikalla olevat asukkaat, hymyillen sitten. *
Hei taas. Oliko ikävä?
* Virnisti, ja asteli sitten istumaan, kääntäen katseen Staciaan. *
Hei, sinä taidat olla Stacia, etkös?
Hei taas. Oliko ikävä?
* Virnisti, ja asteli sitten istumaan, kääntäen katseen Staciaan. *
Hei, sinä taidat olla Stacia, etkös?
Alice- Viestien lukumäärä : 544
*Nousee heti* Joo, olen. *hymyilee pienesti, ja menee halaamaan Alicea* Joudun lähtemään täältä ihan kohta... *Stacia nyyhkäisee* Toivottavasti sinäkin nautit matkastasi siellä. Ja niistä muista ihmisistä. *Sipaisee hiuksiaan, ja ojentaa naiselle lasillisen tuliviskiä*
* Halasi naista, kun tuo tätä kumartui halaamaan. *
Kyllä nautin. Siellä oli todella mukavia ihmisiä, joita minulle tulee ikävä. Toivottavasti sinullakin oli mukavaa täällä, näiden mukavien ihmisten parissa.
* Hymyili naiselle lohduttavasti. Otti tuolta tuon ojentaman tuliviskilasin, siitä hörpäten. *
Kyllä nautin. Siellä oli todella mukavia ihmisiä, joita minulle tulee ikävä. Toivottavasti sinullakin oli mukavaa täällä, näiden mukavien ihmisten parissa.
* Hymyili naiselle lohduttavasti. Otti tuolta tuon ojentaman tuliviskilasin, siitä hörpäten. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Sivu 26 / 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Sivu 26 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa