Oleskelutila
+12
Seemus
Kevin
Angelina Moon
Diana
Simeon
Cornelia Kvieta
Emily
Big Brother
iin-u
Alexandra.
Jane
Alice
16 posters
Sivu 2 / 40
Sivu 2 / 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Vs: Oleskelutila
Ja, Corn puhumme asukasvaihdosta.. joka tapahtunee 2 viikon päästä! Siistiä, eikö? *Hymyili Cornelialle ystävälliseen sävyyn*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
*Nappaa pöydältä tuliviskiä ja kaataa sen kurkkuunsa*
Alexandra.- Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 25
Hui... Missä semmoinen Our Big brother talo oikein sijaitsee? Kuulostaa... hauskalta.
Cornelia Kvieta- Viestien lukumäärä : 309
*Jane otti itsekin toisen tuliviskipullon käteensä, ja joi sitä todella vähissä määrin, samalla keskustellen muiden kanssa*
Jaa-a, sen varmaan saamme tietää ensi viikolla kun äänestämme! *Näytti kieltänsä pienesti, ja jälleen hörppäsi tuliviskistään*
Niin tosiaan.. Paitsi että minä en välttämättä saa tietää. Huomennahan on se äänestys. -Huokaisi, aikalailla kevyesti kumminkin- No, jos nyt kovinkin ikävästi sattuu käymään niin toivottavasti pääsette sinne. -Cornelia hymyili ja nappasi läheiseltä pöydältä suklaasammakon rasiastaan-
No, saa nähdä pääsenkö itsekään sillä olen varma jo että olen nimettynä ensi viikolla! Sattuneista syistä.. *Tyttö pienesti yskäisi, kunnes jälleen joi tuliviskipullostaan*
Minä ja Diana olemme sentään ulkona nimeämisestä koskemattomuutemme vuoksi. Siitä tulikin mieleen, kenet ottaisinkaan sviittiin kanssani.. Olen pohtinut sitä vähän väliä, mutten oikein tiedä..
* Alkoikin tuumimaan ongelmaansa. *
* Alkoikin tuumimaan ongelmaansa. *
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Ai, miksikäs niin luulet? -Cornelia kun oli utelias luonne, tietysti oli hieman, ystävälliseen sävyyn pakko udella- Ja Alice, saako sinne sviittiin ottaa kenet tahansa?
En jaksa selitellä, monta syytä.. *Mutristeli huuliaan, kunnes nosti katseensa kattoon - katseli sinne mietteliäs ilme kasvoillaan*
Ahaa vai niin... -Hiljaa itsekseen Cornelia tunsi pientä pettymystä, ties kuinka hyvä juttu oli nyt mennyt ohitse-
Minulla ei ole tietoakaan, saanko ottaa sinne ketä tahansa. Kai se jossain vaiheessa selviää.
* Selosti Cornelialle, joka tuntui olevan kovinkin kiinnostunut.. No, hieman kaikesta. *
* Selosti Cornelialle, joka tuntui olevan kovinkin kiinnostunut.. No, hieman kaikesta. *
Siinä tapauksessa, jos yhtään olet sellainen kuin oletan, otat sinne jonkun mukavan mieshenkilön. -Cornelia vaikutti hitusen huvittuneelta tämän sviittiasian johdosta-
*Simeon nosti päätään luodakseen pitkäkestoisen katseen suoraan Alexin silmiin, pian poika vei kätensä toisen leualle jota laski omien huuliensa tasolle. Itse asiassa tilanne ei ollut Simeonin mielestä yhtään painostava taikka kiusallinen, vaikka tehtävästi kaikki olikin kiinni, mutta tämän asian tiedostaminen vain loi lisäpuhtia entisestään esittämiseen. Toinen käsi vetäytyi Alexin alaselälle, hälyyttävän lähelle kohti housujen vyön alarajaa. Tehdäkseen esittämisestä vielä luontevampaa, poika vei huulensa ärsyttävän lähelle toisen huulia.* Hehe.. Haluatko hakea minulle yhden tuliviskipullon?
Simeon- Viestien lukumäärä : 105
-Cornelia vilkaisi silmiään pyöräyttäen Alexiin ja Simeoniin- # Jo on hävytöntä meininkiä # -Tämän katseen jälkeen huomio kääntyi taas Aliceen-
*Jane laski katseensa katosta nyt Simeoniin sekä Alexiin* Voi teitä, olette te sitten sulosia! *Iski silmäänsä jätkille, kunnes otti jälleen pienen hörpyn pullostaan*
* Virnisti hämmentyneenä Simeonille, kohottaen kätensä tuon rinnalle. Naurahti sitten hiukan kuullessaan pojan pyynnön ja sanoi hiljaisesti kyllä. Suikkasi sitten pikaisen pusun Simeonin huulille ennenkuin nousi ketterästi pojan sylistä ylös. Vinkkasi Simeonille vielä silmäänsä ennenkuin kiersi pois sohvan takaa.
Askelsi hakemaan lähimmältä pöydältä pari pullollista tuliviskiä, myös itselleen pullon nimittäin, ja palasi Simeonin luokse. Istahtaa pehmeästi takaisin pojan syliin ja antaa toisen pulloista tuolle *
Askelsi hakemaan lähimmältä pöydältä pari pullollista tuliviskiä, myös itselleen pullon nimittäin, ja palasi Simeonin luokse. Istahtaa pehmeästi takaisin pojan syliin ja antaa toisen pulloista tuolle *
iin-u- Viestien lukumäärä : 96
Varmaan juu, mutten tiedä ketä..
* Sanoi, edelleen miettien päänsä puhki, toivoen kuitenkin, että huominen selvittäisi ajatukset. Siihen asti oli vain pähkäiltävä. *
* Sanoi, edelleen miettien päänsä puhki, toivoen kuitenkin, että huominen selvittäisi ajatukset. Siihen asti oli vain pähkäiltävä. *
# Sitten kun kaikki ovat kaatokännissä voin raahata heidät vääriin sänkyihin väärien henkilöiden kanssa. Ja sitten kun he aamulla heräävät.. Ei se olisi ehkä jo surkuhupaisaa# -Cornelia asetti päänsä lepäämään kuin koira sohvan käsinojalle ja tapitti silmät valppaina ympäristöään hautoen kaiken näköisiä suunnitelmia, saattoihan tämä olla viimeinen ilta-
Oi kiitos. *Äskeisestä moksiskaan pullon nappasi otteeseensa, jonka korkkasi pikimmiten naukatakseen hörpyllisen tuliviskiä. Kurkun poltellessa Simeon loi virnistyksen Janelle ja Cornelialle - joka näiden toimintaa ei osannut ymmärtää - sekä ennen kaikkea myös Alexille. Tämän hykerrellessä Simeon päätti esittää omilta osin keskustelun avaamiseksi kysymyksen, ihmeteltävän nopeasti hilpeäksi muuttuneella äänensävyllään:* Mehän voisimme kohta pelata muutaman kierroksen pullonpyöritystä?
Simeon- Viestien lukumäärä : 105
Jane varmaankin juo meille pullon? -Hymyili, niin hyvin kuin pystyi pään ollessa siinä asennossa kuin se oli-
Todellakin voisimme! Ja, olen odotellut sitä jo jonkun aikaa! Sitä paitsi pullohan on jo tuossa keskellä pöytää, joten eiköhän aloiteta sitten? *Jane loi hymyn kaikille Oleskeluhuoneessa olijalle vuorotellen, siirtyen istumaan lattialle ettei kaikki olisivat niin tiiviisti*
Toki, olen mukana! Kuka aloittaa? Sinäkö, Simeon, vai Jane? Vai Corn? Minäkin voin aloittaa.
* Oli lopettanut tuliviskin kittaamisen, nyt hörppi vain mehua. *
* Oli lopettanut tuliviskin kittaamisen, nyt hörppi vain mehua. *
* Näpersi oman pullonsa korkin kanssa jo ties monetta minuuttia turhautuneena, kun ei saanut sen korkkia auki. Poika vinkaisi ärtyneenä itsekseen ja painoi turhautuneena päänsä Simeonin olkapäälle.
Kohotti hetkenpäästä katseensa Simeoniin, tuon ehdottaessa PP'tä, mikä sai Alexin melkein hykertämään innosta. Kerrankin pelattaisiin kunnon pelejä *
PP'tä, mikä ettei.
Kohotti hetkenpäästä katseensa Simeoniin, tuon ehdottaessa PP'tä, mikä sai Alexin melkein hykertämään innosta. Kerrankin pelattaisiin kunnon pelejä *
PP'tä, mikä ettei.
iin-u- Viestien lukumäärä : 96
# Mehu ei pelasta sinua Alice, mehu ei pelasta sinua# -Cornelia ryhdistäytyi ja istuikin nyt suorassa, tai ainakin niin suorassa kuin Corneliamaiset ihmiset pystyivät istumaan- Aloitetaan ihmeessä. # Minua ainakin kiinnostaa kuulla salaisuuksia #
Sivu 2 / 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sivu 2 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa