[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roolipelausaihe

+4
Stacia
Jane
Kampaajatar
Big Brother
8 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:28 am

*Vastaten suudelmaan pieni hymy huulillaan, ja suudellen Jonasta oikein pitkään kunnes irrotaudutaan ja katsahti Jonakseen pieni hymy kasvoillaan.* Ja, silti jaksoit vielä tänne asti tulla. Voi että, sittenhän minä ymmärrän! *Taputti Jonasta hellästi poskelle ja kallisti päätänsä.* Toivottavasti teillä meni se ottelu todella hyvin!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:29 am

*Naurahtaa* Meni joo, voitimme. *virnistää hiukan* Sinäkin olet selvinnyt hienosti tosi pitkälle täällä talossa. Onnea siitä.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:31 am

Onnitteluni, rakkaani! *Nuori nainen antoi suukon Jonaksen otsalle, kunnes hymyili innoissaan.* Minä olen todella yllättynyt että olen pärjännyt näinkin pitkälle, koska ajattelin että olisin jo tippunut mutta aika jännittävää tämä on silti!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:32 am

Niin. *silittää naisen hiuksia* Kuule, tämä on varmaan viimeinen kerta kun pääsen tänne tulemaan... Koska kausi lähestyy loppuaan, enää pari viikkoa finaaliin.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:35 am

Joo-o, niin varmasti onkin mutta kyllä minä pärjään nyt kun tässä on enää.. PARI VIIKKOA?! Mitä onko sinne enää niin vähä aikaa? Minä ajattelin että sinne on oikeasti enemmänkin aikaa, huhhuh! No, ei ole paljon mutta pärjään kyllä sinun takiasi. *Hymyili tuolle jälleen säteilevää sekä todella valloittavaa hymyään niin kuin aina.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:36 am

*Hymyilee hiukan, painaen huulensa naisen huulia vasten* Sitten voimme olla julkisesti yhdessä, viimeinkin.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:37 am

*Vastaten suudelmaan, laittaen molemmat kädet miehen poskille ja suudellen miestä oikein antamuksella sillä tiesi ettei saanut kokea tätä suudelmaa vähään aikaan joten pitihän siitä nyt nauttia kunnes se loppui jossain vaiheessa ja nyökkäsi Jonakselle.* Niin, sano muuta. Ja, meillä tulee niin mahtava elämä - tuskin maltan odottaa!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:39 am

Niin tulee. *kuiskaa* Mutta minun pitää nyt jo lähteä. Sinun on kohdattava asuintoverisi, valitettavasti.... Toivottavasti heidän reaktiot ei ole kamalat. Nähdään finaalin jälkeen studiossa. *astelee sitten ulos salahuoneesta, yhteen mustista käytävistä*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:40 am

Hei hei rakkaani! *Antoi pienen suukon Jonaksen poskelle että huulille ennenkuin mies lähti. Jane nousi myös ylös ja huokaisi syvään kunnes asteli Sala-alueen ovelle, ja siitä oven kahvaa painaen alas, astellen sitä käytävää pitkin ja meni Oleskelutilaan.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 3 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa