[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roolipelausaihe

+4
Stacia
Jane
Kampaajatar
Big Brother
8 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 6:46 am

Vai että Lawrence Gisney.. Sukunimesi kuulostaa todella tutulta mutta en saa mieleeni mistä se on tuttu.. *Puristi hellästi miehen kättä, kunnes irrottautui hitaasti kättelystä peruutti taaksepäin istuakseen nojatuolille ja risti jalkansa naisellisesti.* Mutta, Lawrence.. Kerrohan itsestäsi ja mikä tuo sinut tänne.. *Jane kysyi ystävälliseen sävyyn ja nosti tuubitoppiaan ylöspäin, katse edelleen pysyen Lawrenissa.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Lawrence Gisney La Joulu 17, 2011 7:13 am

Elämä on tylsää..Ajattelin että big brother toisi hieman toimintaa elämään.Ja oletko kuullut Bondeista? Gisneyt ovat läheisiä sukulaisia heille. Entäs mitä sinut on tänne tuonut, Jane? *otti vieläkin rennomman asennon ja alkoi nojata kämmeniinsä.*
Lawrence Gisney
Lawrence Gisney

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 17.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 7:42 am

*Jane katsoi tuota hieman pää kalellaan, ja ehkä silmiään hieman siristäen.* Hmm.. Bondit, no onhan niistä tullut kuultua jos jonkinmoista juttua, niin Me Noidat - lehdestä kuin Päivän Profeetasta.. Eli voit vain kuvitella. *Kohautti olkiaan, kunnes huokasi syvään ja nosti tuubitoppiaan jälleen hieman ylöspäin, kunnes jälleen jatkoi selittämistään oikein mielellään.* Mutta, Beatricin tyttären tuo samoista syistä kuin Lawrencen jätkän! Ja, sen tiedän että talon ulkopuolella minua odottaa elämäni rakkaus enkä malta sinne asti että pääsen hänen luokseen! Vaikka.. olisihan tämä kiva voittaa ensin! *Katsoi nyt Lawrencea todella tarkkaavaisella katseellaan, kunnes jälleen jatkoi.* Kerro nyt kaikki itsestäsi! Ihan kaikki.
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Lawrence Gisney La Joulu 17, 2011 7:54 am

#Täysi sekopää...# noh, mistäs sitä aloittaisi. *Lawrence jäi hiljaiseksi, koska piti tilannetta aivan järjettömänä. Tuntematon nainen halusi tietää hänestä "kaiken". Lawrence oli myös osin ahdistunut tilanteesta.*
Lawrence Gisney
Lawrence Gisney

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 17.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 7:56 am

No, ei pakko.. Ajattelin vain tutustua ja tappaa aikaa tässä, mutta ei varmaan sitten.. *Jane pyöräytti silmiään kahdesti ympäri, kunnes laittoi kätensä puuskaan syliinsä ja katseli Sala-alueen seiniä todella tylsistyneen oloisena.* # No, tuli ainakin selväksi ettei ole samanlainen ihminen kuin minä, se on varma juttu se. Ja, se on myös varmaa ettei tyyppi ole oikein tutustumishaluinen. # *Jane nousi ylös nojatuolilta ja käveli ympäri sala-aluetta odottaen että Big Brother päästäisi Janen pois täältä, sillä ei kestänyt olla täällä yhtään kauempaa tuon yhden ja tylsän ihmisen kanssa.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Lawrence Gisney La Joulu 17, 2011 7:58 am

Naiset...suuttuvat kaikesta. *mutisi*. Anteeksi, en tarkoittanut loukata sinua. Toki voin kertoa itsestäni, mutta...En ole kovin tottunut tällaisiin tilanteisiin.
Lawrence Gisney
Lawrence Gisney

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 17.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 8:00 am

.. Et sinä loukannut, mistäs sinä nyt tuollaisia typeryyksiä vedit päähäsi? *Katsahti tuohon kulmiaan kohotellen, virnuillen päälle.* Ei tuollaisesta voi loukkaantua, sillä jos ei halua kertoa niin ei halua.. Ja minä ymmärrän ettet halua oikein kertoa, olen hieman.. sanoisinko sekopää ja yli-innokas.. Olen pahoillani. *Naurahti huvittuneena, mutta jatkoi edelleen kävelemistä ympäri sala-aluetta sillä ei halunnut nyt istua, koska Janella riitti nyt virtaa vaikka mihin.*

// Nii, ja täällä on sellainen sääntö että vähintään 3 rivin ropetukset :-) Että pyri sä kans tekemään sillein nii hyvin menee! (y)
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Lawrence Gisney La Joulu 17, 2011 8:11 am

Ei se mitään. Erillaisuus on rikkaus. *sanoi hieman sekavana, päättäen kuitenkin jättää tilanteen siten miten se nyt on*. #Hän ei loukkautunut...se on pääasia. Mutta tosiaan, miten tuollaisesta voi loukkaantua? Ei kai mitenkään. Se oli kai jonkinmoinen, pikainen reaktio. *Päästi nyt pitkän huokauksen. *Nyt oli aikeissa nousta, mutta pitkä istuminen oli saanut tämän jumittumaan ja tämä kaatuikin takaisin säkkituolille* perkele...*mutisi, nyt käyttäen kaikki voimansa nousuun, ylös pääsikin, hieman vain huojui venytelleen jumittuneita lihaksiaan päästäen haukotuksen*
Lawrence Gisney
Lawrence Gisney

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 17.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 8:14 am

*Katsahti tuohon hieman kummissaan, ottaen kätensä puuskasta pois ja jääden johonkin kohtaa sala-aluetta ja nojaten seinää vasten, kengän laittoi myös seinää vasten.* Tarvitsetko apua, herra Gisney? *Jane heilautti hiuksiaan taaksepäin, hymyili tuolle kaunista hymyään niin että hampaat tulivat esille. Hymyn päätteeksi puri alahuultansa hieman kunnes risti kätensä mahansa päälle, odottelemaan Big Brotherin kuulutusta oleskeluhuoneen puolelle.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Lawrence Gisney La Joulu 17, 2011 8:19 am

En en. Olen istunut liian kauan. *Naurahti*. Muuten,en halua olla liian utelias, mutta kenestä rakkaasta sinä höpiset? *Kysyi nyt, kun Lawrencen uteliaisuus oli päässyt häkistään ulos ja lähtenyt innoissaan utelemaan paljon tietoa. Lawrence nyt katsoi Janea tuon vastausta odottaen.*
Lawrence Gisney
Lawrence Gisney

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 17.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 8:21 am

*Jane alkoi virnuilemaan, kun tuo todella tuota kysyi ja tietysti Jane vastasi siihen innokkaana sillä oli oikein innoissaan että kerrankin joku kysyy häneltä asiasta eikä hän selitä siitä yötä päivää.* No, tiedät varmasti tämän huippu huispaajan.. Jonas Carryn? Varmasti tiedät.. No, hän kävi talossa yhdessä vaiheessa, ja rakastuin häneen heti ja hän minuun. Hän on minun omani, ja hän lupasi rakkautensa minulle, mutta tiedä sitten onko hänellä ollut nyt ulkomaailmassa jotain! *Kohautti olkiaan, mutta hymyili silti pirteään hymyään.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Lawrence Gisney La Joulu 17, 2011 8:26 am

Ahaa, Jonas Carry. Milloinkas hän täällä kävi ja millä asioilla? *Lawrencen uteliaisuuden nälkä oli vain kasvanut saadusta tiedosta, siksipä Lawrence jatkoi kyselyä. *Samalla kuin odotti vastausta, Lawrence tutki kiinnostuneena katseellaan huonetta, sen seiniä, lattiaa ja kattoa kääntäen sen jälkeen katseensa takaisin Janeen.*

//okei idle nyt, ku meen ihan koht puoliin saunaan :-D
Lawrence Gisney
Lawrence Gisney

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 17.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 8:32 am

*Nyökkäili tuolle hymyillen, samalla sulkien silmänsä sillä ajatteli nyt Jonasta ja hänen kasvojaan. Kunnes avasi silmänsä, ja huomaten että Lawrence katsoo Janea suoraan ja odotteli edelleen vastausta.* Ai täh? Ai siis joo.. Eikun minä toivoin jossain vaiheessa että saataisiin huispaus opetusta joltain huippu huispaajalta niin eiköhän se tullut samalla viikolla, ja sitten sain tavata tämän ihanan miehen! Ja, saimme viettää aikaa ihan kahdestaan.. Voi että niitä aikoja, toivottavasti sellaisia tulee lisää sitten! *Hymyili onnellisena, sulkien jälleen silmänsä ja laittoi kätensä ristiin.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Big Brother La Joulu 17, 2011 8:54 am

Tämä on Big Brother.

Jane, voit siirtyä oleskelutilan puolelle.

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526
Join date : 26.09.2011

http://tpbb.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane La Joulu 17, 2011 9:00 am

*Jane hymyili innoissaan ja hypähti kerran ilmaan kunnes loi Lawrenceen vielä pienen katseen ja heilautti kättään tuolle.* No, nähdään sitten taas tässä pian ehkä.. *Hymyili tuolle pirteään hymyään ja nyt ei nojaillut enää seinää vasten vaan asteli suoraan ovelle ja painoi oven kahvaa alaspäin ja asteli oleskeluhuoneen puolelle innoissaan.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Lawrence Gisney La Joulu 17, 2011 9:04 am

*säpsähti kuullessan Big brotherin kuulutuksen, mies ei ollut koskaan ennen kuullut sitä*. Jaahas, Jane, sinä taidat haluta lähteä mieluummin oleskelutilalle, kuin veljeillä minun kaltaisen luuserin kanssa, vai. Voin tietenkin tulla mukaasi, jos vain tahdot. Täällä on muutenkin kovin yksitoikkoista. Joten minä taidan tulla itsekin. *Lähti astelemaan kohti oleskelutiloja olettaen Janen tulevan myös*
Lawrence Gisney
Lawrence Gisney

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 17.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:10 am

*Jonas istuskelee sala-alueen sohvalla'

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:12 am

*Oven päästä Jane pääsee Sala-alueelle, nähden Jonaksen istumassa sohvalla ja Janella alkoi heti virrata kyyneleet silmäkulmista ja juoksi nopeasti Jonaksen vierelle istumaan, samalla halaten miestä todella tiukkaan sävyyn.* Voi, Jonas-rakas! Minulla on ollut niin ikävä sinua, varsinkin kun talossa on nyt kaks paria..
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:14 am

Hei Jane. *hymyilee hiukan väsyneesti, painaen huulensa tytön huulia vasten, kuunellen talon melua seinän takaa*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:15 am

*Vastaten Jonaksen suudelmaan hymyssä suin, ja kallisti päätänsä pienesti.* Olen muuten todella pahoillani siitä, että suutelin Keviniä silloin.. Minulla oli vain läheisyydenhalu ja tiedän että tuo oli väärin.. Todella väärin! Mutta, tiedäthän sen että rakastan vain sinua? *Katseli ruskeilla silmillään Jonasta suoraan silmiin, samalla pienesti mutristeli huuliaan.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:16 am

Ymmärän sen, elämä on sellaista. *naurahtaa hiukan* Ja läheisyydenkaipaa suljetussa tilassa on ymmärettävää... täysin.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:18 am

Se on hyvä että sinä ymmärrät. *Jane hymyili jälleen valloittavalla hymyllään, silitellen kädellään Jonaksen vasenta poskea ja kallisti päätänsä vasemmalle.* No, mitenkäs sinulla on mennyt ulkomaailmassa? Toivottavasti et ole joutunut kamalien juorujen keskelle minun takiani, sillä sitä minä en haluaisi.
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:21 am

On kyllä ollut aika paljon juoruja *virnistää* Mutta ei se mitään, kaikkea tapahtuu ja pitää vain kestää. *toteaa naurahtaen*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Jane Pe Tammi 13, 2012 10:23 am

No joo-o, se.. *Naurahti myöskin ja katsoi tuota nyt todella miettivä ilme kasvoillaan samalla alahuultansa purren ja katseli välillä seiniä kunnes katsahti taas Jonasiin.* Jonas Carry, onko sinulla jotain kerrottavaa minulle? Olet jotenkin hiljainen, tai vaikuttaa siltä kun olisi tapahtunut jotain hirveää. Haluatko kertoa minulle? *Jane laski kätensä Jonaksen poskelta tuon olkapäälle, ja katsoen Jonasta todella huolestunut ilme kasvoillaan.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  JonasCarry Pe Tammi 13, 2012 10:27 am

Olen vain vähän väsynyt. *naurahtaa, suudellen tyttöä huulille* Tulin tänne suoraan huispausottelusta, nimittäin.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelausaihe - Sivu 2 Empty Vs: Roolipelausaihe

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa