[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sviitti - Ropetukset

3 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:03 pm

*Virnistää* Ja minusta on uskomatonta että suutelen tuollaisen kaunottaren kanssa. Mutta voimme nipistää itseämme kevyesti, tarkastaaksemme onko tämä unta vai totta.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:05 pm

*Tyttö oli innoissaan, sillä Jonas oli juuri sellainen kuin Jane halusi - leikkimielinen, huumorintajuinen, komea, hauska, sekä huispaaja. Se oli ollut Janen toive jo kauan, Jane nousten jälleen istumaan ja huokaisi syvään* Okei, tehdään se. *Tyttö otti pienesti ihostaan kiinni ja nipistäen tiukasti kunnes huudahti pienesti kivusta;* Aih! Taitaa tämä olla totta eikä unta.. *Virnisti huvittuneena, nyt ensimmäistä kertaa koko talossa olon aikana tytön kauniit ja valkoiset hampaat tulivat esille virnistyksen yhteydessä*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:07 pm

*Nipistää myös itseään hitaasti* Joo, totta on. Taidamme olla tosi onnekkaita... *kietoo kätensä Janen ympärille* No, millaista elämä täällä on? Kenet noista asukaskokelaista haluaisit viralliseksi, sehän selviää sunnuntaina?

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:11 pm

*Hymyili Jonasille pienesti, kun tuo kietoi tämän lämpimään syleilyynsä, nautti minkä pystyi* No, elämä täällä on ehkä hieman tylsää koska minusta tuntuu ettei minusta oikein pidetä.. Olen ehkä liian innokas tai jotain.. Ja se on jotenkin häiritsevää, mutta nyt sain sentään jonkinlaista eloa tänne! Kiitos sinun! *Nyrpisti nenäänsä leikkisään sävyyn ja jatkoi nyt selitystään;* Ja sekä olen ehkä liian puhelias muille eikä kaikki tohdi pysyä perässäni! Mutta, Emily on tällä hetkellä ehkä se jonka haluaisin jäävän.. Emily on sellainen salaperäinen mutta todella mielenkiintoinen mimmi! Ja, en halua että Cornelia jää - liian metsätyyppiä minulle.. Hän vain puhuu kodistaan ja sammalista ja sienistä! En tiedä.. Kumma tyyppi! Ja Angelina en sen takia, koska en kestä katsoa että hän kuhertelisi Seemuksen kanssa kokoajan taukoamatta! Mutta kaikkein eniten haluan sinun jäävän tänne! *Tyttö kietoi nyt kätensä myös Jonaksen ympärille, tiukensi otettaan hieman*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:14 pm

He ovat varmaan vain kateellisia elämänasenteestasi. *sanoo pehmeästi, lipaisten kielellään tytön huulia* Mutta ainakaan et ole ollut nimeämisissä vielä, eli eivät he sinua aivan inhoa. Viime viikollakin äänestyksessä oli peräti neljä henkilöä.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:16 pm

No joo totta, olet ihan oikeassa.. Mutta olen oppinut elämään ehkä oikein, niin siksi minulla on tälläinen elämänasenne! Mutta, lupaathan ettet lähde täältä ilman että hyvästelet minut? *Katsoi Jonasia nyt todella vakavasti, ilme ei värähtänytkään. Jane ei ehkä ollut koskaan ollut näin vakavana, ei ainakaan talossa olon aikana*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:17 pm

Lupaan, herätän sinut vaikka aamulla siinä yhdentoista aikoihin, muru. *virnistää, leikitellen tytön hiuksilla hellästi* En voisi olla hyvästelemättä sinua.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:19 pm

*Katsoi tuota suoraan silmiin, pieni kyynel tipahtaen tytön silmäkulmasta* Kiitos, muru. Olet ihana! En vain voi luopua sinusta vielä, en varmaan edes huomenna! Mutta, muista se että rakastan sinua varmasti ja odotan niin kauan että pääsen luoksesi! *Janen silmäkulmista alkoi tippua nyt enemmän kyyneliä, tyttö oli samalla niin onnellinen mutta myös surullinen*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:20 pm

Ja minä odotan sinua. *suutelee tyttöä hellästi* Harmi että nyt on vasta kahdeskymmenes päivä, mutta aika menee nopeasti ja pian olen jo luonasi.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:21 pm

*Pieni hymy nousi tytön kasvoille, mutta painoi huulensa pojan huulille. Edelleen kyyneleet valuen silmäkulmista, ja meikit aivan leviten tytön kasvoille mutta se ei ollut nyt tärkeää, vaan se että sai olla Jonaksen kanssa viimeiset hetket*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:23 pm

Mutta muista sitten sinnitellä täällä ja pysyä omana itsenäsi. Lupaan olla Sunnuntaina Talk shown katsomossa, jotta näen sinut. *hymyilee tytölle lämpimästi*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:24 pm

*Irrottautuen suudelmasta, ja nyökkäsi pojalle* Minä lupaan sen sinulle, olen oma itseni niin kaikki menee hyvin niin kuin tähänkin asti! Ja, minä ikävöin varmasti sinua mutta en anna sen näkyä etten vain joudu nimetyksi itkuni takia. *Naurahti heleästi, kunnes nousi sängyltä ja meni peilin eteen katselemaan itseään* Voi ei, nämä meikit ovat ihan levinneet. *Tyttö hieman sormellaan pyyhki levinneitä meikkejään poskiltaan*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:26 pm

Näytät silti hyvältä, olivat meikit levinneet tai eivät. *virnistää* Olen tyytyväinen, että valitsin juuri sinut sviittiin kanssani. *Kaataa lisää tuliviskiä*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:28 pm

*Jane sai jotenkin nyt pyyhittyä meikkinsä pois, palaten takaisin sängylle istumaan* Mistä syystä muuten valitsit minut? Oliko se ainut syy, että minulla on ainutlaatuinen persoona vai ? Kerro mitä sinun mielessäsi pyöri, kun mietit tätä! *Tyttö otti nyt pikarin jälleen käteensä, juoden tuliviskiä mutta katse pysyi Jonasissa*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:30 pm

Ensinnäkin upea ulkonäkösi. Ja sitten tietysti se luonne, olet valloittava persoona. Halusin tutustua sinuun paremmin, ja ylitit kaikki odotukset. Olet niin upea ihminen, toista kaltaistasi ei tule *virnistää*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:33 pm

*Nyökkäsi virnuillen, punastuen selvästi poskistaan* Älä nyt, minä ihan punastun! *Tyttö laski jälleen pikarinsa pöydälle, laittaen nopeasti kätensä poskilleen* # Apua, posket ihan punaiset.. # Mutta, kerro millaista on olla kuuluisa? Ja, kaikkien naisten päiväuni! *Virnistäen huvittuneena, katsellen Jonasia jälleen suoraan silmiin* Minun päiväuniini olet kuulunut ihan siitä lähtien, kun sinusta tuli huispaaja!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:35 pm

No, siinä on varjopuolensa ja hyötynsä. *virnistää* Varjopuolia ovat esimerkiksi tosiaan se että kaduilla on vaikea kulkea joskus rauhassa väsyneinä päivinä, mutta kun olen virkeänä niin jaksaa hyvin ja silloin se kuuluu myös valopuoliin. Suurin hyöty on kuitenkin ollut se, että pääsin tapaamaan sinut.

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Big Brother Pe Marras 25, 2011 12:37 pm

* Sviitissä alkaa soida romanttinen tanssikappale;
https://www.youtube.com/v/HL8k14tXNzM


Viimeinen muokkaaja, Big Brother pvm Pe Marras 25, 2011 12:39 pm, muokattu 4 kertaa

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526
Join date : 26.09.2011

http://tpbb.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:37 pm

Äläpäs liioittele, muru! *Nyt tökkäsi tuota pienesti nenänpäähän ja virnisti* Mutta, mitä sinä näet minussa? 18-vuotias, ja aika pentu kuitenkin vielä! Minkä ikäinen sinä edes itse olet? En ole koskaan saanut siihen oikeaa tietoa! Jossain väitetään, että olet 18, jossain taas 19 ja jossain sitten 20. Joten, mikä on se oikea? *Kallisti päätänsä jälleen, söpö ilme kasvoillaan jota ehkä Jonas ei voinut olla vastustamatta*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:38 pm

*Jane kuuli tanssikappaleen alkaen soimaan, ja laittoi käden suunsa eteen* Voiih, tämä on niin ihana!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:38 pm

Olen 21. *virnistää* Ja näen sinussa upean naisen. *Nousee ylös, ja ojentaa kätensä* Tanssitaanko, kulta?

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:39 pm

*Hymyillen tuolle pienesti ja nyökkäsi* Jos vain sallit sen, kultaseni. *Tarttuipa tuon käteen, nousi ylös sängyltä ja laittoi kätensä pojan niskan taakse, katsellen tuota suoraan silmiin ja keinahdellen pienesti tanssin tahtiin*


Viimeinen muokkaaja, Jane pvm Pe Marras 25, 2011 12:40 pm, muokattu 1 kertaa
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:40 pm

*Vetää tytön lähelleen, ja ryhtyy sitten viemään tuota, ottaen varmoja tanssiaskeloita melko hitaasti, mutta selvästi harjoitellusti. Vetää samalla sieraimiinsa tytön tuoksua *

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Jane Pe Marras 25, 2011 12:42 pm

*Jane halusi selvästi sanoa jotain, mutta ei halunnut pilata unelmiensa hetkeä millään turhan jauhamisella, vaan nautti oikein - katsellen Jonasia silmiin* # Sinä olet se unelmieni mies, ethän koskaan katoa elämästäni? #
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  JonasCarry Pe Marras 25, 2011 12:42 pm

*Painaa samalla huulensa tytön huulia vasten hellästi, sivellen tuon hiuksia*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sviitti - Ropetukset - Sivu 2 Empty Vs: Sviitti - Ropetukset

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa