[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roolipeliaihe

+13
iin-u
Joey
Alice
Jeanne Jac
Phoebe
Simeon
Diana
Seemus
AxelBond
Jane
TedReamey
Alexandra.
Big Brother
17 posters

Sivu 7 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Alexandra. Ma Joulu 05, 2011 7:37 am

*Alexandra katselee ympärilleen.* Missähän Cornelia on?
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Diana Ma Joulu 05, 2011 7:38 am

* Dianakin nousi varovasti kamelin selkään, vaikka se aluksi ei tuntunut onnistuvan. Hän odotteli Stacian tavoin muita paikalle. Dianaa hermostutti, jos Simeon ei tulisikaan, ja hän joutuisi kulkemaan kamelilla ihan yksin ilman seuraa. Hän tähyili koko ajan, jospa Simeon tulisikin. *
Diana
Diana

Viestien lukumäärä : 216
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Stacia Ma Joulu 05, 2011 7:39 am

*Sipaisee hiuksiaan, tarttuen jo valmiiksi valjaisiin, joiden avulla kamelia tietysti ohjataan* Mitenköhän kovaa nämä menevät? Mietin nimittäin juuri, kuinka nopeasti pääsemme tämän lenkin läpi. *Stacia puhuu yhä ranskalaisella aksentilla, eihän hän siitä voi päästä eroon*
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Jane Ma Joulu 05, 2011 7:39 am

*Jane nopeasti juoksikin tehtäväalueelle, katsellen ympärilleen ja etsiskellen Staciaa ja "omaa" kameliaan.* Heei! *Tytön ilme kirkastui nopeasti aurinkoiseen hymyyn, juosten nopeasti Stacian sekä kamelin luokse.* Apua, uskallankohan minä tulla kyytiin! En ole koskaan ollut kamelin selässä, ja minua hieman pelottaa!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Kevin Ma Joulu 05, 2011 7:40 am

*Poika lähestyi varovasti kamelia antaen tämän haistaa kättänsä ja sitten nousi selkään hymähtäen * .. Mahtava näkymä ainakin täältä ylhäältä *Virnisti naurahtaen toisiin vilkaisten* Ja missä Jeanne ? *Vilkuili tehtävä alueen läpi katseellaan kertaalleen*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Alexandra. Ma Joulu 05, 2011 7:40 am

# Kaipa täytyy mennä yksin istuskelemaan kamelin selkään *Alexandra lähestyi kamelia varovasti ja nousi sen selkään*
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Stacia Ma Joulu 05, 2011 7:40 am

*Ojentaa Janelle kätensä* Vedän sinut kyytiin. *hymyilee* Minä voin ohjata tämän ensimmäisen kerran, niin sinä voit sitten huomenna jos haluat. Toivon todella että nämä menevät nopeaan vauhtiin... *nainen sipaisee hermostuneena hiuksiaan*
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Alexandra. Ma Joulu 05, 2011 7:42 am

*Alexandra istuu kamelin selässä katsellen ympärilleen*
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Jane Ma Joulu 05, 2011 7:43 am

*Nyökkäili hitaasti hieman hermostuneen oloisena, kunnes ojensi kätensä Stacialle ja tuon vedosta Jane olikin pian kamelin selässä.* Woou, tästä tulee niin jännittävää sekä hauskaa! Anteeksi, kun kesti.. Olin nukahtanut päiväunille, ja sitten myöhästyin täältä. *Jane katseli nyt muita, joilla ei ollut kaikki paikalla kuten Janella ja Stacialla.* # Hmh.. Missähän muut oikein ovat? #
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Stacia Ma Joulu 05, 2011 7:44 am

*Vetäisee sitten valjaista. Kameli ryhtyy etenemään hitaasti astellen, mutta vauhti alkaa sitten varmentua. Vilkaisee muita, jotka eivät kai ole vielä lähteneet liikkelle* Tämä on toisaalta aika rento viikkotehtävä. *naurahtaa* Tai no, meillä ei ainakaan ole koskaan ollut näin rentoja.
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Kevin Ma Joulu 05, 2011 7:45 am

*Kevin odotteli Jeannea istuskellessaan kamelin selässä vilkaisten Janeen nopeasti* Terve sinullekkin unikeko. *Virnisti taputtaen kamelia kaulasta varovasti*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Diana Ma Joulu 05, 2011 7:47 am

* Diana lopetti toivonsa menettäneenä tiirailun taloon päin, jospa Simeon olisikin tullut paikalle. Lopulta Diana vetäisi valjaista ja lähti Stacian ja Janen perään. Dianaa rasitti kamelin hidas käveleminen, eikä Diana halunnut suututtaakaan kamelia, joten ei viitsinyt antaa enempää vauhtia, jos se edes oli mahdollista. *
Diana
Diana

Viestien lukumäärä : 216
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Jane Ma Joulu 05, 2011 7:47 am

Ole hiljaa, Kevin! *Näytti tuolle kieltään, kunnes nappasi kiinni varovasti Stacian vyötäröltä ettei tippuisi alas.* Noo, kuule tähän viikkotehtävään saattaa vielä tulla kaikenlaisia käänteitä! En usko, että tämä on vain tälläistä kävelyä! Tai ainakin minun mielestäni se olisi siistiä, jos tulisi välillä tavalllaan erilaisia mutkia tai esteitä matkaan! *Naurahti huvittuneena, kunnes katseli muita hieman ihmetellen.* Haluatteko te suorittaa tätä viikkotehtävää? Mars matkaan jo, ystäväiset!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Kevin Ma Joulu 05, 2011 7:48 am

Voinko muka aloittaa lähdön ilman Jeannea ? * Kummastunut katse virnistäen Janelle* itseppäs jäit nukkumaan sinne ! * Naurahti katsahtaen muihin jotka eivät vielä ole lähteneet*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Alexandra. Ma Joulu 05, 2011 7:49 am

*Alexandra vetäisee kamelin valjaista ja kameli lähtee etenemään Alexandra selässään.*
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Stacia Ma Joulu 05, 2011 7:50 am

Tai sitten voitte vain yhdistää pareja! *huikkaa, ja jatkaa kamelilla eteenpäin, haukotellen syvään* Toivon myös että tähän tulee kaikkia mahdollisia käänteitä, sillä tämä uhkaa käydä piakkoin tylsäksi.
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Jane Ma Joulu 05, 2011 7:51 am

Joojoo, ala toimia nyt Kevin! Et voi olla vain paikallasi, tai me vielä epäonnistumme tässä ja sehän ei olisi tässä mukavaa! Vai, olisiko? Ja, tuo Stacian neuvo oli todella hyvä! Ehkä se toimisikin! *Katsoi tuohon Keviniin nyt typerä hymy kasvoillaan, pudistellen päätänsä.* Mutta, Stacia.. Voi että voisitpa olla täällä kauemmin kuin sen viikon! En minä halua että palaat sinne Ranskaan, tiedätkö että minulla tulee ikävä sinua!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Stacia Ma Joulu 05, 2011 7:53 am

Niin minunkin sinua, mutta sitten kun tämä on ohi, voit tulla käymään vaikka siellä ranskassa, tai minä täällä isossa-britanniassa. *naurahtaa iloisesti* Mutta vielä on pari päivää minulla jäljellä täällä, ja aion nauttia niistä täysin rinnoin.
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Kevin Ma Joulu 05, 2011 7:53 am

# .. Noh muutkin näyttävät lähtevän liikkeelle.. # * Vetäisten kamelin valjaista jolloin kameli lähti liikkeelle Kevin selässään* Kuinkakohan lujaa nämä juoksevat ? *Kysäisi sitten muilta asukkailta kiinnostuneena* Ja kauan jaksaa juosta ?
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Alexandra. Ma Joulu 05, 2011 7:53 am

*Alexandra eteni kamelinsa kanssa rauhallista vauhtia*
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Jane Ma Joulu 05, 2011 7:54 am

Se on mahtava kuulla, Stacia! Ja, minä teen niistä päivistä sinulle ikimuistoisen! Ja, minulla on myös sinulle läksiäislahja, jonka tulet saamaan torstaina minulta! Sen kautta kyllä muistat minut sekä koko Iso-Britannian Big Brotherin! *Katsahti nyt Keviniin pieni hymy kasvoillaan.* Ei edes kokeilla, en ehkä suosittele sitä!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Kevin Ma Joulu 05, 2011 7:56 am

Ehkä sinä et halua, minä haluaisin *Naurahti* Ja tajusin juuri, että olen ainut jätkä paikalla !! *Huomasi äskettäin katsoessaan muita* Olisi kiva tietää kuinka lujaa nämä juoksevat tai pystyvät kulkemaan.. Miten sanotaankaan ! * Virnisti katsahtaen kamelinsa niskaan pitäen sen myös liikkeessä, että se ei pysähtyisi*
Kevin
Kevin

Viestien lukumäärä : 278
Join date : 27.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Stacia Ma Joulu 05, 2011 7:58 am

Olemme kohta menneet puoli kilometriä. *toteaa Janelle* Eli vielä kilometri jäljellä. *Sipaisee hiuksiaan* No, pääseehän näillä ihan kohtalaisen nopeasti. *naurahtaa* Ai, lahja minulle? Ihanaa, sitten minulle jää täältä konkreettisiakin muistoja.
Stacia
Stacia

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 25.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Jane Ma Joulu 05, 2011 7:59 am

Kevin, sinä et laita siihen enempää vauhtia! Ihan oikeasti, koska muuten nämä muut kamelit ovat myös yhtä hulluja ja kohta tulee loukkaantumisia! Joten, rauhoitu please! *Janea ei oltu koskaan aikaisemmin nähty näin paniikissa, ja Jane katsoi nyt todella pelokkaalla ilmeellä Keviniä.* Kevin, ihan tosi! *Janen äänensävy kuitenkin hieman muuttui kun Stacialle sanoi jotain vastaukseksi, mutta ei kovin kuuluvasti sillä Jane oli edelleen todella pelokkaana Kevinin ehdotuksen takia.*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Alexandra. Ma Joulu 05, 2011 8:00 am

*Alexandra katselee eteenpäin väsyneenä ja etenee kamelinsa kanssa*
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipeliaihe  - Sivu 7 Empty Vs: Roolipeliaihe

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa