Oleskelutila
+8
Diana
Cornelia Kvieta
Kampaajatar
Angelina Moon
Alice
Big Brother
Lawrence Gisney
Seemus
12 posters
Sivu 13 / 43
Sivu 13 / 43 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 43
Vs: Oleskelutila
* Seemus asteli oleskelutilaan ulkoata, jossa oli ollut kuumassa suihkussa, koska oli hiukan flunssaa ja toivoi sen talttuvan sillä *
Ätsih anteeksi, etten (ätsih) päässyt tänään harjoituksiin (ätsih). Minulla on kova flunssa (ätsih) ja en voinut osallistua tehtävään. Toivotaan, että tämä (ätsih) talttuu pian.
* seemus meni hakemaan kuumaa tettä keittiöstä kja kääri sitten viltin päälleen kun istahti sohvalle *
Ätsih anteeksi, etten (ätsih) päässyt tänään harjoituksiin (ätsih). Minulla on kova flunssa (ätsih) ja en voinut osallistua tehtävään. Toivotaan, että tämä (ätsih) talttuu pian.
* seemus meni hakemaan kuumaa tettä keittiöstä kja kääri sitten viltin päälleen kun istahti sohvalle *
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
Tämä on Big Brother.
Olette nimenneet häätöäänestykseen seuraavat henkilöt....
DIANA!
Ja....
CORNELIA!
Jompikumpi häädetään ensi sunnuntaina.
Olette nimenneet häätöäänestykseen seuraavat henkilöt....
DIANA!
Ja....
CORNELIA!
Jompikumpi häädetään ensi sunnuntaina.
*Jane kohautti olkiaan vain Big Brotherin kuulutukselle ja nyt kun Kevin oli kävellyt pois Janen luota Jane tunsi rinnassaan pienen pistoksen. Jane laittoi kätensä puuskaan, ja katsoi nyt todella tuimaan sävyyn ensin Keviniä, sitten Angelinaa ja lopuksi Alicea joka oli jo astellut makuuhuone kakkosen puolelle. Jane halusi vain nukahtaa tähän, mutta tiesi ettei se ollut mahdollista joten laittoi makoilemaan lattialle samalla silmät sulkien.*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
*Kurkkasi sohvan selkänojan ylitse Janeen* Nukutko jo Jane ? *Virnisti*
* Virnuili hetken itsekseen laittaen sohvalle makuute tuijotellen kattoon ristien kätensä niskansa taakse*
* Virnuili hetken itsekseen laittaen sohvalle makuute tuijotellen kattoon ristien kätensä niskansa taakse*
Kevin- Viestien lukumäärä : 278
JAne onko kaikki (ätsih) hyvin?
* Seemus kysyi niiskauttaen nenäänsä *
* Sitten sanoen : "Jaa että Corn ja Diana. Harmia, he ovat mukavan oloisia. " *
# Vaikka Corn onkin outo..
* Seemus kysyi niiskauttaen nenäänsä *
* Sitten sanoen : "Jaa että Corn ja Diana. Harmia, he ovat mukavan oloisia. " *
# Vaikka Corn onkin outo..
Mitäs sinä luulet, Kevin? En minä tähän jää, koska minä haluan oikeasti nyt jotain toimintaa.. Joo, tiedän on myöhä mutta haluan silti! *Jane huuteli Kevinille huvittuneeseen sävyyn takaisin, kunnes nousi ylös lattialta ja hyppelehti sohvan luokse. Jane istahti suoraan Kevinin vatsan päälle, kallistaen päätänsä tuolle iloisena.* Ja, totta kai on Seemus.. Ei mikään vaivaa minua.. # Tai no, ehkä jokin mutta en jaksa miettiä sitä.#
Sinä taidat siis nukkua istuvaltesi, kävelit unissasi siihenkin, eikö ? *Virnisti nostaen kätensä niskansa alta kutittaen Janea kyljistä, koska oli tajunnut tytön kutiavan helposti jo alkuillasta* # Diudiudiu# Ja terve Seemus.
*Jane sätki kutituksen takia Kevinin vatsan päällä kun istui ja naureskeli kovaan ääneen kunnes tarrasi molemmilla käsillään tuon käsiin ja laittoi ne takaisin alas.* Älähän jätkä yritä kutittaa minua, siinä sinä et tule onnistumaan.. Tai no, olet jo onnistunut jopa kaksi kertaa mutta kuitenkin sinä et kutita minua! *Nyrpisti nenäänsä tuolle, kunnes painoi päänsä tuon rintalihaksien päälle ja sulki silmänsä.* Tähän minä voisin jäädä nukkumaan, mitäs sanot?
Kutitin jo. *Virnisti*
Ja miten voisin estää sinua jäämästä edes siihen, koska olen tavallaan jumissa ?
...Joteen, en voi sanoa siihen mitään muutakuin, että jää jos haluat. *Naurahti*
Ja miten voisin estää sinua jäämästä edes siihen, koska olen tavallaan jumissa ?
...Joteen, en voi sanoa siihen mitään muutakuin, että jää jos haluat. *Naurahti*
*Jane nousi nyt istuma-asentoon ja katsoi Keviniä suoraan silmiin mutristellen huuliaan hieman vihjailevaan sävyyn. Kallistaen samalla päätänsä, ja katsahtaen myös Seemusta että tajuaisiko tuo edes vinkata Kevinille jotain, mitä Jane todella halusi.* Voi, kun ette ymmärrä taas mitään.. *Jane pyöräytti silmiään, nousi ylös Kevinin vatsan päältä ja asteli ulko-ovelle kunnes laittoi jalkoihinsa mustat saappaat, ja otti valkoisen takkinsa ja asteli ulko-ovesta Ulkotiloihin.*
Mitä tajua ? Jane ! * Nousi istumaan ja vilkaisi Janen perään vähän hämmentyneenä*
# Nyt meni ohi... Ja pahasti #
*Katsahti sitten Seemukseen toinen silmäkulma koholla* .. Tajusitko ?
# Nyt meni ohi... Ja pahasti #
*Katsahti sitten Seemukseen toinen silmäkulma koholla* .. Tajusitko ?
* Seemus katsoi hölmistyneenä Janeen *
Täh? En tajunnut nyt yhtään mitään. Lähtisin hänen peräänsä, ellen minä olisi nuhainen ja kovin väsynyt. Menen nukkumaan öitä. Ei hän kuitenkaan täältä kauas pääse. Mutta luulen, että hän halua sinulta... öh... miten sen nyt sanoisi. Munaa kenties.
* Seemus asteli nyt nukkumaan. Perään huuteli vielä kevinille hyvän yön toivotukset ja sitten sulki makuuhuoneen oven *
Täh? En tajunnut nyt yhtään mitään. Lähtisin hänen peräänsä, ellen minä olisi nuhainen ja kovin väsynyt. Menen nukkumaan öitä. Ei hän kuitenkaan täältä kauas pääse. Mutta luulen, että hän halua sinulta... öh... miten sen nyt sanoisi. Munaa kenties.
* Seemus asteli nyt nukkumaan. Perään huuteli vielä kevinille hyvän yön toivotukset ja sitten sulki makuuhuoneen oven *
* Tänäänpä olikin herännyt aikaisin, ja nytpä asteli pyyhe päällä suihkuun. Suihkusta tultuaan nainen kipaisi vaihtamassa päälleen ohuen, väriltään sinisen, avonaisen pitkähihaisen paidan, ja farkut - yllätys yllätys. Hiukset kun oli kuivannut, kiepsautti nainen ne vielä poninhännälle. Asteli sitten takaisin oleskeluhuoneeseen, kuitenkin kääntyen, ja astellen keittiöön, jossa kävi pikaisesti syömässä, jonka jälkeeen tuli takaisin oleskelutilaan, ja istahti sohvalle kurpitsamehupikari kädessään. *
# Toivottavasti kukaan muu kuin Angelina ei saa tietää siitä.. Onhan se ihan selvää, että Jane on kiintynyt Keviniin, ja toisinpäin, joten pitäisi kai vain unohtaa koko tyyppi. #
# Toivottavasti kukaan muu kuin Angelina ei saa tietää siitä.. Onhan se ihan selvää, että Jane on kiintynyt Keviniin, ja toisinpäin, joten pitäisi kai vain unohtaa koko tyyppi. #
Alice- Viestien lukumäärä : 544
- Nainen hiippaili suihkuun alicen mukana -
- Kun suihkusta oli saavuttu nainen puki päällensä tummanvihreät
leginssit, mustat farkkusortsit ja löysän harmaan paidan. -
- Kun angelina asteli oleskelutilaan, hän kampasi
suklaanruskeita hiuksiaan jossa oli edelleen tummansinisiä raitoja. -
Huomentaa! - nainen hihkaisi aurinkoisesti, kaikille ketkä
nyt majailivat oleskelutilassa -
- Kun suihkusta oli saavuttu nainen puki päällensä tummanvihreät
leginssit, mustat farkkusortsit ja löysän harmaan paidan. -
- Kun angelina asteli oleskelutilaan, hän kampasi
suklaanruskeita hiuksiaan jossa oli edelleen tummansinisiä raitoja. -
Huomentaa! - nainen hihkaisi aurinkoisesti, kaikille ketkä
nyt majailivat oleskelutilassa -
Angelina Moon- Viestien lukumäärä : 181
Huomenta, Angelina. Nukuitko hyvin? Mitä eilen tapahtui, kun olin lähtenyt? Ja ketkä ovat häätöäänestyksessä?
* Tervehti naista ystävällisesti hymyillen, alkaen sitten kyselemään pientä kysymyslintanjaansa, jotka halusi kysyä. *
* Tervehti naista ystävällisesti hymyillen, alkaen sitten kyselemään pientä kysymyslintanjaansa, jotka halusi kysyä. *
Mh.. nukuinhyan minä hyvin. - Nainen virnisti, ojennellen väsyneenä käsiään -
Jaa-a. Diana ja Cornelia ovat häätöäänestyksessä. # ei mikäään ihme #
ja ja.. muistaakseni Kevin ja Jane taisivat mennä kahdestaan
ulos. - Nainen viittaasi kädellään ovia -
Jaa-a. Diana ja Cornelia ovat häätöäänestyksessä. # ei mikäään ihme #
ja ja.. muistaakseni Kevin ja Jane taisivat mennä kahdestaan
ulos. - Nainen viittaasi kädellään ovia -
Aa, selvä. Minäkin nukuin ihan hyvin. Harmi kun Diana ja Corn ovat häätöäänestyksessä. En haluaisi kummankaan putoavan. Ja jotan sellaista minä arvelinkin.. No, mitäs siitä sitten, elämä jatkuu, maailma on täynnä miehiä ja sellaista..
* Sanoi aluksi hymyillen, sitten tunsi mustasukkaisuuden pistoksen rinnassaan, kun kuuli öäöäöä 'uutiset' Janesta ja Kevinistä. Otti pikarinsa käteen, ja hörppädärppäs juomaansa. *
* Sanoi aluksi hymyillen, sitten tunsi mustasukkaisuuden pistoksen rinnassaan, kun kuuli öäöäöä 'uutiset' Janesta ja Kevinistä. Otti pikarinsa käteen, ja hörppädärppäs juomaansa. *
- Nainen palasi keittiöstä Alicen viereen taputtaen tuota
olkapäälle.-
Älä murehdi siitä Kevin ja Jane jutusta.
- Sanoi lohduttaen -
Sinun täytyy vain yrittää valloittaa Kevinin sydän.
Ehkei se helppoa ole mutta silti. - Virnisti Alicelle huolettomasti -
olkapäälle.-
Älä murehdi siitä Kevin ja Jane jutusta.
- Sanoi lohduttaen -
Sinun täytyy vain yrittää valloittaa Kevinin sydän.
Ehkei se helppoa ole mutta silti. - Virnisti Alicelle huolettomasti -
Enpä tiedä. Minusta näyttää siltä, että Kevin pitää Janesta yhtä paljon, joten jos vain en mene siihen väliin ja pilaa kaikkea. Ja Jane on ystäväni, en halua pilata ystävyyssuhteita hänen kanssaan jonkun miehen takia, joka ei edes välttämättä pidä minusta. Mutta kiitos kuitenkin luottamuksesta.
* Hymyili naiselle kiitokseksi. *
* Hymyili naiselle kiitokseksi. *
* Seemus asteli sisään oleskelutilaan makuuhuone ykkösestä, ja meni suoraa päätä keittiöön tekemään itselleen aamupalaa, eli teetä ja paahtoleipää. *
Huomenta kaikki. * Seemus puhui nuhaisesti *
Miten nukuitte? * Aivasti *
Huomenta kaikki. * Seemus puhui nuhaisesti *
Miten nukuitte? * Aivasti *
Huomenta. Ihan hyvin nukuin, Seemus.
* Kuunteli sitten aamuisen kuulutuksen, joka koski häntä itseään. *
Vai niin. Päiväkirjahuone kutsuu.
* Virnisti, nousi sohvalta, laskien pikarin pöydälle, ja astellen päiväkirjahuoneeseen. *
* Kuunteli sitten aamuisen kuulutuksen, joka koski häntä itseään. *
Vai niin. Päiväkirjahuone kutsuu.
* Virnisti, nousi sohvalta, laskien pikarin pöydälle, ja astellen päiväkirjahuoneeseen. *
Ai nytkö vasta se lämmin vesi alökoi virrata? * Hatsiuh * No minä menen sitten suihkuun. Tuletkos kanssani ang? * Ätsihu * *Vink vink *
* Seemus kuitenkin nappasi naulakosta pyyhkeensä ja lähti kohti sduihkuja *
* Seemus kuitenkin nappasi naulakosta pyyhkeensä ja lähti kohti sduihkuja *
- Nainen riensi Seemuksen luokse kietoen kätensä tuon
ympärille, suukottaen tuoka poskelle -
Huomenta rakas. - sanoi lempeästi -
Voi kulta.. sinähän ole flunssassa. - katsoi tuota säälivänä -
ympärille, suukottaen tuoka poskelle -
Huomenta rakas. - sanoi lempeästi -
Voi kulta.. sinähän ole flunssassa. - katsoi tuota säälivänä -