Oleskelutila
+14
Alice
Andrea
iin-u
Seemus
Diana
AxelBond
JonasCarry
Simeon
Jeanne Jac
TedReamey
Alexandra.
Phoebe
Jane
Big Brother
18 posters
Sivu 3 / 40
Sivu 3 / 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Vs: Oleskelutila
# Mikäköhän on palju, en tiedä näistä nykynuorten slangisanoista mitään, nojaa ... # * asteli sitten ovesta ulos *
TedReamey- Viestien lukumäärä : 123
Etpäs varaa, älä yritä Simeon! *Jane oli edelleen lemmenjuoman hurmioissa, kunnes juoksi nopeasti Simeonin perään ja siitä ulos*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
*Tyttö kipittää ulos kohti paljua mustat bikinit päällään. Hänen hiuksensa ovat siistillä ponnarilla. Tyttö ryntää istuskelemaan paljuun hymyillen*
Alexandra.- Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 25
* Phoebe oli vähäksi aikaa jäätynyt paikoilleen, katseli muita hämmentyneenä tapahtumien kulkiessa liiankin aktiivisesti. * Olen Phoebe Carter, öäää.. * Phoebe tuhisi jälkijunassa, astellen muiden perässä ulos. *
* taloon takaisin asteli, istahti sohvalle, katsellen ovea, josta tupsahti kaikki Big Brother (BB) - asukkaat, mutristi huuliaan *
* Ovi avautui ja noin 25-vuotias miekkonen asteli sisään. Axel katseli oleskelutiloissa olevia ihmisiä tummanruskeilla silmillään. * Hei kaikki, olen Axel Bond. * Heilautti kättään asukeille. *
AxelBond- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 38
Ahh .. terve Axel * mies oli ainoa huoneessa, istuskeli sohvalla, ulkonäön perusteella miestä voisi luulla 35- vuotiaaksi* .. Minä olen ted Reamey, mukava tutustua .. * ojensi kättä *
*Jane asteli Ulkotiloista, ja tytön katse jäi suoraan tuijottamaan uutta asukasta - Axelia. Jane asteli Axelin luokse ainoastaan bikinit ja pyyhe vartalonsa ympärillä. Avasi viimein suunsa ja hymyili pojalle nättiä hymyään* Olen Jane Beatric, kukas sinä olet?
* Ovelta asteli punahiuksinen, 19-vuotias ujo tyttö. Hän itse ei ollut kovin puhelias. Suurimman osan lähdettyä tyttö uskaltautui tulla istumaan sohvalle. Tyttö - tai tarkemmin ottaen nainen - näytti ikäistään nuoremmalta ja oli nimeltään Diana. Diana katseli jäänsinisillä silmillään nyt tarkemmin paikkaa arvioiden. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
* Vastasi miehen kättelyyn, katsahti tyttöä ja riensi kättelemään. * Olen Axel, Axel Bond.
* katsahti viereensä, tai ainakin lähelle, istahtanutta naista. Nyt kun silmät tulivat esillä, Reamey tuijotti tyttöä keltaisilla silmillä, lausahtaen: * .. Päivää, kukas te olette? Olen Ted Reamey.
* Diana siirsi häkeltyneenä katseensa Tediin, tyttö ei ollut tottunut siihen, että heti kättelyssä hänen luokseen tullaan esittäytymään. *
Olen Diana.. Diana Alonson..
Olen Diana.. Diana Alonson..
*Simeon asteli pihamaalta pyyhe lanteillaan sisälle, pojan vaatevarustuksesta päätellen tämä oli käynyt visiteeraamassa paljussa.*
*Katse osui Axeliin ja siitä siirtyi punahiuksiseen Dianaan, näille molemmille kättäänsä heilautti ja kovaäänisesti tervehdyksensä lausui.* Hei te kaksi, keitä olette? *Tämän jälkeen poika sipaisi vaaleita otsahiuksiaan syrjemmälle ja riensi istumaan sohvan täytteeksi.*
*Katse osui Axeliin ja siitä siirtyi punahiuksiseen Dianaan, näille molemmille kättäänsä heilautti ja kovaäänisesti tervehdyksensä lausui.* Hei te kaksi, keitä olette? *Tämän jälkeen poika sipaisi vaaleita otsahiuksiaan syrjemmälle ja riensi istumaan sohvan täytteeksi.*
Simeon- Viestien lukumäärä : 105
Tämä on Big Brother.
Asukkaat, varastohuone on nyt auki. Samoin makuuhuoneet ovat käytössänne. Makuuhuoneet on eroteltu niin, että:
Makuuhuoneessa 1 nukkuvat henkilöt:
Joey, Jane , Ted, Diana, Simeon, Seemus, Andrea, Louisa.
Makuhuoneessa 2 nukkuvat henkilöt:
Axel, Phoebe, Antony, Finella, Jeanne, Verity, Alexandra.
* Varastohuoneessa on jokamaunrakeita, toffeeta, salmiakkia.... Kaikkea mahdollista herkkua*
Asukkaat, varastohuone on nyt auki. Samoin makuuhuoneet ovat käytössänne. Makuuhuoneet on eroteltu niin, että:
Makuuhuoneessa 1 nukkuvat henkilöt:
Joey, Jane , Ted, Diana, Simeon, Seemus, Andrea, Louisa.
Makuhuoneessa 2 nukkuvat henkilöt:
Axel, Phoebe, Antony, Finella, Jeanne, Verity, Alexandra.
* Varastohuoneessa on jokamaunrakeita, toffeeta, salmiakkia.... Kaikkea mahdollista herkkua*
* Dianan katse osui pyyhepoikaan, ja katse oli entistä yllättyneempi. Hänen näkökulmastaan muiden jatkuva tutustumishalu oli erittäin höperöä. *
Noh, minä olen Diana Alonson..
* Hänen lauseensa keskeytyi kuulutuksen kuuluessa, jota Diana kuunteli tarkkaavaisesti. Pian Dianalle selvisikin, että hän nukkuu makuuhuoneessa yksi. *
Noh, minä olen Diana Alonson..
* Hänen lauseensa keskeytyi kuulutuksen kuuluessa, jota Diana kuunteli tarkkaavaisesti. Pian Dianalle selvisikin, että hän nukkuu makuuhuoneessa yksi. *
Selvä, Diana.. *Poika avasi suunsa venyvään haukotukseen eikä nähnyt edes vaivaa peittääkseen sitä, vaan taputteli äkillisen väsymyksen koittaessa reisiään.*
Jaa'a, voisin hyödyntää tämän ja painua jo näinkin ajoissa makuuhuonee puolelle. *Tiedoitti kuin asia jotain olisi kiinnostanut, poika lähinnä mumisi tuon itseään varten ja nousi vetreästi sohvalta.*
*Vielä nopeat silmäykset loi kaikkiin läsnäoleviin asukkaisiin, kuin yrittäen painaa kasvokuvilta heidän nimensä mieleensä, heti tämän jälkeen Simeon kääntyi makuusaleja kohden ja lähti askeltamaan keveästi niiden puolelle.*
Jaa'a, voisin hyödyntää tämän ja painua jo näinkin ajoissa makuuhuonee puolelle. *Tiedoitti kuin asia jotain olisi kiinnostanut, poika lähinnä mumisi tuon itseään varten ja nousi vetreästi sohvalta.*
*Vielä nopeat silmäykset loi kaikkiin läsnäoleviin asukkaisiin, kuin yrittäen painaa kasvokuvilta heidän nimensä mieleensä, heti tämän jälkeen Simeon kääntyi makuusaleja kohden ja lähti askeltamaan keveästi niiden puolelle.*
Simeon- Viestien lukumäärä : 105
Olen Axel Bond.
* Phoebs ei ollutkaan vaihdellut vaatteitaan vaan oli juuttunut tarkastelemaan jotakin jännittävän näköistä taulua. Porukkaa oli virrannut jo sisälle, ja kun tyttö lopulta kuuli varastohuoneen avautumisesta ja että hän nukkuisi makuuhuoneessa 2, hän hyppelehti varastohuoneeseen ja kiljaisi lähes ilahtuneena. *
- Karkkia!
* Phoeben naamalle levisi hymy kun hän nappasi pussin jokamaunrakeita kouraansa ja askelsi pois varastosta. *
- Karkkia!
* Phoeben naamalle levisi hymy kun hän nappasi pussin jokamaunrakeita kouraansa ja askelsi pois varastosta. *
*Jane katsahti uusiin asukkaisiin, nyökäten noille kunnes lähti makuuhuone 1:n puolelle vaihtamaan päälle jotain rennompaa - valkoinen t-paita sekä mustat löysät housut kunnes tyttö asteli takaisin oleskeluhuoneen puolelle* No, mitäs keksisimme tänään? Totuutta ja tehtävää kenties? *Katsoi muita nyt todella salaperäinen ilme kasvoillaan*
*Tyttö kuitenkin nopeasti juoksi Phoeben luokse hymyillen* Karkkia? Mahtavaa, tätä on odotettu! Onkohan siellä suklaasammakoita? Ne ovat niiin hyviä! Mutta mutta.. Ollaanko nyt Totuutta ja Tehtävää? *Nappasi Phoebelta nyt joitakin herkkuja, lähti viemään niitä muiden luokse ja katseli kaikkia vuorotellen* Vai mennäänkö jo nyt nukkumaan? Ei kai nyt vielä!
* Diana ei sanonut mitään, vaan lähti hiippailemaan kohti makuuhuone 1 tä Simeonin perään. Hän halusi välttyä Janen hulluilta suunnitelmilta. Tyttö yritti päästä makuuhuoneelle asti ilman, että kukaan huomauttaisi mitään. *
* Miekkonen asteli makuuhuone 2:seen lösähti sängylleen ja painoi silmänsä kiinni. *
... Jaa, ei sitten. Mennään vain nukkumaan, jos se on teistä mukavaa! *Tyttö oli hieman pettynyt, mutta lähti makuuhuone 1:n puolelle, vaihtoi yöpukunsa päälle kunnes meni lämpimän peiton alle, samalla sulkien silmänsä* # Ehkei olisi pitänyt tulla tänne sittenkään ... #
* Mies palasi makuusali 1 aikasin aamulla, istumaan sohvalle *
Sivu 3 / 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Sivu 3 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa