Oleskelutila
+14
Alice
Andrea
iin-u
Seemus
Diana
AxelBond
JonasCarry
Simeon
Jeanne Jac
TedReamey
Alexandra.
Phoebe
Jane
Big Brother
18 posters
Sivu 8 / 40
Sivu 8 / 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Vs: Oleskelutila
* Seemus Asteli noiden perässä makuuhuoneeseensa * Ai sinäkin nukut täällä? *Kysyi Andrealta* Minä nukun tuolla nurkkauksessa. *Osoitti sänkyä tuolla peränurkassa* En ole muuten huomannut sinua ministeriössä aiemmin. * Osoittaen kommentin Andrealle*
Mitä muuten sinä Jane teit työksesi? * Kysyi uteliaana*
Mitä muuten sinä Jane teit työksesi? * Kysyi uteliaana*
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
* Hymyili syvään, mutta hyvin nopeasti, vastasi siis sillä Alexin hymyyn, mutta käänsi nopeasti katseensa matkalaukkuunsa ja kiskaisi sen peräänsä, kun asteli makuusaliin yksi. *
Andrea- Viestien lukumäärä : 9
* Kun laski laukkunsa maahan oman sänkynsä viereen, sitten puuskahti hyvin hiljaa ja korjasi kasvonsa ylitietoiseen hymyyn, kun käänsi katseensa Seemukseen. * Hienoa, minä nukun tässä. * Andrean peti oli siis toisella puolella huonetta, missä Seemuksen oli. * Aivan, en minäkään sinua, oletko aivan varma, että työskentelet oikeassa ministeriössä, herra.. McSlyther? * Andrea korjasi herran sukunimenkin hienosti ja nopeasti kysymyksensä perään. *
Minä menen jo makuusalin puolelle.. * Diana sanoi haukotellen. Hän nousi unisena sohvalta, ja meni muutaman muun perässä makuusali 1 teen. *
Diana- Viestien lukumäärä : 216
* Askeltaa takaisin sohvalle istumaan, jolla nostaa jalkansa taas koukkuun rintaansa vasten. Asetteli sitten huppuaan paremmin ja vilkaisi ympärilleen hiljaisena, kun muut eivät keskustelleet. Alkoi näpertämään lukuisia ranne nauhojaan tylsityneenä ja silloin tällöin hyräili jotain tunnettua kohtalottarien vanhoja kappaleita, jotka tämän lapsuudesta olivat mieleen jääneet *
Sujuuko sulta tanssi hevoskotkan lailla, Nananana.... hmmmhmhmmlalalhmmala.
----- //enviitituplapostata//------
* Vietettyään iltaa tarpeekseen oleskelutilassa suuntaa väsyneet askeleensa makuusali kahden suuntaan. Huikkaa vielä muille hyvät yöt ennenkuin katoaa makuusaliin*
Sujuuko sulta tanssi hevoskotkan lailla, Nananana.... hmmmhmhmmlalalhmmala.
----- //enviitituplapostata//------
* Vietettyään iltaa tarpeekseen oleskelutilassa suuntaa väsyneet askeleensa makuusali kahden suuntaan. Huikkaa vielä muille hyvät yöt ennenkuin katoaa makuusaliin*
iin-u- Viestien lukumäärä : 96
- Oli vastannut alexille kun oli itsekkin häippässyt nukkumaan. Andrealle oli kuitenkin sanonut ennen sitä silloin illalla, että kyllähän minä vain olen siellä töissä. Nyt minulla ei ole todisteita mukana, kun niitä ei saanut ottaa mukaan, mutta voin todistaa ne kyllä.
Seemus- Viestien lukumäärä : 293
Ikä : 43
Tämä on Big Brother.
Hyvää huomenta. Suihkusta tulee nyt lämmintä vettä.
Tällä viikolla ei ole immuniteettikilpailua. Viikkotehtävänne suoritus jatkuu tänään illalla kello kahdeksan.
Hyvää huomenta. Suihkusta tulee nyt lämmintä vettä.
Tällä viikolla ei ole immuniteettikilpailua. Viikkotehtävänne suoritus jatkuu tänään illalla kello kahdeksan.
* Saapui pois makuusalista - näin kolmen aikaan iltapäivällä - ja oli juuri herännyt. Pojan jalassa olivat collegehousut joilla tämä oli nukkunut ja puoliksi auki oleva vaaleanpunainen huppari.
Istahtaa rennosti sohvalle ja kallistaa päätään taaksepäin väsyneenä, niin että pojan aiemmin päässä ollut huppu valahti pois, paljastaen sotkuiset vaaleat hiukset. *
# Olisin mielelläni nukkunut .... kokopäivän. #
Istahtaa rennosti sohvalle ja kallistaa päätään taaksepäin väsyneenä, niin että pojan aiemmin päässä ollut huppu valahti pois, paljastaen sotkuiset vaaleat hiukset. *
# Olisin mielelläni nukkunut .... kokopäivän. #
iin-u- Viestien lukumäärä : 96
Tämä on Big Brother.
Valmistautukaa henkisesti, sillä suoritatte huomenna nimeämiset.
Valmistautukaa henkisesti, sillä suoritatte huomenna nimeämiset.
Tämä on Big Brother.
Viikkotehtävänne suoritus jatkuu kello kuusi, vaikka aiemmin toisin ilmoitettiin.
Viikkotehtävänne suoritus jatkuu kello kuusi, vaikka aiemmin toisin ilmoitettiin.
* Diana asteli virkeänä makuusali ensimmäisestä päällään turkoosi toppi ja farkut (eri farkut kuin eilen) . Hän istahti sohvalle, ja ryhtyi mietiskelemään mahdollisia henkilöitä, jotka voisi nimetä. Päätös oli vaikea, tyttöhän ei vielä tuntenut muita kunnolla ja kukapa keksisi jotain nimeämisen arvoista heti kättelyssä? Diana mietti samalla taas lohikäärmejuttuja nopeasti todeten, että haasteeseen on vielä runsaasti aikaa. *
# Ehdin miettimään asiaa myöhemminkin päivällä, nyt keskityn yhteen asiaan kerrallaan, nimeämiset ensin, sehän on jo huomenna.. Vaikea päättää, kaikki ovat ihan mukavia. #
* Diana asteli lähimmän peilin(?) eteen, ja alkoi peilailla itseään siitä. Hän halusi tietää, näyttikö siedettävältä. Tyttö oli tuhlannut aamulla vartin ulkonäkönsä eteen, ja tuli siihen tulokseen, että näytti ihan siedettävältä. Hän palasi takaisin sohvalle istumaan. Kuulutuksen kuuluessa Diana säpsähti, koska hänellä oli nyt aikaa kaksi tuntia vähemmän. *
# Hittolainen.. Ehkäpä kannattaa miettiä nimeämistä vasta sitten, kun olen suorittanut tehtävän.. Toivottavasti yhtenä kappaleena. Hrr.. #
# Ehdin miettimään asiaa myöhemminkin päivällä, nyt keskityn yhteen asiaan kerrallaan, nimeämiset ensin, sehän on jo huomenna.. Vaikea päättää, kaikki ovat ihan mukavia. #
* Diana asteli lähimmän peilin(?) eteen, ja alkoi peilailla itseään siitä. Hän halusi tietää, näyttikö siedettävältä. Tyttö oli tuhlannut aamulla vartin ulkonäkönsä eteen, ja tuli siihen tulokseen, että näytti ihan siedettävältä. Hän palasi takaisin sohvalle istumaan. Kuulutuksen kuuluessa Diana säpsähti, koska hänellä oli nyt aikaa kaksi tuntia vähemmän. *
# Hittolainen.. Ehkäpä kannattaa miettiä nimeämistä vasta sitten, kun olen suorittanut tehtävän.. Toivottavasti yhtenä kappaleena. Hrr.. #
Diana- Viestien lukumäärä : 216
* Phoebe oli harkinnut pitkään jo yhtä tiettyä asiaa, ja hän askelsi ovelle josta oli parisen päivää sitteen taloon tullut. Kovaan ääneen ilmoittikin. *
- Olen päättänyt keskeyttää pelin tähän.
* Tyttö raapi takaraivoaan, kunnes ovi avautui ja tyttö askelsi ulos mitään sanomatta. *
// Syy tähän on sitten se, että IRL on pikkasen hankaluuksia eikä aikaa löydy tähän.. Mutta saatte arvuutella miksi Phoebs keskeytti.
- Olen päättänyt keskeyttää pelin tähän.
* Tyttö raapi takaraivoaan, kunnes ovi avautui ja tyttö askelsi ulos mitään sanomatta. *
// Syy tähän on sitten se, että IRL on pikkasen hankaluuksia eikä aikaa löydy tähän.. Mutta saatte arvuutella miksi Phoebs keskeytti.
* Mies asteli oleskelutilaan, hyräili yhä jästihittejä, kallistaen pääntään, istahti sohvalle, katsahtaen paikallaolevia *
# Norjalainen röpelöniska, pitääpä alkaa taas kehiterllä stradegiaa.
# Norjalainen röpelöniska, pitääpä alkaa taas kehiterllä stradegiaa.
TedReamey- Viestien lukumäärä : 123
.. Hmmh.. ?
* katsahti sulkeutuneeseen(?) oveen, kurtistaen kulmiaan, höristäen korviaan *
# Jos en väärin kuullut, joku lähti, kukakohan? .. Nojaa ..
* katsahti sulkeutuneeseen(?) oveen, kurtistaen kulmiaan, höristäen korviaan *
# Jos en väärin kuullut, joku lähti, kukakohan? .. Nojaa ..
Tämä on Big Brother.
Phoebe on poistunut talosta vapaaehtoisesti henkilökohtaisista syistä. Tänään saapuu uusi asukas hänen tilalleen.
Phoebe on poistunut talosta vapaaehtoisesti henkilökohtaisista syistä. Tänään saapuu uusi asukas hänen tilalleen.
# Ahh ... Phoebe CArter .. se oon se, hmm ... tjaa, #
* heitti toisen jalkansa toisen päälle naisellisesti, katsellen tyhjää tilaa, otsa taas kurtussa *
* heitti toisen jalkansa toisen päälle naisellisesti, katsellen tyhjää tilaa, otsa taas kurtussa *
*Talon ovet avautuivat, ja sisään asteli nuori nainen, hieman jännittyneenä. Nainen oli 20 - vuotias, ja ruskeahiuksinen. Nainen avasi suunsa heti, kun hänen takanaan oleva ovi oli sulkeutunut, ilmoittaakseen tulonsa*
Hei, olen Alice, ja tulen Phoeben tilalle, joka lähti talosta henkilökohtaisista syistä, niinkuin hän varmaan sanoikin.
*Tyttö asteli istumaan sohvalle*
Hei, olen Alice, ja tulen Phoeben tilalle, joka lähti talosta henkilökohtaisista syistä, niinkuin hän varmaan sanoikin.
*Tyttö asteli istumaan sohvalle*
Alice- Viestien lukumäärä : 544
Ahh, tervetuloa.. Muut ovat kaiketi viellä nukkumassa, älä ihmettele .. Olen Ted Reamey
* Ojensi ystävällisesti kättään tytölle, mies näytti kolmekymppiseltä *
* Ojensi ystävällisesti kättään tytölle, mies näytti kolmekymppiseltä *
*Kätteli kätensä ojentavaa miestä, esittäytyen*
Hei, Ted, olen Alice Brown. Mietinkin, miksi täällä on niin hiljaista.
Hei, Ted, olen Alice Brown. Mietinkin, miksi täällä on niin hiljaista.
* arvioi katseellaan tyttöä, sitten lausahtaen *
.. Sinulle ei olla taidettu kertoa mitä meillä on viikkotehtävänä? .. Nohh, tänään jossain vaiheessa, infoirmoitiin että kuudelta, menemme "tappelemaan" lohikäärmettä vastaan..
.. Ja hauskia tutustua, otai hmeessä namskuja varastotiloista ..
* osoitti sitten varastotiloja *
.. Makuuhuoneesi taitaa olla sama kuin Carterilla, eli makuuhuone 1, minäkin olen siellä ..
* Informoi sitten varmasti jo jupakoista valaistua tyttöä *
.. Sinulle ei olla taidettu kertoa mitä meillä on viikkotehtävänä? .. Nohh, tänään jossain vaiheessa, infoirmoitiin että kuudelta, menemme "tappelemaan" lohikäärmettä vastaan..
.. Ja hauskia tutustua, otai hmeessä namskuja varastotiloista ..
* osoitti sitten varastotiloja *
.. Makuuhuoneesi taitaa olla sama kuin Carterilla, eli makuuhuone 1, minäkin olen siellä ..
* Informoi sitten varmasti jo jupakoista valaistua tyttöä *
*Jane haukotteli, mutta tyttö tuli makuuhuone 1:en puolelta todella pirteän näköisenä* Huomenta, Ted & Alex. *Jane nyt katseli muuta huonetta ja huomasi, että uusi asukas oli saapunut taloon* Ah, hei.. Olen Jane Beatric, kaiketi talon nuorimmainen.. Mutta kukas sinä olet? *Jane samalla nyki valkoisia löysiä farkkujaan alaspäin, samalla punainen huppari meni hieman alaspäin*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
* Asteli laittautuneena ulos makuusalistaan ja tällä oli yllään tummansininen minimekko, jonka ns. 'hameosa' oli rennompi. Jaloissaan naikkosella oli leopardiavokkaat. *
* Paikalle tullessaan Andrea meni oitis istumaan sohvalle ja risti jalkansa elegantisti ja naisellisesti, ja otti käsiinsä uusimman aikakauslehden. * # Tosiaan, se yksi on jo pelistä pois..., mutta täällä ei ole ketään sellaista, joka olisi minunlaiseni... # * Andrea vilkaisi ympärilleen, kunnes siirtyi selaamaan lehteä. *
* Paikalle tullessaan Andrea meni oitis istumaan sohvalle ja risti jalkansa elegantisti ja naisellisesti, ja otti käsiinsä uusimman aikakauslehden. * # Tosiaan, se yksi on jo pelistä pois..., mutta täällä ei ole ketään sellaista, joka olisi minunlaiseni... # * Andrea vilkaisi ympärilleen, kunnes siirtyi selaamaan lehteä. *
Huomenia vain Jane ..
.. Nukuitko hyvin?
* Mies kysäisi ystävällissti Janelta *
.. Carter lähti, Alice tuli tilalle
* viittasi Alcieen, antoi tuon kuitenkin esitellä itsensä *
.. Nukuitko hyvin?
* Mies kysäisi ystävällissti Janelta *
.. Carter lähti, Alice tuli tilalle
* viittasi Alcieen, antoi tuon kuitenkin esitellä itsensä *
* katsahti naiseen, joka oli istahtanut, kuten monet muutkin, sohvalle *
.. Kukas sinä olet? Uusi? Vai oletko tullut minun näkemättäni? .. En ole ainakaan huomannut että joku muukin kuin Carter, olisi lähtenyt.
.. Kukas sinä olet? Uusi? Vai oletko tullut minun näkemättäni? .. En ole ainakaan huomannut että joku muukin kuin Carter, olisi lähtenyt.
Kiitos tiedosta, Ted. Ja hei, Jane, olen Alice Brown. En itsekkään ole kauhean vanha, luultavasti vain pari vuotta sinua vanhempi. Jaa vai että lohikäärmeitä viikkotehtävänä.. Kuulostaapa mielenkiintoiselta.
Sivu 8 / 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Sivu 8 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa