Sviitti - Ropetukset
3 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Sviitti - Ropetukset
*Vastaten suudelmaan hitaasti, samalla sulkien silmänsä. Janen kädet olivat edelleen pojan niskan takana ja sieltä pienesti silitteli poikaa - takaraivosta lähinnä. Jane ei halunnut irroittaa tästä suudelmasta huuliaan ikinä, vaan että tämä hetki jatkuisi jatkumistaan*
Jane- Viestien lukumäärä : 624
Ikä : 31
Toivottavasti muut asukkaat eivät ole hirveän kateellisia tästä. *naurahtaa* Tai, kuulostipa itserakkaalta... Tarkoitin, kateellisia että saat nukkua sviitissä ja nauttia tuliviskiä.
JonasCarry- Viestien lukumäärä : 84
Eivät he ole, mutta ehkä Di ja Alice ovat kateelisia, koska saan nauttia sinun seurastasi! Mutta, muut ovat ehkä juurikin tästä sviitistä sekä tuliviskistä! Mutta, ehkä minä olen ansainnut tämän. *Iski silmäänsä, samalla purren pienesti alahuultansa*
Todellakin olet... *kuuntelee sitten kappaletta, joka alkoi* Jos sinä olisit musiikkia, olisit tämä kappale. *virnistää* Kaunis ja persoonallinen.
*Kallisti päätänsä jälleen söpösti oikealle, hymyillen tuolle* Sinusta ei ole tehty kappaletta, koska sinä itse kerrot sitä olemuksellasi. Pysy tuollaisena miehenä, niin olen sinun omasi aina! *Nielaisi pienesti, katsellen edelleen Jonasia suoraan kasvoihin*
Pysyn. *virnistää, istahtaen sitten sängylle, vetäen Janen syliinsä* Hmm, mitäs sitten..
Mitäs se minun oma huippuhuispaaja haluaa? *Kallisti päätänsä hymyillen pienesti* Se on vain sinun päätettävissäsi. Nyt mennään sinun ehdoilla, kultaseni.
Haluan tietysti suudella sinua. *virnistää, lipaisten sitten ensin kielellään Janen huulia, ja suudellen häntä sitten pitkään ja antaumuksella*
*Vastaten oikein ilomielin pojan suudelmaan, ujuttaen varovaisesti myös kielensä pojan suuhun - tietämättään lähtisikö Jonas millään tavalla leikkiin mukaan mutta oli yritettävä. Jane jälleen sulki silmänsä, suudellen häntä oikein pitkään ja intohimoiseen tyyliin*
*Lipoo suussaan olevaa tytön kieltä kiusoittelevasti, sipaisten samalla tuon hiuksia*
// joudun menee nyt, mut aamulla tuun
// joudun menee nyt, mut aamulla tuun
*Kaataen tuon hellästi sängylle makaamaan, meni Jonaksen päälle - suudellen edelleen poikaa, ja tätä varmasti jatkuisi pitkälle yöhön kunnes molemmat nukahtavat sylikkäin sängylle - peiton alle*
// Okei, I`ll try to get here ;-) Maybe I come with telephone!
// Okei, I`ll try to get here ;-) Maybe I come with telephone!
*Jonas on jo herännyt, ja istuskelee sängynreunalla silitellen Janen hiuksia*
*Jane nyt heräsi - avasi hitaasti silmänsä ja näki jonkun hahmon, säpsähti hieman mutta hymyili koska tunnisti hahmon Jonakseksi* Huomenta, kuinka kauan olet jo istunut siinä?
Aika pitkään, mutta aika meni nopeasti katsoessa sinua *virnistää* Joudun ihan kohta lähtemään, mutta onneksi meillä oli upea ilta ja yö.
*Tyttö nopeasti painoi kätensä suunsa eteen, ja kertoi kasvoillaan Jonasille kiitokset, kunnes tyttö jälleen kerran purskahti itkuun - painaen päänsä pojan rintaa vasten* Minä rakastan sinua, minä tulen ikävöimään sinua. Kultaseni, kunpa voisit jäädä. *Sai nämä sanat sanottua, nyyhkien edelleen*
Minunkin tulee ikävä sinua. *sanoo hiljaisesti, ja painaa huulensa tytön huulia vasten. Nousee sitten ylös* Nyt minun pitää mennä, mutta nauti ajastasi täällä. Me tapaamme vielä.
*Sviitin varauloskäynnin liukuovi avautuu, ja Jonas kävelee siitä ulos. Liukuovi sulkeutuu hänen peräsään*
*Sviitin varauloskäynnin liukuovi avautuu, ja Jonas kävelee siitä ulos. Liukuovi sulkeutuu hänen peräsään*
*Tyttö nousi ylös sängyltä, astellen suoraan oleskeluhuoneeseen*
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa