[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oleskelutila

+14
Alice
Andrea
iin-u
Seemus
Diana
AxelBond
JonasCarry
Simeon
Jeanne Jac
TedReamey
Alexandra.
Phoebe
Jane
Big Brother
18 posters

Sivu 2 / 40 Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava

Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:29 am

En saa tätä auki - avuton kun olen. *Ojensi nyt tuliviskipulloa varovaisesti Simeonia kohti* Haluatko kenties auttaa minua? *Kallisti päätänsä, kunnes nappasi myös itse yhden suklaan suuhunsa, mutta edelleen katse oli Simeonissa*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  TedReamey Su Marras 06, 2011 9:31 am

* katsahti "lapsia", tai toisin sanoen nuorija. Noin 35- vuotias mies pyörräytti silmäänsä, istahti vapautuneelle sohvapaikalle *


Viimeinen muokkaaja, TedReamey pvm Su Marras 06, 2011 10:36 am, muokattu 1 kertaa
TedReamey
TedReamey

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:32 am

No.. jaa. Menehän nyt ja toivo onneasi ettei ole mitään vakavaa! *Virnisti pienesti, ja laski tulviskipullon tylsistyneenä takaisin pöydälle. Katseli muita nyt hieman hämmentyneen näköisenä* No, kertokaa nyt jotain itsestänne ettei aivan tule tylsää! *18-vuotiaasta huokui selvää innokkuutta. Janen päällä oli valko-mustaraidallinen paita, sekä farkut ja mustat tennarit. Tytön hiukset olivat korkealla ponnarilla, ja katseli muita isoilla mutta suloisilla silmillään vuorotellen*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  TedReamey Su Marras 06, 2011 9:34 am

* Mies ojensi jalkansa naiselliseen asentoon, katsaen innokasta nuorta * .. Voisit itse kertoa jotain elämästäsi? * sitten kysäisi, vaarimaisen hymyn kasvoilleen loi *
TedReamey
TedReamey

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Simeon Su Marras 06, 2011 9:35 am

*Simeon oli juuri pahoittelemassa lähtöään, kunnes heilauttikin kättään asian mitätöimiseksi ja jätti tuliviskiputelinsa sohvan kulmaa vasten nojaamaan - tämän jälkeen poika lähti lompsimaan kevyin askelein kohti Päiväkirjahuonetta.*
Simeon
Simeon

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:40 am

Vai että minä aloitan, hyvä on.. Olen täyttänyt juuri eli eilen 18-vuotta, ja olen sinkku tällä hetkellä ja olen elänyt kohta jopa kahdeksan vuotta setäni luonna, vanhempieni kuoltua kun olin 10-vuotias.. Ja, tulin tänne Big Brother taloon, koska halusin sisältöä elämääni ettei se ole samanlaista shittiä niinkuin aina. Mutta sellaista on elämäni ollut.. Muiden vuoro! *Tyttö kiihdytti selvästi sanomisiaan loppua kohden, ja punastui poskistaan hieman*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Simeon Su Marras 06, 2011 9:43 am

*Pian poika jo hyppelikin summerin soidessa Päiväkirjahuoneesta ulos, ja suuntasi takaisin ihmisjoukon tykö kasvoillaan virne, mikä oli jalostunut aiemmasta vienoisesta hymystä.*

Niin Jane, tarvitsitko apua sen tuliviskin suhteen? *Simeon yritti pitää pokkansa kasassa, toisen kätensä poika oli hivuttanut takataskulleen josta huomaamattomasti nykäisi nyrkkinsä sisään pienen lemmenjuomapullon.*
Simeon
Simeon

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:44 am

No, jos sinä tahdot auttaa! *Tytön ilme selvästi piristyi, kun Simeon saapui Päiväkirjahuoneesta. Tyttö nopeasti nousi nojatuolilta ylös, otti tuliviskipullonsa käteensä ja hyppelehti innoissaan Simeonin luokse* Kas tässä, Simeon. Ei sinun ole pakko auttaa näin avutonta tyttöä!
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  JonasCarry Su Marras 06, 2011 9:45 am

*Ovi avautuu, ja sisään astelee mustahiuksinen, noin 19 - vuotias poika. Garethin mustat hiukset ovat laskeutuneet hänen silmilleen, ja hän katselee ympärilleen huoneessa*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:47 am

*Jane käännähti kuitenkin nopeasti ympäri oven avautuessa, ja tytön kasvoille nousi pieni hymy. Tyttö asteli rauhallisin askelin pojan luokse ja ojensi kättään ystävällisesti poikaa kohti* Jane Beatric, kukas sinä olet? *Tyttö ei voinut luoda pojalle nyt minkaanlaista ilmettä, koska ei nähnyt pojan silmiä ollenkaan*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Big Brother Su Marras 06, 2011 9:47 am

Tämä on Big Brother.

Asukkaat, Gareth kertoo teille muutaman asian, jotka tulevat vaikuttamaan ratkaisevasti elämäänne talossa.

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526
Join date : 26.09.2011

http://tpbb.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:49 am

*Tyttö vetäisi siis nopeasti kätensä pois poikaa kohti, ja peruutti hitaasti takaisin Simeonin luokse. Tyttö vain tapitti Garethia nyt pelokkaan näköisenä* # Voi helvetti.. Mitähän tulee tapahtumaan tänään? #
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Simeon Su Marras 06, 2011 9:49 am

Eihän tätä voi luokitella edes vaivaksi auttaa pullon avaamisessa. *Hurmaavasti hymyillen Simeon nappasi pullon itselleen, ja kuljetti samalla lemmenjuomaa puristavan nyrkin putelin korkille.*

*Peukalonsa siististi viilatulla kynnellä poika sai napsautettua lemmenjuoma- sekä tuliviskipullojen korkit auki, jolloin mahdollistui taikajuoman valuttaminen alkoholin sekaan.*

Oleppas hyvä. *Simeon helisytteli pulloa ikään kuin näyttääkseen ettei siinä ollut mitään vikaa, todellisuudessa poika vain auttoi lemmenjuoman sekoittumista alkoholin sekaan - tämän setin Janelle ojensi takaisin, ja parin olkapäälle taputuksen jälkeen säntäsi pois näköpiiristä.*
Simeon
Simeon

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:51 am

*Säpsähti kun tuo antoi koko setin tytölle, ja hieman sekavana hymyili pojalle kunnes asteli istumaan varovaisesti nojatuolille. Tyttö laski varovaisesti tuliviskin takaisin pöydälle, sitä ollenkaan maistamatta*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  JonasCarry Su Marras 06, 2011 9:51 am

Minulla on siis muutama ilmoitusasia. *sanoo virallisen oloisella äänellä* Asukkaita on vielä tulossa lisää, Joey, Antony, Axel, Louisa, Finella, Seemus, Andrea ja muutama muu eivät ole vielä saapuneet. Lisäksi osa asukkaista joutuu todelliseen tulikokeeseen, mistä lisää myöhemmin.

*Astelee sitten ulos taloon vievästä ovesta*

JonasCarry

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:53 am

Niin että mihin? *Tyttö sanoi kysymyksen selvästi liian myöhään, kun poika oli astellut ulos talosta yhtä nopeasti kun oli saapunutkin* Nyt ei voi muuta sanoa kuin että; Mitä helvettiä? Tuo jätkä oli sekaisin kuin seinäkello! *Tyttö pyöräytti silmiään, ja katsoi kaikkia asukkaita vuorotellen ja yrittäen tulkita muiden ilmeitä*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Simeon Su Marras 06, 2011 9:54 am

Hahaa.. *Poika siristi silmiään, olihan Simeon palannut takaisin sohvanurkkaukseen missä oma tuliviskipullo sijaitsi avaamattomana.* Maltan tuskin odottaa.

*Hymähtäen pullonsa korkkasi ujuttaessaan tyhjän lemmenjuomapullon takaisin farkkujensa takataskuun, lopulta Simeon pääsi kulauttamaan juomaansa alas kurkustaan.*
Simeon
Simeon

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  TedReamey Su Marras 06, 2011 9:55 am

* katsahti Janea, tuolle lausahtaen * Hän ilmeisesti ilmoitti, että tänne ovat tulossa viellä joku määrä ihmisiä. Ja en väittäisi häntä hulluksi, kuin seinäkello. Ja hän taisi ilmoittaa, että joudumme jonkinlaiseen kokeeseen? * tulkkimaisen kohteliaasti, Janelle selitti *
TedReamey
TedReamey

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:56 am

Minusta tuo ei ollut yhtään hauskaa - pelottavaa oikeastaan. En halua joutua mihinkään tulikokeeseen, kuitenkin häviän sen.. *Tyttö näytti nyt hieman pettyneeltä, katsoi Simeonia hieman hämmentynyt ilme kasvoillaan* # Hmh.. Tuo jätkä on mielenkiintoinen, mutta samalla outo. # *Nyt tyttö otti tuliviskipullon käteensä ja joi siitä pitkän kulauksen - katse edelleen Simeonissa*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Big Brother Su Marras 06, 2011 9:56 am

Tämä on Big Brother.

Jane, tulisitko päiväkirjahuoneeseen. Päiväkirjahuonekeskustelu hoidetaan yksityisviesteillä.

Palju on myös nyt auki, ja pihamaa käytettävissänne.

Big Brother
Admin

Viestien lukumäärä : 526
Join date : 26.09.2011

http://tpbb.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alexandra. Su Marras 06, 2011 9:57 am

Ainiin Jane, mä voin kertoa nyt ittestäni. Täytin just syyskuun alussa kakskymmentä. Sinkkuna minäki elelen. Mulla on asunto Lontoossa. Mun vanhemmat asuu Marazionissa mun siskon kanssa. Mulla on kotona kissa jonka nimi on Kikaro. Eikä oikeen muuta kertomisen arvosta ookkaan. Joku muu jatkaa.
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Jane Su Marras 06, 2011 9:57 am

*Jane ei välittänyt Tedin eikä Alexandran puheista sanaakaan, vaan tytön pelokkaalle katseelle nousi nyt hymy ja katseli Simeonia todella ihastuneen oloisena* Simeon, kiitos kun autoit minua! Olet niin ihana, ei sinun olisi tarvinnut! Rakastan sinua niin paljon! *Tytössä huomasi selvästi lemmenjuoman merkkejä, ja se ei loppuisi lähiaikoina*
Jane
Jane

Viestien lukumäärä : 624
Join date : 06.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : London

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Alexandra. Su Marras 06, 2011 9:58 am

Jes, päästään paljuun. Taidan kävästä vaihtamassa bikinit päälle. *Tyttö poistuu paikalta*
Alexandra.
Alexandra.

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 06.11.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  TedReamey Su Marras 06, 2011 10:01 am

* kohotti kulmiaan Janelle, katsahti Alexandran perään, mies alkoi sitten huvittuneen näköisenä hivellä harmaata partaansa *
TedReamey
TedReamey

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Simeon Su Marras 06, 2011 10:01 am

*Simeon ei tajunnut edes kokonaan tilannetta, vasta kun parin tuliviskihörppäyksen saatossa - poika sulki silmänsä ja sadatteli päässään, eihän suunnitelma niin täydellisesti sujunut kuin piti.*

*Pian kuitenkin jotain valoa häämötti pieleenmenneessä salatehtävässä - ulkotilat olivat nyt käytössä, ja poika hihkaisi innostuneena valmiina juoksemaan ulos.* Wohoo, varaan nurkkapaikan paljusta!
Simeon
Simeon

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 06.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oleskelutila - Sivu 2 Empty Vs: Oleskelutila

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 40 Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa